Gå til innhold

Er det andre menn som får kvinnesynet sitt ødelagt av kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke. Jeg tror jeg blir litt påvirket og mister litt troen på det meste av menneskeheten.. 

Jeg har flere ganger tenkt at dersom det blir slutt mellom meg og kjæresten min, så lar jeg det forbli det siste forsøket. Jeg orker ikke hoppe uti den poolen der en gang til, tror jeg. Jeg er litt over 50. 

Anonymkode: faaf7...511

Jeg føler meg veldig der sjæl allerede og vi er enormt mange. Har prøvd meg en del men gidder ikke jakte liksom, er så meningsløst og lite matnyttig for selvfølelsen mm.

Har i grunn begynt å bli litt mer: tar det som det kommer om det dukker opp noe av interesse😅

Verste er at jeg kun er 41 år😅 Føler meg absolutt ikke ferdig med å forelske meg i noen men jeg føler ikke noe voldsomt behov for å jakte etter bekreftelse av en partner som jeg enda ikke har liksom. Jeg prøver ut mye rart av interesser mm istedenfor. Tar heller å koser meg med barna, venner, trening, turer, utdanning, jobben mm. Mye mer givende å drive på med dette for å være ærlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg nevner Kvinneguiden for venninner, blir det nesten uten unntak møtt med latter og himling med øynene, for damene på KG er jo klin gale.

Anonymkode: 64a58...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det har ikke gitt meg noe som helst mer negativt syn på kvinner.

Selvfølgelig er det en del rart her, både fra menn og kvinner som bruker KG som kanal for å spy ut både frustrasjon og hat, men det er åpenbart ikke representativt. I andel tenker jeg sånn sett at mennene her inne er verre enn kvinnene, men igjen tenker jeg vel at ingen av gruppene er representative. Dette er et nettforum der folk anonymt kan lufte det ene og det andre, og jeg som stort sett er fornøyd med livet lager sjelden tråder om nettopp det. 

Anonymkode: 48c52...e33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at menn som blir støtt av å være her, likevel logger seg inn. Det ligger i navnet på forumet at dette er et typisk kvinneforum. Langt flere kvinner enn menn er utsatt for alvorlige overgrep fra det motsatte kjønn, samt er det rimelig å anta at forumet frekventeres mest av kvinner. Ergo er det da rimelig at der finnes flere kvinner enn menn som er skuffet, sinte og bitre her. Enkelt regnestykke det.  En annonserer heller sjelden  sine solskinnshistorier her, men tar opp dilemmaer og problemområder. 

Menn som blir støtt av å lese her bør ha i mente at et problem hos en mann ikke gjelder alle menn. Det blir travelt å poengtere dette i hver tråd om en tar opp noe som er negativt hos en mann, eller en liten gruppe menn for å forskåne menn som måtte lese her inne. 

Må si jeg ellers er mer overrasket over hva noen menn lirer av seg her inne. Ser ut til å være mange frustrerte menn som ser ut til å finne veien hit, vel vitende om at de blir lest  av nettopp kvinner for å sette de på plass, provosere og legge skyld på. Disse får ofte opp tempen på debattene og det blir polariseringer, ukvemsord og usakligheter. Så tror ikke at menn er et hakk bedre enn kvinner her inne. 

Anonymkode: 78649...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...