AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Noen som kan se om dette er gutt eller jente? Kattunge på 14 uker. Anonymkode: a238e...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Gutt. Anonymkode: 39e20...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Jente. Anonymkode: 30801...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Jeg syns det var liten avstand der, så jeg vil si at det er ei kjette. Les mer her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september Vanskelig å se når du har tatt bildet slik, men jeg synes det ser ut som en hunnkatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september Hunnkatt. - Endetarmåpningen har avlang strek, hannkatter pleier å ha mer sirkulær. - Avstanden er smal, ca. dobbelt så stor for hannkatter. - Ingen omriss eller tegn til testikler. Er du usikker, kan du prøve å kjenne etter testiklene under endetarmsåpningen. Noen kattunger har små testikler, så det er ikke alltid like lett å se dem, men de skal likevel være mulige å kjenne. De fleste tegn tilsier at dette er hunnkatt da🙂 Anonymkode: 5defd...3a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september Ganske sikker på det er ei jente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå