Hulderen Skrevet 4. mars #121 Del Skrevet 4. mars (endret) lin skrev (På 27.1.2025 den 11.27): Men hvorfor har noen sagt til Bjørg at ho har så herlig latter? Nå ee jo det blitt varemerket hun bruker for alt det er verdt, så plagsomt å høre på 🫨 Den latteren er så grusom at det er vanskelig å følge serien. Jeg grøsser hver gang. Det er også tåpelig den måten hun skryter av de store brystene sine. Utrivelig dame! Lilleiskaffe skrev (På 3.2.2025 den 10.17): Åh, jeg vrir meg i sofaen av Riise! Sjeldent jeg reagerer på folk jeg ser på tv, men fy flate. Altså, innsatsen han har gjort er utrolig bra, tar av meg hatten. Men personligheten hans? Man ser jo at de andre deltakerne reagerer på han, Bernt «truer» med å gi han to tette på trening og Kjær også reagerer på slutten av episoden. Han fremstår som en som skikkelig bedrevitende gjøk 🙊 og Riise selv bare gliser og er superfornøyd, litt dårlig sosial kompetanse på den mannen der 😅 Jeg liker Riise. Nå har jeg ikke sett så mange episoder, men syns han var kjempefin der han trøstet Vida Lill når hun følte at hun ikke fikk til øvelsene etter intervalløpingen opp den bratte bakken. Mens hun ikke så mye som takket ham … Endret 4. mars av Hulderen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 4. mars #122 Del Skrevet 4. mars Hulderen skrev (13 timer siden): Jeg liker Riise. Nå har jeg ikke sett så mange episoder, men syns han var kjempefin der han trøstet Vida Lill når hun følte at hun ikke fikk til øvelsene etter intervalløpingen opp den bratte bakken. Mens hun ikke så mye som takket ham … Enig! Synes faktisk det virker som han er en av de i gruppa som motiverer de andre mest. Er jo sånn mange av de andre omtaler han også. Han skrøyt jo mye av Petter da de løp intervaller sammen, selv om han var på et annen nivå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleiskaffe Skrevet 5. mars #123 Del Skrevet 5. mars Hulderen skrev (På 4.3.2025 den 8.09): Den latteren er så grusom at det er vanskelig å følge serien. Jeg grøsser hver gang. Det er også tåpelig den måten hun skryter av de store brystene sine. Utrivelig dame! Jeg liker Riise. Nå har jeg ikke sett så mange episoder, men syns han var kjempefin der han trøstet Vida Lill når hun følte at hun ikke fikk til øvelsene etter intervalløpingen opp den bratte bakken. Mens hun ikke så mye som takket ham … Ja, helt enig, han virker som en veldig empatisk fyr. Tror egentlig det er måten han prater på og at han er litt sosial akward som har lurt meg litt 😆🙊 Han er jo fra toppidrett og har nok lært seg å være en støttende type. Og jobben han har lagt ned er jo intet annet en imponerende. Meeeen vrir meg litt allikevel, kan ikke noe for det 🙊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5. mars #124 Del Skrevet 5. mars Jeg forstår ikke at de ikke blir skadet. Særlig styrkeøvelsene er designet for skader. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 15. mars #125 Del Skrevet 15. mars Det er ikke utelukkende flatterende å gå ned i vekt, ser Staysman på Stjernekamp nå, han ser betydelig eldre ut enn han gjorde før. Men sånn er det jo, fett fyller ut huden innenfra og når fettet forsvinner, henger huden mer og man blir tydeligere rynkete. Det er et eller annet med Vida Lill som gjør at jeg oppfatter henne som litt ekkel, møkkete og uhygienisk. 🙈 Mulig det er den evinnelige snusleppa og karslige holdningen som jeg assosierer med møkkete menn som "alltid" skrur bil og maskiner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. mars #126 Del Skrevet 15. mars Babyface skrev (2 timer siden): Det er ikke utelukkende flatterende å gå ned i vekt, ser Staysman på Stjernekamp nå, han ser betydelig eldre ut enn han gjorde før. Men sånn er det jo, fett fyller ut huden innenfra og når fettet forsvinner, henger huden mer og man blir tydeligere rynkete. Det er et eller annet med Vida Lill som gjør at jeg oppfatter henne som litt ekkel, møkkete og uhygienisk. 🙈 Mulig det er den evinnelige snusleppa og karslige holdningen som jeg assosierer med møkkete menn som "alltid" skrur bil og maskiner. Synes han har blitt kjekk, jeg. Angående Vida Lill så har det nok også med det uvaskede håret å gjøre. Kun i siste episode at ikke håret så fett ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 16. mars #127 Del Skrevet 16. mars Babyface skrev (4 timer siden): Det er ikke utelukkende flatterende å gå ned i vekt, ser Staysman på Stjernekamp nå, han ser betydelig eldre ut enn han gjorde før. Men sånn er det jo, fett fyller ut huden innenfra og når fettet forsvinner, henger huden mer og man blir tydeligere rynkete. Det er et eller annet med Vida Lill som gjør at jeg oppfatter henne som litt ekkel, møkkete og uhygienisk. 🙈 Mulig det er den evinnelige snusleppa og karslige holdningen som jeg assosierer med møkkete menn som "alltid" skrur bil og maskiner. Hun har en helt elendig holdning, jeg stusser litt på at det ikke ble tatt tak i, i løpet av de 16 ukene.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet tirsdag kl 17:26 #128 Del Skrevet tirsdag kl 17:26 Ser at deltakere til neste sesong er plukket ut. Men hvorfor er Brynjar Meling med? Han har jo gått ned flere kg i løpet av de siste årene, løper maraton og trener med PT. Hvorfor kan de ikke heller prioritere kjendiser som virkelig trenger en livsstilsendring?? Jeg er lei av at de så ofte prioriterer folk som allerede har et greit utgangspunkt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå