Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

Hateridioter skrev (6 minutter siden):

Alderslyter?

Jeg syns det er ganske kvalmt å kalle forandringer på grunn av alder for alderslyter og å si at unge folk er mer feilfri.

Å ha rynker er ikke en feil, å ha grått hår er ikke en feil 🤦‍♀️

Ok for meg at du mener det. Jeg gidde ikke å benekte at alder gjør noe med oss, og at unge mennesker stort sett SER penere ut. 

Hvilket likevel ikke betyr noe for verdi som menneske, ELLER for hva jeg synes er mest attraktivt for meg etter hvor jeg er i livet. Det er det menn på omtrent samme alder som er. Totalt sett. 

Rynker og grått hår er selvfølgelig ikke feil av den grunn, men helt naturlig. Bruk gjerne heller et synonym for feilfri dersom ordet forvirrer deg. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hateridioter skrev (10 minutter siden):

Alderslyter?

Jeg syns det er ganske kvalmt å kalle forandringer på grunn av alder for alderslyter og å si at unge folk er mer feilfri.

Å ha rynker er ikke en feil, å ha grått hår er ikke en feil 🤦‍♀️

Jeg er enig. Jeg synes heller ikke alderstegn er noe som er feil. Jeg synes det kan være vakkert, både på kvinner og menn. Så lenge man tar vare på seg selv. Men det gjelder alle mennesker, ikke bare eldre. 

Anonymkode: d98a1...10d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva i all verden er feil og stygt med naturlig aldring?? Kvinnen til høyre er da like vakker som kvinnen til venstre. 

Anonymkode: 7e227...0a1

Ok. La oss være så sosialt korrekt, eller late som, men selv om kvinnen til høyre er særdeles vakker for sin alder er hun likevel preget av alder på måter som helt sikkert medfører at hun bruker kremer og diverse for å dempe slikt mest mulig. (Om hun var ekte.) Jeg gjør det selv. Fordi vi anser alderstegn som det flotteste vi kan tenke oss? 

Glatt hud er et ideal for de fleste. Rynker er naturlig, og ikke stygt, men på ingen måte et ideal for de fleste. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel gammel - 43 😅🤷‍♀️

Aldri gjort.

Eller jo! Er 1, kanskje 2 om har ramlet innom etter de viste interesse over tid. Men de så eldre ut enn jeg skjønte etterhvert at de var (type stemmen, høyde og kroppsbygning osv). Så telles muligens ikke. 

Skal sies at det var 11 års aldersforskjell - noe ingen hadde tenkt på omvendt vei men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (26 minutter siden):

Mer feilfri. Ung og uten alderslyter. Jeg tror du forstår hva jeg mener. 

Kvinne her, men samme med menn. Alder gjør ting med oss. 

Screenshot_20240916_192604_Samsung Internet.jpg

Enorme mengder filter og redigering gjør og mye 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Ok for meg at du mener det. Jeg gidde ikke å benekte at alder gjør noe med oss, og at unge mennesker stort sett SER penere ut. 

Hvilket likevel ikke betyr noe for verdi som menneske, ELLER for hva jeg synes er mest attraktivt for meg etter hvor jeg er i livet. Det er det menn på omtrent samme alder som er. Totalt sett. 

Rynker og grått hår er selvfølgelig ikke feil av den grunn, men helt naturlig. Bruk gjerne heller et synonym for feilfri dersom ordet forvirrer deg. 

Jeg har ikke benektet at alder gjør noe med oss, men jeg er ikke enig i at rynker og grått hår er feil og lyter.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilLudgate skrev (6 minutter siden):

Enorme mengder filter og redigering gjør og mye 😅

Ikke i rl. 

Feil å vri dette til at jeg synes gamle mennesker er stygge. Jeg synes mange gamle mennesker er veldig vakre, men elsker ikke rynker så mye at jeg ikke prøver å forsinke prosessen så godt som mulig (uten desperasjon og kirurgi). 

Om den unge varianten av denne kvinnen og den eldre var på byen er det heller ingen tvil om hvem flest ville finne attraktiv. Jeg gidder ikke være så sosialt korrekt at jeg lyver om at mennesker er like attraktive gjennom livet. 

Så ligger heller ikke min verdi i å være mest mulig sexy for flest mulig, og anser det heller ikke slik angående andre. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke benektet at alder gjør noe med oss, men jeg er ikke enig i at rynker og grått hår er feil og lyter.

Bruk synonymer om ordene forvirrer deg. Jeg er 100% sikker på at du egentlig forstår hva jeg mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Bruk synonymer om ordene forvirrer deg. Jeg er 100% sikker på at du egentlig forstår hva jeg mener. 

Dropp hersketeknikken. Jeg er ikke enig med deg - deal with it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (Akkurat nå):

Dropp hersketeknikken. Jeg er ikke enig med deg - deal with it!!

Jeg tror deg ikke, enkel og greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Jeg tror deg ikke, enkel og greit. 

Å nei, en anonym bruker på KG tror meg ikke. Hvordan skal jeg overleve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (2 minutter siden):

Å nei, en anonym bruker på KG tror meg ikke. Hvordan skal jeg overleve det?

Du overlever nok "nye bruker". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Du overlever nok "nye bruker". 

"Nye bruker"?

Hva du tror og ikke tror interesserer meg midt i ryggen, så selvsagt overlever jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hateridioter skrev (15 minutter siden):

"Nye bruker"?

Hva du tror og ikke tror interesserer meg midt i ryggen, så selvsagt overlever jeg.

Man blir ikke noe ny bruker eller ny person selv om man skifter brukernavn like ofte som andre nyser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (10 minutter siden):

Man blir ikke noe ny bruker eller ny person selv om man skifter brukernavn like ofte som andre nyser. 

Javel, hva har det med meg å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (1 time siden):

Jeg er enig. 

askjiir skrev (3 minutter siden):

👆 Vi må har mer aksept for eldre damer og menn som er seksuelt tiltrukket unge mennesker, slik som denne damen her.

Hvorfor må vi akseptere det? Stor aldersforskjell har også mange byrder, så det er kritikkverdige forhold. 

Mennesker vil bestandig dømme. 

Anonymkode: bf797...286

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor må vi akseptere det? Stor aldersforskjell har også mange byrder, så det er kritikkverdige forhold. 

Mennesker vil bestandig dømme. 

Anonymkode: bf797...286

Si det til hun jeg svarte. Hun fikk mange tommler opp, så folk er enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke selve tiltrekningen som er problemet. Det er når noen gir andre uønsket seksuell oppmerksomhet, da i ditt scenario, eldre. At unge mennesker synes det er ubehagelig at eldre mennesker legger an på dem eller viser annen uønsket oppmerksomhet, er forståelig.

Anonymkode: d98a1...10d

Hva med å sende lange blikk etter unge menn som hun 55 åringen jeg svarte gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Hva med å sende lange blikk etter unge menn som hun 55 åringen jeg svarte gjør?

Om eldre menn som tenner på langt yngre kvinner nøyde seg med å kun sende lange blikk, ja det hadde vært noe det! Det hadde vært en stooooor forbedring angående det å være ung kvinne. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...