AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Heldigvis for meg så kjenner jeg mange flotte kvinner i virkeligheten, men det jeg leser her inne gjør det vanskelig å ikke se på kvinner som overprivilgerte unger som vil ha en pappa til å ta vare på dem. Anonymkode: 49b1d...30c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Det er forlengst ødelagt uten KG. Anonymkode: cb950...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Snålt, jeg tenker nøyaktig det motsatte, at det er bra jeg har så mange ok menn i mitt liv, for skulle jeg ansett menn etter hvordan menn presenterer seg her inne ville jeg skydd menn fullstendig. Med noen hederlige unntak. 15 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heldigvis for meg så kjenner jeg mange flotte kvinner i virkeligheten, men det jeg leser her inne gjør det vanskelig å ikke se på kvinner som overprivilgerte unger som vil ha en pappa til å ta vare på dem. Anonymkode: 49b1d...30c KG-deltagerne er sannsynligvis ikke representative for det store flertallet. Jeg nekter å tro at de fleste damer har ADHD, er trygdede, overvektige, er mannehatere, har helseangst eller generelle psykiske utfordringer…. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 17. september #5 Del Skrevet 17. september Generaliser til "menneskesynet" og "hele internett". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 17. september #6 Del Skrevet 17. september Nei absolutt ikke fått ødelagt noe kvinnesyn. Er nok flere kvinner med mye smerte under blusen her inne enn i samfunnet forøvrig.. Synes ikke de er dårligere mennesker av den grunn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #7 Del Skrevet 17. september Jeg skjønner selv at ett par hundre anonyme brukernavn ikke representerer halve den menneskelige befolkningen. Så nei, det går ikke så hardt inn på meg. Anonymkode: e56ae...b18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #8 Del Skrevet 17. september Jeg har like dårlig inntrykk av både menn og kvinner her inne, men tror ikke det jeg leser på kvinneguiden er representativt for hele landet. De færreste jeg kjenner bruker kvinneguiden. Anonymkode: 3b5e2...6b2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #9 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Heldigvis for meg så kjenner jeg mange flotte kvinner i virkeligheten, men det jeg leser her inne gjør det vanskelig å ikke se på kvinner som overprivilgerte unger som vil ha en pappa til å ta vare på dem. Anonymkode: 49b1d...30c Egentlig motsatt. Jeg kan bli flau på andre menn sine vegne av å lese her inne😊 Anonymkode: 4f270...6d5 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #10 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Heldigvis for meg så kjenner jeg mange flotte kvinner i virkeligheten, men det jeg leser her inne gjør det vanskelig å ikke se på kvinner som overprivilgerte unger som vil ha en pappa til å ta vare på dem. Anonymkode: 49b1d...30c Men det samme gjelder også menn. Mange mannsjåvinistiske og ekle menn på KG. Anonymkode: 1dc92...d8c 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #11 Del Skrevet 17. september Jeg skjønner deg godt TS. Bare det at i mitt tilfelle så holdt KG på å ødelegge menneskesynet mitt en periode jeg var her mye. mitt. Sammenlignet med mange andre forumer, så er energien på KG helt -jævlig-. Mange bruker forumet som sin mentale søppelfylling. Det representerer heldigvis ikke virkeligheten. Av den grunn så er jeg nesten aldri her, med mindre jeg kjeder meg på jobb en sjelden gang - som nå. Jo mindre jeg er på KG, jo mer positivt syn har jeg på livet. Anbefaler deg å heller bruke reddit. Et bedre forum, der negative kommentarer blir downvoted, ingen kan gjemme seg bak anonymbrukerfunksjonen, bedre moderering, kverulanter tar ikke over hele tråder. Slik unngår man at værstingene tar for mye plass, og miljøet blir bedre på nett. Anonymkode: 3d344...416 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #12 Del Skrevet 17. september Trolltunge skrev (14 timer siden): Snålt, jeg tenker nøyaktig det motsatte, at det er bra jeg har så mange ok menn i mitt liv, for skulle jeg ansett menn etter hvordan menn presenterer seg her inne ville jeg skydd menn fullstendig. Med noen hederlige unntak. Samme her. Hadde jeg ikke hatt noen fornuftige å lande med etter å ha lest mye av de syke tingene her inne og luftet det med dem, så har jeg tvilt mye mer på menn enn det jeg gjør. Takknemlig for å ha så god erfaring som jeg har, mange som er kjempe uheldige, det gjelder menn også. Anonymkode: ca8f9...be1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #13 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner deg godt TS. Bare det at i mitt tilfelle så holdt KG på å ødelegge menneskesynet mitt en periode jeg var her mye. mitt. Sammenlignet med mange andre forumer, så er energien på KG helt -jævlig-. Mange bruker forumet som sin mentale søppelfylling. Det representerer heldigvis ikke virkeligheten. Av den grunn så er jeg nesten aldri her, med mindre jeg kjeder meg på jobb en sjelden gang - som nå. Jo mindre jeg er på KG, jo mer positivt syn har jeg på livet. Anbefaler deg å heller bruke reddit. Et bedre forum, der negative kommentarer blir downvoted, ingen kan gjemme seg bak anonymbrukerfunksjonen, bedre moderering, kverulanter tar ikke over hele tråder. Slik unngår man at værstingene tar for mye plass, og miljøet blir bedre på nett. Anonymkode: 3d344...416 Skulle vært down woting her også, for det at kommentarer kun virker å bli positivt tatt imot, om de så er i en art av noen som godt kunne tenkt seg å begå overgrep. Da blir der mye mer alvorlig og verden virker verre. Vi må også begynne å skrive imot alle som en, å det blir mye styr. Anonymkode: ca8f9...be1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #14 Del Skrevet 17. september Er mann og får vel heller ødelagt mitt syn på andre menn av å henge på KG. Anonymkode: 7d6ac...d98 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 17. september #15 Del Skrevet 17. september Til og med jeg som kvinne er sjokkert over hvordan en del kvinner er. Virker som dette går igjen: Penger, penger, penger, minst mulig jobbing, mest mulig fritid til det jeg ønsker å drive med og alltid få viljen på min egen måte fordi det gagner mitt eget beste = deres måte å overleve på sånn jeg har forstått det. Hvor blir det av verdier som: For samfunnets beste. For gruppens/enhetens beste. Fordi det er viktig for din eksistens osv osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #16 Del Skrevet 17. september Det har lett for å bli polariserte debatter her, og det bringer frem det verste i folk. Anonymkode: 74771...a9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 17. september #17 Del Skrevet 17. september Jeg har levd såpass lenge og opplevd så mye at jeg ikke blir hverken skeremt eller overrasket . . . De aller fleste her er helt anonyme, og gjenspeiler kanskje heller ikke samfunnet fullstendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #18 Del Skrevet 17. september Jeg vet ikke. Jeg tror jeg blir litt påvirket og mister litt troen på det meste av menneskeheten.. Jeg har flere ganger tenkt at dersom det blir slutt mellom meg og kjæresten min, så lar jeg det forbli det siste forsøket. Jeg orker ikke hoppe uti den poolen der en gang til, tror jeg. Jeg er litt over 50. Anonymkode: faaf7...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #19 Del Skrevet 17. september Fighter83 skrev (9 minutter siden): Til og med jeg som kvinne er sjokkert over hvordan en del kvinner er. Virker som dette går igjen: Penger, penger, penger, minst mulig jobbing, mest mulig fritid til det jeg ønsker å drive med og alltid få viljen på min egen måte fordi det gagner mitt eget beste = deres måte å overleve på sånn jeg har forstått det. Hvor blir det av verdier som: For samfunnets beste. For gruppens/enhetens beste. Fordi det er viktig for din eksistens osv osv. Det er sannt, nå et jeg ikke om vi reagerer på alle de samme tingene, å jeg trodde automatisk at det var andre ting denne tråden handlet om, men har selv reagert på at kvinner her og andre steder på nett ytrer seg om veldig overfladiske verdier. Også om at noen uten høy utdanning ikke kan holde en god samtale og at alle som er sammen med noen uten høy utdanning er såkalt enkle i hodet. Anonymkode: ca8f9...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 17. september #20 Del Skrevet 17. september Nei, verken kvinnesyn, mannesyn eller menneskesyn. Så mye betydning legger jeg rett og slett ikke i anonyme ord på nett. Man må ha i bakhodet at man ikke kan ta et anonymt forum og koble det rett til virkeligheten. Noen av deltagerne er hel ved rett ut av boksen, men det meste må filtreres MYE før man kan hente ut noe fornuftig av det. Fordi debatter alltid vil tiltrekke seg troll, og enda verre når de ikke trenger stå frem med fullt navn. Det er veldig tydelig her at mange er ute etter å trigge og har som underholdning å skape reaksjoner. Noen bruker siden som en mental søppelkasse for all møkk man må ha utløp for. Flere bruker ytringsrett til å drite i god debattskikk og avspore tråder. Når man blir skikkelig trigget må man prøve å lene seg tilbake og se det for hva det er. Der jeg før kunne bli irritert og hamre løs på tastaturet, bare går jeg videre og tenker at sånn fjas har ikke jeg tid til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå