KH80 Skrevet 16. september 2024 #1 Skrevet 16. september 2024 Har vært i et forhold med en mann noen uker nå. Han vil jeg skal flytte inn til han, men jeg har lyst å vente med det. Vi treffest 1-2 ganger i uken. Vi hadde avtalt å treffest tirsdag denne uken, men i helgen har han overnattet hos en annen dame i 2 netter. Sa at det var uaktuelt for meg å treffest videre da, siden han hadde en annen. Han vart sur på meg å sa det var min feil at det ble sånn, fordi jeg ikke flyttet inn hos han. Han hadde mer behov enn å treffest 2 ganger i uken. Han ville likevel treffe meg tirsdag, siden han trengte noen ved siden av å treffe henne i helgene. Jeg trodde han tullet med meg, men han mente det helt seriøst. Han må jo være helt steike gal. Noen som har opplevd lignende? Jeg har avsluttet all fysisk kontakt fra i dag og kommer aldri i livet til å røre den fyren igjen. 2 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #2 Skrevet 16. september 2024 For en ekling! Du kan jo ikke flytte inn til noen etter noen uker! Og så skylder han på deg fordi han er med ei anna dame? Grøss. Godt å høre du kutta ut han der, han er åpenbart sprø. Og du, kutt ut all kontakt, ikke bare den fysiske. Anonymkode: 7ca2e...e4b 8 2
Holar Skrevet 16. september 2024 #4 Skrevet 16. september 2024 Høres ut som en møkkamann. Styr godt unna, de fleste er bedre. 7
Virrevirrevapp Skrevet 16. september 2024 #5 Skrevet 16. september 2024 Det er mange rare dyr i skogen. 3
micromaya Skrevet 16. september 2024 #6 Skrevet 16. september 2024 Herlighet, for en taper! Bare å blokkere og gå videre. Han der er ikke verdt en tanke engang. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #7 Skrevet 16. september 2024 Kanskje en ide å bli kjent før man hopper inn i ett forhold? Anonymkode: d0101...707 1
no shame Skrevet 16. september 2024 #8 Skrevet 16. september 2024 KH80 skrev (36 minutter siden): Har vært i et forhold med en mann noen uker nå. Han vil jeg skal flytte inn til han, men jeg har lyst å vente med det. Vi treffest 1-2 ganger i uken. Vi hadde avtalt å treffest tirsdag denne uken, men i helgen har han overnattet hos en annen dame i 2 netter. Sa at det var uaktuelt for meg å treffest videre da, siden han hadde en annen. Han vart sur på meg å sa det var min feil at det ble sånn, fordi jeg ikke flyttet inn hos han. Han hadde mer behov enn å treffest 2 ganger i uken. Han ville likevel treffe meg tirsdag, siden han trengte noen ved siden av å treffe henne i helgene. Jeg trodde han tullet med meg, men han mente det helt seriøst. Han må jo være helt steike gal. Noen som har opplevd lignende? Jeg har avsluttet all fysisk kontakt fra i dag og kommer aldri i livet til å røre den fyren igjen. Noen uker????? 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #9 Skrevet 16. september 2024 KH80 skrev (3 timer siden): Han må jo være helt steike gal. Uten tvil 😠 Jeg er mann og blir stadig sjokkert over å høre hvordan noen menn kan oppføre seg! Anonymkode: 466a5...ad2 1
Pingvinen Skrevet 16. september 2024 #10 Skrevet 16. september 2024 Har møtt/snakket med noen rare individer i løpet av min tid på datingmarkedet. Men dette var noe av det rareste. Her er det bare å gå videre og være glad du oppdaget hvordan han er tidlig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #11 Skrevet 16. september 2024 En sprø fyr. Ikke bruk mer tankevirksomhet på han. Anonymkode: d9ea9...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #12 Skrevet 16. september 2024 Jeg skjønner at du blir oppgitt, men det er mange kvinner som også oppfører seg slik. Dårlig oppførsel og ikke noe å samle på, men dette gjelder begge kjønn. Anonymkode: 89e1a...975 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #13 Skrevet 16. september 2024 Hadde du tatt til deg rådene i den forrige tråden din så hadde du sluppet dette, hva er poenget med å opprette tråder hvis man ikke har noen planer om å ta til seg ting? Anonymkode: d0101...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå