AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #1 Skrevet 16. september 2024 Jeg er innforstått med at vi ikke får billettene sin verdi tilbake. men jeg har hørt at skatter og avgifter skal betales tilbake ved avbestilling. Dette har nå gått rett i lommen på Super Saver reiser. Flyene vi skulle reist med var hovedsakelig Norwegian og Lufthansa. Mulig Sas også. Vil tro det ikke er vits i å kontakte dem heller. Kundeservice til Super Saver er engelsk og tilbyr aldri hjelp når du ringer. Er det bare å gi opp? Det er snakk om 5000 kroner. Anonymkode: e03b1...607
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #2 Skrevet 16. september 2024 Det er derfor en bestiller direkte eller gjennom mer seriøse kanaler. Men ta kontakt med selskapene dereskulle ha flydd med og se om dere kan få hjelp der Anonymkode: f247b...b75 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #3 Skrevet 16. september 2024 Du har hørt at..? Men leste du ikke vilkårene før du bestilte?? Anonymkode: 42cf3...457
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #4 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er innforstått med at vi ikke får billettene sin verdi tilbake. men jeg har hørt at skatter og avgifter skal betales tilbake ved avbestilling. Dette har nå gått rett i lommen på Super Saver reiser. Flyene vi skulle reist med var hovedsakelig Norwegian og Lufthansa. Mulig Sas også. Vil tro det ikke er vits i å kontakte dem heller. Kundeservice til Super Saver er engelsk og tilbyr aldri hjelp når du ringer. Er det bare å gi opp? Det er snakk om 5000 kroner. Anonymkode: e03b1...607 Meget skeptisk. Aner ikke hvilke flyselskaper men vet at skatter og avgifter utgjør 5K??? Og enda bedre. Tror kg kan gjøre noe. Svaret er advokat, eller de 100vis av selskaper som håndteter saker opp mot flyselskaper osv mot 90% av hva de klarer drive inn. Anonymkode: a2b22...c0e
Marimma Skrevet 17. september 2024 #5 Skrevet 17. september 2024 Så ufine svar du har fått. Det stemmer at du skal få returnert avgiftene dersom du har avbestilt flybillettene, men ofte vil du måtte betale et gebyr for å få dem tilbake (også vil regnestykket avgjøre hvorvidt det er lønnsomt). Forsøk å gjøre mest mulig digitalt på nettsidene deres, bruk henvendelsesskjema eller send epost - telefon er bare å gi opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå