Gå til innhold

16 ukers helvete. Hva synes dere?

evybergen

Anbefalte innlegg

Fenomen skrev (11 minutter siden):

Hun nevnte på radio på den tiden at det ble gjort i samråd med lege.

Det tror jeg på altså, skulle bare ønske det ble nevnt i 16 uker også. Better safe then sorry, man kan aldri være for nøye når man viser frem medisin-bruk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lilleiskaffe skrev (På 24.2.2025 den 21.18):

Det tror jeg på altså, skulle bare ønske det ble nevnt i 16 uker også. Better safe then sorry, man kan aldri være for nøye når man viser frem medisin-bruk. 

Ja, det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MizzVic skrev (På 21.2.2025 den 18.53):

Hva er så spesielt med å trene tidlig på julaften?

Har alltid gjort det selv. Det er jo på kveld og ettermiddag det er vanskelig å få trent da.

Han står opp grytidlig julaften for å løpe maraton for seg selv; det er litt sykelig!

Endret av Grüner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (På 24.2.2025 den 21.06):

Hun nevnte på radio på den tiden at det ble gjort i samråd med lege.

Uansett skal hun ikke kaste medisiner i do! Det er verre enn å kaste det i søpla! Det er miljøskadelig, og det er derfor medisiner som ikke er i bruk skal leveres til apoteket !

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 timer siden):

Uansett skal hun ikke kaste medisiner i do! Det er verre enn å kaste det i søpla! Det er miljøskadelig, og det er derfor medisiner som ikke er i bruk skal leveres til apoteket !

Jeg er enig i det. Det er ikke det jeg kommenterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snusleppa... hvor avhengig er det mulig å bli? Kan ikke gå uten snus når det er opptak engang?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (1 time siden):

Den snusleppa... hvor avhengig er det mulig å bli? Kan ikke gå uten snus når det er opptak engang?

Hver gang hun er på skjermen så tenker jeg at det må da være mulig å fikse seg bare bittelittegrann når man skal på tv😵‍💫

Og den alkoholdebatten… latterlig at de ikke klarer å kutte ut i løpet av den korte tiden programmet varer. Det er skikkelig ille og jeg ville vært dritflau🙂↔️

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt rart / dumt at de skal ta Snatch , da det er ganske teknisk krevende øvelse … de bare hiver den opp i lufta uten mål eller mening, skader haka si, kanskje ryggen… Det er litt hensynsløst til noen som aldri har trent før (synes jeg)

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

globalagogo skrev (48 minutter siden):

Jeg synes det er litt rart / dumt at de skal ta Snatch , da det er ganske teknisk krevende øvelse … de bare hiver den opp i lufta uten mål eller mening, skader haka si, kanskje ryggen… Det er litt hensynsløst til noen som aldri har trent før (synes jeg)

Veldig enig!! De hadde den på første økt også. Vanlig skulderpress med stang er teknisk krevende nok, og må læres inn. Og her skal den slenges opp i høy fart når de er slitne.

Reagerte på økta til Riise også, jeg. Først presse inn så mange repetisjoner som mulig i en teknisk krevende øvelse som benkpress, og så kjøre en intens overkroppsøkt, skuldrene var enten hovedmuskel eller hjelpemuskel på alle øvelsene. Som om det var lagt opp til å vise at 'han har ikke prioritert styrke'. Når skuldrene blir tatt ut så hardt er det klart han ikke greier å gjennomføre alt like bra.

Også var det Hulsker med pushups, da. Som Petter kommenterte blir det mer jokking.. Han får ikke trent øvelsen ordentlig. Generelt virker det veldig som at de får teknikk-innlæring veldig sporadisk og tilfeldig.  Ingen kan og vet disse tingene av seg selv.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (10 timer siden):

Hver gang hun er på skjermen så tenker jeg at det må da være mulig å fikse seg bare bittelittegrann når man skal på tv😵‍💫

Og den alkoholdebatten… latterlig at de ikke klarer å kutte ut i løpet av den korte tiden programmet varer. Det er skikkelig ille og jeg ville vært dritflau🙂↔️

Ja, 16 uker uten alkohol burde de fleste greie 😃 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Absolutt, men det er jo bare klaging og syting over alle forferdelige forsakelser hun må gjøre. Lurer egentlig litt på om hun trodde at Mr Sundby har en tryllestav som gjør deltakerne slanke og spreke........ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (7 timer siden):

Halve Norge har jo et alkoholproblem, minner om da polet i Oslo ble stengt under korona 🤣(jævlig satt på spissen altså)

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"16 ukers helvete. Hva synes dere?"

Nei, det synes jeg ikke noe om. Men det er i det minste bedre enn 17 ukers helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (På 26.2.2025 den 21.40):

Til og med i intervju på God morgen, Norge satt hun med snus🙄. Hun er vel så avhengig at hun ikke tenker over at hun bruker det i upassende situasjoner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Xstrella skrev (På 1.3.2025 den 0.52):

Hvor mange kg gikk Elin Tvedt ned? 

Elin Tvedt er ikke med nå. Det er lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (39 minutter siden):

Ja, men så ikke den sesongen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 2.3.2025 den 22.31):

Elin var vel med forrige sesong? Ikke så veldig lenge siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 26.2.2025 den 18.27):

Han står opp grytidlig julaften for å løpe maraton for seg selv; det er litt sykelig!

Hvorfor er det sykelig? Jobber med 2 stykk som innimellom løper samme distanser. Om det er tidlig julaften eller ei, spiller da ingen rolle? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...