AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #1 Skrevet 16. september 2024 Hva sier du? Kom med forslag. Anonymkode: a28ed...54b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #2 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva sier du? Kom med forslag. Anonymkode: a28ed...54b Dårlige sider: At jeg kan bli litt utålmodig, men at jeg jobber med meg selv for at jeg skal bruke det til noe positivt. Anonymkode: 2719a...b49
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #3 Skrevet 16. september 2024 At jeg synes inkompetanse hos folk jeg må samarbeide med, er irriterende. At jeg er veldig dyktig i jobben min (jeg har de senere årene kun søkt stillinger som ligger nært til det jeg har drevet med lenge). Anonymkode: 6c21a...a38
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #4 Skrevet 16. september 2024 Gode sider: Jeg er rimelig komplett som menneske, noe dere vil innse dere også. Negative sider: At jeg hater slike meningsløse, idiotiske og useriøse spørsmål på jobbintervju, og ikke klarer å la være å svare meningsløst, idiotisk og useriøst på det. Men jeg er klar over problemet mitt, og jobber med det. Likevel er jeg ikke særlig god å jobbe med det, så lykkes ikke dårlig, men slapp av, jeg er klar over det og jobber med det. Neida. Joda. Men dikt opp dine gode og dårlige sider som passer jobben du søker på. Der gode sider virker lokkende, og dårlige sider ikke virker relevante. Svarene trenger ikke være sant! 90% av alle søkere lyver så det renner på slike meningsløse, idiotiske og useriøse spørsmål på jobbintervju, for å komme best mulig ut av det. Så ikke tenk på hva som er sant, tenk på hva som er best å svare. Anonymkode: c79ec...ce5 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #5 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gode sider: Jeg er rimelig komplett som menneske, noe dere vil innse dere også. Negative sider: At jeg hater slike meningsløse, idiotiske og useriøse spørsmål på jobbintervju, og ikke klarer å la være å svare meningsløst, idiotisk og useriøst på det. Men jeg er klar over problemet mitt, og jobber med det. Likevel er jeg ikke særlig god å jobbe med det, så lykkes ikke dårlig, men slapp av, jeg er klar over det og jobber med det. Neida. Joda. Men dikt opp dine gode og dårlige sider som passer jobben du søker på. Der gode sider virker lokkende, og dårlige sider ikke virker relevante. Svarene trenger ikke være sant! 90% av alle søkere lyver så det renner på slike meningsløse, idiotiske og useriøse spørsmål på jobbintervju, for å komme best mulig ut av det. Så ikke tenk på hva som er sant, tenk på hva som er best å svare. Anonymkode: c79ec...ce5 Æsj. Skrivefeil. Rettet i tjukktekst. Beklager, men er klar over det og jobber med det. Anonymkode: c79ec...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #6 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dårlige sider: At jeg kan bli litt utålmodig, men at jeg jobber med meg selv for at jeg skal bruke det til noe positivt. Anonymkode: 2719a...b49 Det er utrolig oppbrukt. Er selv med på mange intervjuer på min arbeidsplass. Omtrent 70 % kommer med den mølja der. Anonymkode: b24d0...ee3 2
Gjest Lykkedykker Skrevet 16. september 2024 #7 Skrevet 16. september 2024 Min gode side er at jeg har ingen dårlige…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #8 Skrevet 16. september 2024 Hvis du virkelig har lyst til å vite mer om dine egne gode og dårlige sider vil jeg anbefale å bruke kjernekvadrant modellen. Det du har som overslag er den negative siden. Feks veldig hjelpsom som talent, da er kanskje overslaget vanskeligheter med å sette grenser/si nei. Du kan lese om metoden her: https://blogg.uit.no/sat000/2020/10/05/nysgjerrig-pa-egne-kjernekvaliteter/ Anonymkode: eecd9...09c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #9 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er utrolig oppbrukt. Er selv med på mange intervjuer på min arbeidsplass. Omtrent 70 % kommer med den mølja der. Anonymkode: b24d0...ee3 "Oppbrukt". Så fordi utålmodighet er et folkeproblem så skal ikke vedkommende få svare det fordi de andre kandidatene før vedkommende også svarte det? Det er jo det som er idiotisk med spørsmålet om svake sider. De fleste har mange av de samme svakhetene, men når man svarer det så blir det klisjè-aktig og det blir tolket som løgn. Det er ikke svarene det er feil med, det er spørsmålet og forventningene til svaret fra intervjuerne! Hele spørsmålet burde vært totalt ulovlig å stille. Anonymkode: c79ec...ce5 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #10 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er utrolig oppbrukt. Er selv med på mange intervjuer på min arbeidsplass. Omtrent 70 % kommer med den mølja der. Anonymkode: b24d0...ee3 Hva er lurt å svare da? Anonymkode: e7b1f...8ec
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #11 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er utrolig oppbrukt. Er selv med på mange intervjuer på min arbeidsplass. Omtrent 70 % kommer med den mølja der. Anonymkode: b24d0...ee3 Ja, nettopp, spørsmålet om gode og dårlige sider er idiotisk, så da er det bare å svare med en tullefrase. Dere burde seriøst forbedre intervjuteknikkene deres hvis dere spør om sånne ting. Anonymkode: 2719a...b49
Ullvott Skrevet 16. september 2024 #12 Skrevet 16. september 2024 (endret) Det lure er å svare noe som faktisk vitner om selvinnsikt og refleksjon om sine egne egenskaper og hvordan de kan påvirke arbeidsmiljøet. Derfor er det også meningsløst for noen som ikke kjenner deg å foreslå hva akkurat DU skal si. Siden svarene stort sett bare er floskler er det forhåpentligvis ikke så mange som stiller generelle spørsmål om gode og dårlige sider lenger. Endret 16. september 2024 av Ullvott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå