Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (Akkurat nå):

Det er ikke uvesentlig i det hele tatt, det viser at dere har en god del til felles 

Nei jeg oppfører meg alltid anstendig, og jeg tenner heller ikke på unge mennesker.

Jeg er realistisk, men også realistisk til den grad at jeg ser klart at det ikke utgjør noe problem (for andre enn dem selv og dem de oppfører seg uanstendig mot) at flere finner unge mennesker attraktive enn eldre. Om det så synker til under 5% er det mer enn rikelig. At opp til rundt 60% kan finne deg attraktiv er et mye større problem. 5% er mer til å håndtere, og det er mindre sannsynlig at det er ubehagelig mange som oppfører seg uanstendig på grunn av tanker de får. Ingen trenger å ligge på topp angående attraktiv alder for å finne den de har en gjensidig god match med. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (15 minutter siden):

Så fint da, men det er uvesentlig. 

På den måten du sier 20 åringer er penere, punktum som om det er et udiskutabelt og objektivt faktum og rakker ned på en annen bruker (ikke meg) som er uenig, gir du de gamle grisene et start skudd, en begrunnelse til å ihvertfall føle seg komfortabel med slik de er og derfra kan ballen potensielt rulle videre.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Nei jeg oppfører meg alltid anstendig, og jeg tenner heller ikke på unge mennesker.

Så gratulerer, du har scoret selvmål og bidratt til å indirekte sabotere ditt eget budskap om å ikke være en gammel gris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

På den måten du sier 20 åringer er penere, punktum som om det er et udiskutabelt og objektivt faktum og rakker ned på en annen bruker (ikke meg) som er uenig, gir du de gamle grisene et start skudd, en begrunnelse til å ihvertfall føle seg komfortabel med slik de er og derfra kan ballen potensielt rulle videre.

Jeg mener det mye på grunn av at absolutt alle undersøkelser viser dette, og jeg benekter heller ikke at unge har elementer ved seg som gjør det tåpelig å benekte slike resultater. Det synes jeg ville være direkte idiotisk, når absolutt alt av forskning på dette viser det samme. 

Jeg har forklart hva jeg selv finner mest attraktivt såpass inngående at dersom du er ute av stand til å tolke det jeg skriver står det ikke på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Så gratulerer, du har scoret selvmål og bidratt til å indirekte sabotere ditt eget budskap om å ikke være en gammel gris

Det har jeg ikke. Du skjønner bare ikke nyanser. Ikke mitt problem. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

Hva er problemet ditt egentlig? Jeg kan se for meg to mulige forklaringer på den besettelsen di oppviser her, den første og minst sannsynlige er at du er et traumatisert offer for en eldre kvinnelig overgriper. Mer sannsynlig virker det at noen har lurt deg til å tro at menn blir mer attraktive med alderen, og at du derfor nå er både såra og vonbroten over at du som en kar i 40- eller 50-åra fremdeles ikke få smekre babes i 20-åra?

Jeg er forøvrig en av de som har sagt at menn i 20-åra er mer tiltrekkende enn menn i 50-åra, på samme måte som jeg var mer tiltrekkende som 20-åring enn nå som noen-og-femti-åring. Men slapp helt av, jeg er ikke interessert i å ha sex med dem, og hadde aldri i verden utsatt dem for grooming eller andre slibrigheter.

De unge gutta er for de unge jentene, og de unge jentene for jevnaldrende gutter.

Jeg skjønner ikke hvorfor du har oppheng i dette.

Anonymkode: 7ef5d...813

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 40 og har aldri fantasert om en yngre mann i hvert fall. Fantaserer mer om eldre menn, opp til 20 år eldre i så fall. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Jeg mener det mye på grunn av at absolutt alle undersøkelser viser dette, og jeg benekter heller ikke at unge har elementer ved seg som gjør det tåpelig å benekte slike resultater. Det synes jeg ville være direkte idiotisk, når absolutt alt av forskning på dette viser det samme. 

Jeg har forklart hva jeg selv finner mest attraktivt såpass inngående at dersom du er ute av stand til å tolke det jeg skriver står det ikke på meg. 

Dette er problemet ditt, det er stadig et selv fremhevende "meg, meg, hva jeg føler" perapektiv Det er ikke vesentlig her, det er hva retorikken din bidrar til som teller. Og nei, det du sier om 20 åringer er ikke ubetinget fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er forøvrig en av de som har sagt at menn i 20-åra er mer tiltrekkende enn menn i 50-åra, på samme måte som jeg var mer tiltrekkende som 20-åring enn nå som noen-og-femti-åring. Men slapp helt av, jeg er ikke interessert i å ha sex med dem, og hadde aldri i verden utsatt dem for grooming eller andre slibrigheter.

De unge gutta er for de unge jentene, og de unge jentene for jevnaldrende gutter.

Jeg skjønner ikke hvorfor du har oppheng i dette.

Anonymkode: 7ef5d...813

Det er din mening kjære deg og den skal du få lov til å ha. Damer flest i din alder er uenig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Dette er problemet ditt, det er stadig et selv fremhevende "meg, meg, hva jeg føler" perapektiv Det er ikke vesentlig her, det er hva retorikken din bidrar til som teller. Og nei, det du sier om 20 åringer er ikke ubetinget fakta.

Nei ikke et ubetinget. Derfor er det en graf og ikke et punkt. 😉

Som nevnt er dette et diskusjonsforum. Jeg skriver helt selvfølgelig hva jeg tenker og mener, samt viser til det som ligger bak at JEG tenker og mener det jeg tenker og mener. 

Jeg skriver selvfølgelig ikke hva naboen skulle mene, hva nå det er. 

Du skriver derimot lite hva du mener. Du bare kaster skit. Jeg kunne likevel også tatt deg på inkonsekvente utsagn, mer direkte inkonsekvent enn det at du regelrett ikke forstår nyanser og differansen mellom ulikt som helt faktisk er ulike ting, men ettersom temaet og ikke du er hva som interesserer meg har jeg ikke noe personbesettelse i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (36 minutter siden):

Det er din mening kjære deg og den skal du få lov til å ha. Damer flest i din alder er uenig med deg.

Jaha?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (6 minutter siden):

Jaha?

50 årige damer flest synes ikke 20 år gammel menn er de mest attraktive. Det er 50 årige menn som pleier å synes det om 20 år gamle damer Jeg kan godt lage en poll til å vise resultatene her

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

50 årige damer flest synes ikke 20 år gammel menn er de mest attraktive. Det er 50 årige menn som pleier å synes det om 20 år gamle damer Jeg kan godt lage en poll til å vise resultatene her

Vi kan ikke dra noen konklusjoner ut av pollene dine. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten.2.0 skrev (10 minutter siden):

Vi kan ikke dra noen konklusjoner ut av pollene dine. 

Hahahaha tror du virkelig 50 år gamle damer flest synes 20 år gamle menn er de mest attraktive? Har du snakket med folk? De blir som regel kalt barn eller gutter, de kunne vært sønnene deres osv. Damene sier de vil ha menn. Slutt å lek dum.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (5 minutter siden):

Hahahaha tror du virkelig 50 år gamle damer flest synes 20 år gamle menn er de mest attraktive? Har du snakket med folk? De blir som regel kalt barn eller gutter, de kunne vært sønnene deres osv. Damene sier de vil ha menn. Slutt å lek dum.

Det er du som mener så mye om folk her. Nå har du prøvd å legitimere gamle menn med uønsket atferd fordi noen kvinner finner unge menn attraktive, men så er ikke poenget ditt gjeldende lengre siden 50 år gamle damer foretrekker menn. Du må nesten bestemme deg her.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 timer siden):

Jeg mener det mye på grunn av at absolutt alle undersøkelser viser dette, og jeg benekter heller ikke at unge har elementer ved seg som gjør det tåpelig å benekte slike resultater. Det synes jeg ville være direkte idiotisk, når absolutt alt av forskning på dette viser det samme. Jeg har forklart hva jeg selv finner mest attraktivt

Og jeg tror ikke på deg. Jeg tror du fremdelles synes de unge er mest attraktive, akkurat som flere andre eldre damer i tråden her. De er i det minste ærlige.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

askjiir skrev (7 minutter siden):

Og jeg tror ikke på deg. Jeg tror du fremdelles synes de unge er mest attraktive, akkurat som flere andre eldre damer i tråden her. De er i det minste ærlige.

Har du sjekka resultatet i pollen?

Anonymkode: f9e1c...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du sjekka resultatet i pollen?

Anonymkode: f9e1c...d1a

Det er et mindretall av eldre damer, jeg vet, men allikevel noen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 16.9.2024 den 17.32):

Hva er gammel?

Hva er ung? 

Hva er fantaserer om?

Jeg ser jo selvfølgelig at menn på 18- 30 år oftest ser bedre ut enn 30- 40, og at 30- 40 oftest ser bedre ut enn eldre menn enn det igjen. Jeg fantaserer imidlertid ikke om bestemte personer overhodet. (Bortsett fra når jeg er forelsket, og angående han som er min mann og hva vi skal finne på.) Jeg fantaserer om handlinger og situasjoner, og ansikter trenger ikke min fantasi å sette på noen.

Det er imidlertid ikke 70 år gamle kropper i mine fantasier for å si det slik. 

At dei yngre oftast ser yngre ut er ein selvfølge, men kva som ser best ut er jo opp til auget som ser. Eg har aldri blitt tiltrukket av yngre menn. K45.

Anonymkode: 00d51...0b6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (11 minutter siden):

Dei yngre ser yngst ut, søte og fine som småbarn er søte, i mine auger I alle fall, men ikkje attraktive seksuelt eller romantisk sett. K40++

Anonymkode: 00d51...0b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...