Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et forhold med en mann noen uker nå. Han vil jeg skal flytte inn til han, men jeg har lyst å vente med det. Vi treffest 1-2 ganger i uken. Vi hadde avtalt å treffest tirsdag denne uken, men i helgen har han overnattet hos en annen dame i 2 netter. Sa at det var uaktuelt for meg å treffest videre da, siden han hadde en annen. Han vart sur på meg å sa det var min feil at det ble sånn, fordi jeg ikke flyttet inn hos han. Han hadde mer behov enn å treffest 2 ganger i uken. Han ville likevel treffe meg tirsdag, siden han trengte noen ved siden av å treffe henne i helgene. Jeg trodde han tullet med meg, men han mente det helt seriøst. Han må jo være helt steike gal. Noen som har opplevd lignende? Jeg har avsluttet all fysisk kontakt fra i dag og kommer aldri i livet til å røre den fyren igjen.

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en ekling! Du kan jo ikke flytte inn til noen etter noen uker! Og så skylder han på deg fordi han er med ei anna dame? Grøss. Godt å høre du kutta ut han der, han er åpenbart sprø. 

Og du, kutt ut all kontakt, ikke bare den fysiske. 

Anonymkode: 7ca2e...e4b

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke noe tap. For et svin. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som en møkkamann.

Styr godt unna, de fleste er bedre.

• Liker 7
Skrevet

Det er mange rare dyr i skogen. 

• Liker 3
Skrevet

Herlighet, for en taper! Bare å blokkere og gå videre. Han der er ikke verdt en tanke engang.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje en ide å bli kjent før man hopper inn i ett forhold?

Anonymkode: d0101...707

• Nyttig 1
Skrevet
KH80 skrev (36 minutter siden):

Har vært i et forhold med en mann noen uker nå. Han vil jeg skal flytte inn til han, men jeg har lyst å vente med det. Vi treffest 1-2 ganger i uken. Vi hadde avtalt å treffest tirsdag denne uken, men i helgen har han overnattet hos en annen dame i 2 netter. Sa at det var uaktuelt for meg å treffest videre da, siden han hadde en annen. Han vart sur på meg å sa det var min feil at det ble sånn, fordi jeg ikke flyttet inn hos han. Han hadde mer behov enn å treffest 2 ganger i uken. Han ville likevel treffe meg tirsdag, siden han trengte noen ved siden av å treffe henne i helgene. Jeg trodde han tullet med meg, men han mente det helt seriøst. Han må jo være helt steike gal. Noen som har opplevd lignende? Jeg har avsluttet all fysisk kontakt fra i dag og kommer aldri i livet til å røre den fyren igjen.

Noen uker?????

• Liker 2
Skrevet
KH80 skrev (3 timer siden):

Han må jo være helt steike gal.

Uten tvil 😠 Jeg er mann og blir stadig sjokkert over å høre hvordan noen menn kan oppføre seg!

Anonymkode: 466a5...ad2

• Liker 1
Skrevet

Har møtt/snakket med noen rare individer i løpet av min tid på datingmarkedet. Men dette var noe av det rareste. Her er det bare å gå videre og være glad du oppdaget hvordan han er tidlig. 

• Liker 1
Skrevet

En sprø fyr. Ikke bruk mer tankevirksomhet på han. 

Anonymkode: d9ea9...3a8

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at du blir oppgitt, men det er mange kvinner som også oppfører seg slik. 
Dårlig oppførsel og ikke noe å samle på, men dette gjelder begge kjønn. 

Anonymkode: 89e1a...975

• Liker 1
Skrevet

Hadde du tatt til deg rådene i den forrige tråden din så hadde du sluppet dette, hva er poenget med å opprette tråder hvis man ikke har noen planer om å ta til seg ting?

Anonymkode: d0101...707

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...