Reign Skrevet 29. oktober 2024 #81 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 15.28): Nei det er rødt flagg, er også perverst og grisete. Anonymkode: d8215...c30 Synes du også det er "perverst og grisete" at kvinner bruker dildo/vibrator? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silesilje Skrevet 29. oktober 2024 #82 Del Skrevet 29. oktober 2024 Det tenker jeg han står helt fritt til. Selv kjøper vi hverandres leketøy og har det gøy med å overraske hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 29. oktober 2024 #83 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hadde ikke brydd meg. Jeg bruker selv vibrator. Hadde vært veldig dobbeltmoral å mene annet da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #84 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kvinner ser ned på menn som har sexleketøy fordi det signaliserer en mann som ikke er attraktiv nok til å få sex i seg selv. Mens de ser på seg selv som seksuelt frigjorte om de har en womanizer. Det er en tydelig dobbeltmoral, men kvinner er ikke spesielt rasjonelle i datingfasen. Anonymkode: b2ee7...bdf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #85 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner ser ned på menn som har sexleketøy fordi det signaliserer en mann som ikke er attraktiv nok til å få sex i seg selv. Mens de ser på seg selv som seksuelt frigjorte om de har en womanizer. Det er en tydelig dobbeltmoral, men kvinner er ikke spesielt rasjonelle i datingfasen. Anonymkode: b2ee7...bdf Kvinner er i langt større grad irrasjonelle og følelsesstyrte enn menn i all aspekter av livet. Anonymkode: f1731...82c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #86 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 22.41): Vå har både og angående naturtro til oss begge. Jeg elsker å prøve nye leketøy. Jeg har kjøpt en veldig naturtro "dukke" til ham. Bare underlivet, men med anus og vagina. Han synes den er litt drøy, men jeg hadde en fantasi om at han kunne knulle den mens han slikker meg. Da ble det slik. Sett ulike muligheter på å feste fleshlight så den kunne brukes, men det fungerte ikke. Ingen av oss som ser den når den brukes på nevnte måte, men ok, den var kanskje litt stor. 😅 Gøy å prøve ulikt, og er det deilig skjønner jeg ikke at slikt skal være noe ille. Sexlyst har de fleste av oss. Anonymkode: 8a0c5...da7 Flott innlegg. Heier på deg! Anonymkode: 13bc0...a29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #87 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner ser ned på menn som har sexleketøy fordi det signaliserer en mann som ikke er attraktiv nok til å få sex i seg selv. Mens de ser på seg selv som seksuelt frigjorte om de har en womanizer. Det er en tydelig dobbeltmoral, men kvinner er ikke spesielt rasjonelle i datingfasen. Anonymkode: b2ee7...bdf Jeg tror ikke at det handler så mye om hvor følelsesstyrt vi er, men kjønnsroller som du er inne på. Det er mye snakk om undertrykkelse av kvinner, men hva gjelder seksualitet så har f.eks mannlig homofili vært hardere slått ned på enn kvinnelig. Menns seksualitet blir lett sett på som «farlig», «pervers» og «noe som nedbryter samfunnet». Dessuten er den gratis og har uendelig tilgjengelighet. Kvinnelig seksualitet er derimot noe skjørt og vakkert og forgjengelig. Dette er historier som kanskje dels har rot i virkelighet (biologi) og dels er myter vi holder oss med. Menn og kvinner. Anonymkode: 13bc0...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #88 Del Skrevet 29. oktober 2024 Bryr meg ikke Anonymkode: 36902...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #89 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kvinner ser ned på menn som har sexleketøy fordi det signaliserer en mann som ikke er attraktiv nok til å få sex i seg selv. Mens de ser på seg selv som seksuelt frigjorte om de har en womanizer. Det er en tydelig dobbeltmoral, men kvinner er ikke spesielt rasjonelle i datingfasen. Anonymkode: b2ee7...bdf I denne tråden er det et mindretall kvinner som ikke aksepterer at men bruker sexleketøy. Det store flertallet aksepterer det. TS Anonymkode: 302d8...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 30. oktober 2024 #90 Del Skrevet 30. oktober 2024 Selvfølgelig! Jeg har jo leketøy så da skal jo selvfølgelig mannen min få ha leketøy han også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #91 Del Skrevet 30. oktober 2024 PurpleTuliip skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig! Jeg har jo leketøy så da skal jo selvfølgelig mannen min få ha leketøy han også. Men er det noen leketøy du anser som innenfor og noen du anser som utenfor. Noen kvinner her inne, har f.eks skrevet at leketøy som har naturtro utseende er uakseptabelt. TS Anonymkode: 302d8...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #92 Del Skrevet 30. oktober 2024 Bryr meg virkelig ikke. Anonymkode: 87e72...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 30. oktober 2024 #93 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men er det noen leketøy du anser som innenfor og noen du anser som utenfor. Noen kvinner her inne, har f.eks skrevet at leketøy som har naturtro utseende er uakseptabelt. TS Anonymkode: 302d8...4e6 Nei. Jeg har selv dildoer som ser naturtro ut. Så hvis han ønsker prøve naturtro leker så må han gjerne det. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 30. oktober 2024 #94 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): I denne tråden er det et mindretall kvinner som ikke aksepterer at men bruker sexleketøy. Det store flertallet aksepterer det. TS Anonymkode: 302d8...4e6 Denne tråden er neppe representativ for kvinner generelt. Det er bare kvinner som er ekstra åpne når det kommer til seksualitet som aktivt oppsøker denne typen underforum. Det blir litt som å gå inn på en pub mens ManU-Liverpool er på skjermen, og spørre om folk er interessert i fotball, kontra å gå inn på et bibliotek. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #95 Del Skrevet 30. oktober 2024 Reign skrev (20 minutter siden): Denne tråden er neppe representativ for kvinner generelt. Det er bare kvinner som er ekstra åpne når det kommer til seksualitet som aktivt oppsøker denne typen underforum. Det blir litt som å gå inn på en pub mens ManU-Liverpool er på skjermen, og spørre om folk er interessert i fotball, kontra å gå inn på et bibliotek. Jeg er enig i at deltakere i dette forumet ikke er representative når det gjelder synet på sexleketøy. Antakelig er nordmenn mer konservative som populasjon, både med tanke på at kvinner og at menn har sexleketøy. Men det er god grunn til å tro at man er mer liberalt innstilt til sexleketøy i aldersgruppen 20-40, da sexleketøy har blitt atskillig mer vanlig de siste 20 årene. Jeg tviler på at kvinner i denne alderskategorien er mer skeptiske til mannlige enn kvinnelige sexleketøy. Anonymkode: 302d8...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #96 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 16.05): Aner ikke hvordan det er for menn. Men for meg som kvinne, så er det ingenting som kan gi en like sterk og intens orgasme som et godt leketøy. Det er ikke anatomisk eller fysiologisk mulig for et annet menneske å gi samme stimuli som et kvalitetsleketøy 💁🏼♀️ Anonymkode: 85ff4...879 Jeg er kvinne, men for meg er det helt motsatt. Leketøy gir meg i ingenting. De er bare irriterende. Anonymkode: 285ae...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #97 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne, men for meg er det helt motsatt. Leketøy gir meg i ingenting. De er bare irriterende. Anonymkode: 285ae...1a2 Enig. Anonymkode: faeee...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #98 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 15.23): Ja, spørsmålet står i tittelen på tråden. Hva mener dere kvinner? Er det ekkelt at mannen bruker Fleshlight eller tilsvarende leketøy når han onanerer alene, eller tenker dere at han bare kan kose seg med det som kvinner koser seg med vibratorer? Jeg har skaffet meg det, men ikke prøvd enda, men er nysgjerrig på å prøve det ut. Sexdukker er såpass spesielt, og utenkelig for meg å prøve, så de kan holdes utenfor diskusjonen. Anonymkode: 302d8...4e6 Uavhengig av alle de ulike meningene som kvinner (eller menn) svarer her, så burde du jo snakke med DIN partner. Om du trenger andre kvinners bekreftelse på at det er greit, istedenfor å kommunisere med din partner, så blir det jo noe du må skjule. Det er DET som er det rare her. Er hun i mot, kan du jo prøve å forklare hva du har tenkt, så ordner det seg kanskje. Er hun for, så er det jo bare å kjøre på. Jeg hadde iallfall reagert mer om jeg fant ut det var noe partner prøvde å skjule i frykt for å bli dømt. Man bør jo helst være sammen med noen der man ikke overskrider hverandres grenser. Anonymkode: 4a6d1...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #99 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Uavhengig av alle de ulike meningene som kvinner (eller menn) svarer her, så burde du jo snakke med DIN partner. Hva får deg til å tro at jeg IKKE har snakket med min partner om dette. Selvsagt har jeg det! Poenget med tråden var å finne ut hva kvinner her inne mener om temaet. Anonymkode: 302d8...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #100 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg tenker det er helt innafor jeg. Vet også at min mann nyter analstimulering, og har leketøy til det også. Informerte faktisk her om dagen om at analskylleren fortsatt sto i dusjen etter han, og at jeg satte den tilbake i skapet før ungdommene kom hjem igjen. 🙈 Men det er helt greit for meg det også! Altså, ikke at den sto åpenlyst framme, men at han er åpen og ærlig om at han liker det og bruker leketøy også til det formålet. Anonymkode: 265e5...9df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå