Cookiesandcream Skrevet 10. januar #61 Del Skrevet 10. januar (endret) tøydokka skrev (2 timer siden): Ser de har fått rasekatter i programmet, er det burmesere? Veldig fine🥰 Denne skulle vel ligget i Farmen-tråden, men det ser ut som abyssinere 😊 Endret 10. januar av Cookiesandcream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 10. januar #62 Del Skrevet 10. januar Cookiesandcream skrev (10 timer siden): Denne skulle vel ligget i Farmen-tråden, men det ser ut som abyssinere 😊 Ja, feil tråd, ser det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 10. januar #63 Del Skrevet 10. januar (endret) Fenomen skrev (19 timer siden): Molde-aksent? Du vet at han er fra Ålesund? De er ganske forskjellige. Nei, det visste jeg ikke, så jeg brukte Google. Som sa Molde. Beklager. Jeg hører jo ikke den ekte dialekten lenger, så derfor bare søkte jeg det opp. Endret 10. januar av Rainbow Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet fredag kl 23:54 #64 Del Skrevet fredag kl 23:54 Arild37 skrev (På 9.1.2025 den 10.07): At Riise er med gjør at jeg ikke orker se på, blir irritert bare han åpner kjeften. Og hva gjør han der egentlig? Han er da ikke så overvektig, og har åpenbart fortsatt en del muskler, selv om kondisen har blitt en del dårligere Han veide 117 kilo, så det kvalifiserer vel som overvektig? Tabris skrev (På 9.1.2025 den 10.08): Jeg synes vel også at det nesten blir litt urettferdig at han er med. Han er jo fortsatt i god form, langt over gjennomsnittet. Siden han har vært toppidrettsutøver og vet hva som skal til både trenings- og kostholdsmessig så burde det ikke være noe problem for å ham å nå sine mål alene. Urettferdi og urettferdig, det er sikkert ikke sånn at a-kjendisene står i kø for å slanke seg på tv. Er vel en grunn til at en person som Vida Lill er med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 15:16 #65 Del Skrevet søndag kl 15:16 Det virker som det har bikket litt over hos John Arne, slik som med Staysman. Julaften stod han f.eks. opp og begynte å løpe maraton på mølla kl 06.15! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet søndag kl 19:10 #66 Del Skrevet søndag kl 19:10 Grüner skrev (3 timer siden): Det virker som det har bikket litt over hos John Arne, slik som med Staysman. Julaften stod han f.eks. opp og begynte å løpe maraton på mølla kl 06.15! John Arne er nok drevet av det at han skal være best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet søndag kl 19:30 #67 Del Skrevet søndag kl 19:30 Kartoffel skrev (18 minutter siden): John Arne er nok drevet av det at han skal være best. Han er som et lite barn som ikke har fått nok bekreftelse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet søndag kl 20:06 #68 Del Skrevet søndag kl 20:06 Soleil70 skrev (36 minutter siden): Han er som et lite barn som ikke har fått nok bekreftelse. Ja, han har nok mye mindreerdighets-komplekser stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 20:25 #69 Del Skrevet søndag kl 20:25 Soleil70 skrev (55 minutter siden): Han er som et lite barn som ikke har fått nok bekreftelse. Han ble mobbet i barndommen, så det kan nok spille inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 20:31 #70 Del Skrevet søndag kl 20:31 Kartoffel skrev (23 minutter siden): Ja, han har nok mye mindreerdighets-komplekser stakkars Han ble mobbet som barn pga utseendet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet mandag kl 06:05 #71 Del Skrevet mandag kl 06:05 Grüner skrev (14 timer siden): Det virker som det har bikket litt over hos John Arne, slik som med Staysman. Julaften stod han f.eks. opp og begynte å løpe maraton på mølla kl 06.15! Tror nok heller at han har "falt" tilbake til der han var før - det var sikkert ikke uvanlig at han stod opp tidlig for å trene da han spilte fotball. Hadde ikke jeg hatt barn osv. på julaften kunne jeg også ha funnet på å jogge så tidlig på julaften 🤭 Siden jeg hadde tenkt på det mer som en vanlig dag uten de. Selv om akkurat maraton på mølle er for spesielt interesserte😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå