Gjest Gjest_nanban_* Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Hei. Jeg har sminket meg likt siden jeg var 13, (nå 34), og skulle så gjerne har lært meg å gjøre det litt forskjellig. Blir jo påvirket av Big Brother osv. da:D Men jeg gidder jo ikke å gå flere år på make-up skole. Vil gjerne lære både hvordan jeg sminker meg masse "tøsete", og diskret og elegant osv. + alle de lure tipsene for smalere nese, større øyne osv. Noen som vet om bøker, nettsider osv. hvor jeg kan få hjelp? Har til og med prøvd å etterligne f.eks. bilder i blader, og ser bare ut som om jeg er gal og har putta hodet i peisen. Blir kjempeglad for hjelp!!! PS. Bor i en liten sørlandsby, så det er ikke masse stylister eller flinke folk på parfymerier som kan hjelpe heller...
mee mee Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 hvis du har en body shop i nærheten, så kan du få hjelp der (gratis)
Catzy Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Jeg har boka "Making Faces" av Kevyn Aucoin, og synes den er veldig bra. Finnes på Amazon.com. Du kan også plukke opp tips fra websiden hans: http://www.kevynaucoin.com/ (dvs han er død, men websiden lever i beste velgående.) Catzy Endret 22. februar 2006 av Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå