Epictetus Skrevet mandag kl 12:20 #81 Del Skrevet mandag kl 12:20 BobbySocks skrev (1 time siden): Kåre eier ikke selvinnsikt, så han identifiserer seg med programlederen han. Tror han er dritsprek, så han trenger troS alt ikke trene, han sprang 60 meteren på 10.3 på barneskolen han! Og klarte ikke fullføre Cooper-testen, for mamma hadde glemt å legge med joggesko den dagen. Han ergrer seg fortsatt. Han skulle vist dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet mandag kl 12:28 #82 Del Skrevet mandag kl 12:28 Jeg fatter ikke at de kjøre et sånt løp uten å få skader. Jeg kan også løfte jævlig tungt, men det blir bare trøbbel. Og han Martin står og tvinger den så jeg bare venter at det skal ryke en sene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet mandag kl 19:02 #83 Del Skrevet mandag kl 19:02 lin skrev (8 timer siden): Men hvorfor har noen sagt til Bjørg at ho har så herlig latter? Nå ee jo det blitt varemerket hun bruker for alt det er verdt, så plagsomt å høre på 🫨 Enig, den er superenerverende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet mandag kl 19:06 #84 Del Skrevet mandag kl 19:06 (endret) Så på Vida Lill og Bjørg på God morgen, Norge i opptak, og selv om de sitter der bare noen minutter i intervju, sitter VL der med den snusleppa. Synes det uprofesjonelt å ha det, når du sitter i studio og blir intervjuet på tv! Men det virker jo som at flere av de som er med i 16 ukers blir helt maniske med treningen, slik som John Arne. Meningen er jo at de skal få en sunnere livsstil og ikke hoppe fra ett ytterpunkt til et annet slik som Staysman som nesten endte opp som spiseforstyrret. Endret mandag kl 19:11 av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet mandag kl 19:50 #85 Del Skrevet mandag kl 19:50 Fjugur skrev (7 timer siden): Grusom latter! Jeg fixer ikke dama... mye pga den latteren hennes Den høres helt jævlig ut - og må jo være fake/tilgjort 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet mandag kl 19:56 #86 Del Skrevet mandag kl 19:56 Grüner skrev (51 minutter siden): Enig, den er superenerverende. Trodde det var bare meg som synes Bjørg er dødsirriterende! Hun skal liksom være et sjarmtroll men jeg blir bare sur av henne. 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet mandag kl 20:22 #87 Del Skrevet mandag kl 20:22 Irja skrev (22 timer siden): Vida Lill sliter / har slitt med depresjon. Ja, hun hadde fødselsdepresjon på det tidspunktet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet mandag kl 20:25 #88 Del Skrevet mandag kl 20:25 Tull hele greia. Lavmål 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet tirsdag kl 18:18 #89 Del Skrevet tirsdag kl 18:18 Soleil70 skrev (22 timer siden): Trodde det var bare meg som synes Bjørg er dødsirriterende! Hun skal liksom være et sjarmtroll men jeg blir bare sur av henne. Synes hun er grusom.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå