Hans Tore Lem Skrevet 22. september #61 Del Skrevet 22. september Enni skrev (På 20.9.2024 den 4.23): Null vits i å kaste bort begges tid på noe som aldri vil fungere i lengden. Absolutt. Det kan bli masse deilig sex den stunda det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvis i Memphis Skrevet 22. september #62 Del Skrevet 22. september Bare en kjapp liten påminnelse/et kjapt lite eksempel, for å irritere de misunnelige og de trangsynte der ute enda noen hakk mer (vi har dessverre et lite mindretall av veldig høyt kaklende surpomper her i landet, som sårt trenger å få sine mentale horisonter utvidet, ikke minst for deres egen skyld): 45 pluss 63 = SANT 💘💓💞 DVS Amal Alamuddin pluss George Clooney https://www.msn.com/en-us/lifestyle/lifestyle-buzz/amal-clooneys-ageless-looks-at-46-are-second-to-none/ar-AA1qbI4i "Amal Clooney is impressive in so many ways. Not only is she a highly educated and intelligent human rights lawyer, advocate for justice and former law professor at Colombia University, but she's previously held positions in the UK government and has practised law at courts in The Hague, the International Court of Justice, and beyond. Not to mention the fact that she's a proud, hands-on mother to seven-year-old twins, Alexander and Ella. In addition to her remarkable credentials, the 46-year-old also happens to be an icon when it comes to fashion and beauty. We love that Amal seems to be able to do it all. And why shouldn't she? In an interview with British Vogue, the Lebanese-British-born beauty asked this question herself: "I hate the idea that you somehow, as a human being, have to be put in a box," she said." ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Og bare for å ta den innvendingen før den kommer: Det er ingen som påstår at noen av de involverte i denne tråden er filmstjerner! Ikke på nivå med Mr. Clooney, i hvert fall. Poenget her er prinsippet, og forhold som dette mellom George og Amal kan man finne MANGE eksempler på. Spesielt utenfor grensene til Kvekkhol. Ha en fortsatt strålende dag! 😊😎🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #63 Del Skrevet 22. september Elvis i Memphis skrev (2 timer siden): Bare en kjapp liten påminnelse/et kjapt lite eksempel, for å irritere de misunnelige og de trangsynte der ute enda noen hakk mer (vi har dessverre et lite mindretall av veldig høyt kaklende surpomper her i landet, som sårt trenger å få sine mentale horisonter utvidet, ikke minst for deres egen skyld): 45 pluss 63 = SANT 💘💓💞 DVS Amal Alamuddin pluss George Clooney https://www.msn.com/en-us/lifestyle/lifestyle-buzz/amal-clooneys-ageless-looks-at-46-are-second-to-none/ar-AA1qbI4i "Amal Clooney is impressive in so many ways. Not only is she a highly educated and intelligent human rights lawyer, advocate for justice and former law professor at Colombia University, but she's previously held positions in the UK government and has practised law at courts in The Hague, the International Court of Justice, and beyond. Not to mention the fact that she's a proud, hands-on mother to seven-year-old twins, Alexander and Ella. In addition to her remarkable credentials, the 46-year-old also happens to be an icon when it comes to fashion and beauty. We love that Amal seems to be able to do it all. And why shouldn't she? In an interview with British Vogue, the Lebanese-British-born beauty asked this question herself: "I hate the idea that you somehow, as a human being, have to be put in a box," she said." ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Og bare for å ta den innvendingen før den kommer: Det er ingen som påstår at noen av de involverte i denne tråden er filmstjerner! Ikke på nivå med Mr. Clooney, i hvert fall. Poenget her er prinsippet, og forhold som dette mellom George og Amal kan man finne MANGE eksempler på. Spesielt utenfor grensene til Kvekkhol. Ha en fortsatt strålende dag! 😊😎🌞 Ingen grunn til å ta disse «surpompene» seriøst. De er bare støy. Håper TS ser dette selv, slik at han ikke lar noe potensielt godt i livet hand fare, fordi andre er misunnelig og ikke unner hverken den unge damen eller den eldre mannen gleden de kan gi hverandre Anonymkode: ace34...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #64 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen grunn til å ta disse «surpompene» seriøst. De er bare støy. Håper TS ser dette selv, slik at han ikke lar noe potensielt godt i livet hand fare, fordi andre er misunnelig og ikke unner hverken den unge damen eller den eldre mannen gleden de kan gi hverandre Anonymkode: ace34...a89 Misunnelig på å date en som er på alder med pappan min? Som om det er noe utilgjengelig uansett? Tror du genuint jeg ikke kunne fått en 50 åring om jeg viftet med øyevippene i deres rettning? Jeg er frustrert over å ikke møte menn på min alder, eldre menn er støy for oss. At vi sier slutt! Vil jeg annta er støy i dagdrømmen ja, ikke mitt problem. Vi tenker på henne. Anonymkode: 3cfcb...a0e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 22. september #65 Del Skrevet 22. september Syns det er greit hvis da den eldre herren har mye penger. Vinn vinn situasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #66 Del Skrevet 23. september Det blir nevnt 45 og 63, det er noe helt annerledes enn når en i 50-årene tror han skal bli kjæreste med ei i tjueårene. Når du er 45 år er du godt voksen, da vet du hva du vil og hva du går til. En kvinne eller mann i tjueårene er generelt mye mer umodne, og de er helt malplassert som kjæreste til en i 50-årene. De har faktisk nettopp blitt ferdig med utdannelsen sin, og nylig gått ut i arbeidslivet. Jevnaldrende er nå i full gang med å etablere seg, kjøpe hus, og få barn. Anonymkode: 8741a...5d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #67 Del Skrevet 23. september Elvis i Memphis skrev (17 timer siden): Bare en kjapp liten påminnelse/et kjapt lite eksempel, for å irritere de misunnelige og de trangsynte der ute enda noen hakk mer (vi har dessverre et lite mindretall av veldig høyt kaklende surpomper her i landet, som sårt trenger å få sine mentale horisonter utvidet, ikke minst for deres egen skyld): 45 pluss 63 = SANT 💘💓💞 DVS Amal Alamuddin pluss George Clooney https://www.msn.com/en-us/lifestyle/lifestyle-buzz/amal-clooneys-ageless-looks-at-46-are-second-to-none/ar-AA1qbI4i "Amal Clooney is impressive in so many ways. Not only is she a highly educated and intelligent human rights lawyer, advocate for justice and former law professor at Colombia University, but she's previously held positions in the UK government and has practised law at courts in The Hague, the International Court of Justice, and beyond. Not to mention the fact that she's a proud, hands-on mother to seven-year-old twins, Alexander and Ella. In addition to her remarkable credentials, the 46-year-old also happens to be an icon when it comes to fashion and beauty. We love that Amal seems to be able to do it all. And why shouldn't she? In an interview with British Vogue, the Lebanese-British-born beauty asked this question herself: "I hate the idea that you somehow, as a human being, have to be put in a box," she said." ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Og bare for å ta den innvendingen før den kommer: Det er ingen som påstår at noen av de involverte i denne tråden er filmstjerner! Ikke på nivå med Mr. Clooney, i hvert fall. Poenget her er prinsippet, og forhold som dette mellom George og Amal kan man finne MANGE eksempler på. Spesielt utenfor grensene til Kvekkhol. Ha en fortsatt strålende dag! 😊😎🌞 Akkurat Clooney er det mulig jeg hadde gjort et unntak for også nå når jeg uansett er ferdig med å få barn. Skulle jeg i 20 årene vært sammen med en på 50 måtte jeg også ha vært ferdig med barn, for jeg ville ikke hatt barn med noen som var 70 når de var 20 år. Dessuten måtte han være unik, som Clooney. Selv om unike folk finnes et det unntak. Ser ikke mange kvinner som argumenterer med Madonna og hennes menn, eller tilsvarende. Anonymkode: 8a387...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #68 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Misunnelig på å date en som er på alder med pappan min? Som om det er noe utilgjengelig uansett? Tror du genuint jeg ikke kunne fått en 50 åring om jeg viftet med øyevippene i deres rettning? Jeg er frustrert over å ikke møte menn på min alder, eldre menn er støy for oss. At vi sier slutt! Vil jeg annta er støy i dagdrømmen ja, ikke mitt problem. Vi tenker på henne. Anonymkode: 3cfcb...a0e Du leser det som du vil. Men alderen her er det siste jeg tenker på. Tenker mer på det å finne en som vekker følelser deg, og du i han. Om dere så er jevnaldrende eller ikke. Anonymkode: ace34...a89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvis i Memphis Skrevet 24. september #69 Del Skrevet 24. september Noen minutter til overs denne formiddagen; slenger på et eksempel til på forhold som involverer store aldersforskjeller, og som man kan si er enda mer relevant for trådstarters dilemma, siden tallene som er involvert ligner enda mer på hans situasjon: https://people.com/brad-pitt-girlfriend-ines-de-ramon-living-together-exclusive-8581637 Brad Pitt. Hørt om ham? Kåret til verdens mest sexy mann på 1990-tallet. Venn av George Clooney. Nå er han sammen med en dame som er ca. 26 år yngre enn han er. I dette tilfellet er aldersforskjellen så stor, og mannen det er snakk om så godt voksen, at selv jeg blir litt skeptisk. Men hva gjør man ikke for Kjærligheten? Det er nettopp det å bryte ned barrierer som har hindret folk som er tiltrukket av hverandre, og som blir forelsket i hverandre, og som ønsker å være sammen, enten målet kun er romantikk og glede eller noe mer langvarig og "seriøst", som har vært et av de store temaene i vestlig historie de siste 150 til 200 årene. I århundrer hadde mange levd under samfunnsordninger, og under skrevne og uskrevne lover, som var så strenge og begrensende at en gigantisk reaksjon var bortimot uunngåelig. Siden 1800-tallet har det ene tabuet etter det andre falt. Dette er det både fordeler og ulemper med, selvfølgelig, slik det er fordeler og ulemper med de fleste utviklingstrekk. Vi har fått et samfunn som på noen måter er vanskeligere og mer kaotisk og uforutsigbart å leve i, og hvor folks oppmerksomhet i større grad kretser rundt drifter og lyster, og rundt falling in love- og break-up-berg-og-dal-banen. På den annen side har den romantiske og erotiske kjærligheten, som i så mange år, og i så mange bøker og filmer, ble opphøyd til noe av det største i livet (men som mange dessverre aldri helt finner), fått helt andre og enormt mye bedre kår. Nå hevdes det at forholdene ute på landsbygda, noen steder i Norge, lenge var mer frisinnede, og at det foregikk mangt og meget av særdeles frisinnet natur ute i de frodige skogene og fjelldalene på sankthansaften, og når folk ellers møttes til dans i lyse sommernetter, men med inntoget til den formen for religion som kalles pietismen, forsvant mye av den stjerne-spekkede og duggvåte saganatten ut vinduet, og det som isteden senket seg over Norge var en Taliban-lignende synd- og frykt-kultur, hvor alt av lettsindig lek og moro, inkludert seksuell lek og moro, skulle drives ut, om nødvendig med vold og tvang, og knusing av musikkinstrumenter og brenning av bøker. Denne fanatismen og ekstremismen tror jeg har vært utrolig skadelig, på mange måter, og til en viss grad lever vi fortsatt i etterdønningene av det som har vært, mens vi strever med å finne en ny og bedre vei. Kanskje må vi gå rundt to tusen år tilbake i tid for å finne den veien vi egentlig burde ha befunnet oss på hele tiden. Men nok om det: Over ser vi at 60 + 34 = SANT ❤️🔥 Og hvis det er greit at Brad Pitt og Ines de Ramon gjør det, burde det vel være greit at mindre kjente personer, som dem denne tråden startet med, også gjør det? Ellers kan vi jo merke oss at Brad Pitt spilte hovedrollen i storfilmen Troy for 20 år siden, i 2004, da han var ca. 40 år gammel. Ta en titt her, https://www.vanityfair.com/hollywood/2019/05/troy-movie-anniversary-brad-pitt, og fortell meg om Mr. Pitt, i sin greske rustning, og etter måneder med trening, ser ut som en "typisk" 40-åring. Alt godt fra Elvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #70 Del Skrevet 24. september Elvis i Memphis skrev (3 minutter siden): Noen minutter til overs denne formiddagen; slenger på et eksempel til på forhold som involverer store aldersforskjeller, og som man kan si er enda mer relevant for trådstarters dilemma, siden tallene som er involvert ligner enda mer på hans situasjon: https://people.com/brad-pitt-girlfriend-ines-de-ramon-living-together-exclusive-8581637 Brad Pitt. Hørt om ham? Kåret til verdens mest sexy mann på 1990-tallet. Venn av George Clooney. Nå er han sammen med en dame som er ca. 26 år yngre enn han er. I dette tilfellet er aldersforskjellen så stor, og mannen det er snakk om så godt voksen, at selv jeg blir litt skeptisk. Men hva gjør man ikke for Kjærligheten? Det er nettopp det å bryte ned barrierer som har hindret folk som er tiltrukket av hverandre, og som blir forelsket i hverandre, og som ønsker å være sammen, enten målet kun er romantikk og glede eller noe mer langvarig og "seriøst", som har vært et av de store temaene i vestlig historie de siste 150 til 200 årene. I århundrer hadde mange levd under samfunnsordninger, og under skrevne og uskrevne lover, som var så strenge og begrensende at en gigantisk reaksjon var bortimot uunngåelig. Siden 1800-tallet har det ene tabuet etter det andre falt. Dette er det både fordeler og ulemper med, selvfølgelig, slik det er fordeler og ulemper med de fleste utviklingstrekk. Vi har fått et samfunn som på noen måter er vanskeligere og mer kaotisk og uforutsigbart å leve i, og hvor folks oppmerksomhet i større grad kretser rundt drifter og lyster, og rundt falling in love- og break-up-berg-og-dal-banen. På den annen side har den romantiske og erotiske kjærligheten, som i så mange år, og i så mange bøker og filmer, ble opphøyd til noe av det største i livet (men som mange dessverre aldri helt finner), fått helt andre og enormt mye bedre kår. Nå hevdes det at forholdene ute på landsbygda, noen steder i Norge, lenge var mer frisinnede, og at det foregikk mangt og meget av særdeles frisinnet natur ute i de frodige skogene og fjelldalene på sankthansaften, og når folk ellers møttes til dans i lyse sommernetter, men med inntoget til den formen for religion som kalles pietismen, forsvant mye av den stjerne-spekkede og duggvåte saganatten ut vinduet, og det som isteden senket seg over Norge var en Taliban-lignende synd- og frykt-kultur, hvor alt av lettsindig lek og moro, inkludert seksuell lek og moro, skulle drives ut, om nødvendig med vold og tvang, og knusing av musikkinstrumenter og brenning av bøker. Denne fanatismen og ekstremismen tror jeg har vært utrolig skadelig, på mange måter, og til en viss grad lever vi fortsatt i etterdønningene av det som har vært, mens vi strever med å finne en ny og bedre vei. Kanskje må vi gå rundt to tusen år tilbake i tid for å finne den veien vi egentlig burde ha befunnet oss på hele tiden. Men nok om det: Over ser vi at 60 + 34 = SANT ❤️🔥 Og hvis det er greit at Brad Pitt og Ines de Ramon gjør det, burde det vel være greit at mindre kjente personer, som dem denne tråden startet med, også gjør det? Ellers kan vi jo merke oss at Brad Pitt spilte hovedrollen i storfilmen Troy for 20 år siden, i 2004, da han var ca. 40 år gammel. Ta en titt her, https://www.vanityfair.com/hollywood/2019/05/troy-movie-anniversary-brad-pitt, og fortell meg om Mr. Pitt, i sin greske rustning, og etter måneder med trening, ser ut som en "typisk" 40-åring. Alt godt fra Elvis Han er en kjendis. Om jeg MÅ være med en eldre mann bør den mannen være Cilian Murphy, kronprins Håkon, Benedict Cumberbatch, eller en eller annen kjent fjes jeg har romantisert over flere år på skjermen, har makt eller som gir meg en mye bedre livstil enn jeg har nå. Det krever MYE mer, enn at jeg syns han er en kjekkas. Prisen er dyr for tapt tid, for jeg blir faktisk ikke forelsket i eldre menn som jeg blir i de deilige 30 åringene. Alle jeg nevner var kjekkere rundt min alder enn de er nå. Sorry ❤️ Anonymkode: 3cfcb...a0e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 24. september #71 Del Skrevet 24. september (endret) AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 14.53): Jeg er en mann på 50 som har fått veldig god kontakt med en kvinne på 29. Vi snakker sammen flere ganger om dagen, og hvis det ikke hadde vært for aldersforskjellen, så hadde jeg tenkt at hun var interessert. Alltid hadde god kontakt med kvinner, men aldri før følt noe for en som er så mye yngre. Nå vil jeg ikke gjøre noe som får meg til å virke som en "ekkel" gubbe, men jeg synes jo hun er søt. Noen tips om hvordan jeg ta dette videre, men uten at jeg virker ekkel, eller "creepy" som ungdommen sier? Eller kanskje jeg bare bør sette sperre på meg selv, og tenkte at dette er så ungt at her bør jeg oppføre meg som en far. Heller til det siste, men hver gang jeg møter henne blir det vanskeligere. Anonymkode: d80f8...048 Hun er voksen nok til å bestemme for seg selv Ikke la noen her undergrave en voksen kvinne på 29 år frihet til å ta egne valg her i livet for å sette hele ansvaret over på mannen. Dette er antifeminisme hvor folk taler i mot voksne kvinners selvstendighet. Det er forskjell på en 29-årng og en person tidlig i tyvårene så her må du vurdere om gleden dere har av hverandre overgår stigmaet du føler på. Vær respektfull og vis genuin interesse.. PS: Det skader ikke å være ærlig om at du føler på et stigma for å møte henne.. Hør hennes respons. Endret 24. september av Bigote Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #72 Del Skrevet 24. september Elvis i Memphis skrev (1 time siden): Noen minutter til overs denne formiddagen; slenger på et eksempel til på forhold som involverer store aldersforskjeller, og som man kan si er enda mer relevant for trådstarters dilemma, siden tallene som er involvert ligner enda mer på hans situasjon: https://people.com/brad-pitt-girlfriend-ines-de-ramon-living-together-exclusive-8581637 Brad Pitt. Hørt om ham? Kåret til verdens mest sexy mann på 1990-tallet. Venn av George Clooney. Nå er han sammen med en dame som er ca. 26 år yngre enn han er. I dette tilfellet er aldersforskjellen så stor, og mannen det er snakk om så godt voksen, at selv jeg blir litt skeptisk. Men hva gjør man ikke for Kjærligheten? Det er nettopp det å bryte ned barrierer som har hindret folk som er tiltrukket av hverandre, og som blir forelsket i hverandre, og som ønsker å være sammen, enten målet kun er romantikk og glede eller noe mer langvarig og "seriøst", som har vært et av de store temaene i vestlig historie de siste 150 til 200 årene. I århundrer hadde mange levd under samfunnsordninger, og under skrevne og uskrevne lover, som var så strenge og begrensende at en gigantisk reaksjon var bortimot uunngåelig. Siden 1800-tallet har det ene tabuet etter det andre falt. Dette er det både fordeler og ulemper med, selvfølgelig, slik det er fordeler og ulemper med de fleste utviklingstrekk. Vi har fått et samfunn som på noen måter er vanskeligere og mer kaotisk og uforutsigbart å leve i, og hvor folks oppmerksomhet i større grad kretser rundt drifter og lyster, og rundt falling in love- og break-up-berg-og-dal-banen. På den annen side har den romantiske og erotiske kjærligheten, som i så mange år, og i så mange bøker og filmer, ble opphøyd til noe av det største i livet (men som mange dessverre aldri helt finner), fått helt andre og enormt mye bedre kår. Nå hevdes det at forholdene ute på landsbygda, noen steder i Norge, lenge var mer frisinnede, og at det foregikk mangt og meget av særdeles frisinnet natur ute i de frodige skogene og fjelldalene på sankthansaften, og når folk ellers møttes til dans i lyse sommernetter, men med inntoget til den formen for religion som kalles pietismen, forsvant mye av den stjerne-spekkede og duggvåte saganatten ut vinduet, og det som isteden senket seg over Norge var en Taliban-lignende synd- og frykt-kultur, hvor alt av lettsindig lek og moro, inkludert seksuell lek og moro, skulle drives ut, om nødvendig med vold og tvang, og knusing av musikkinstrumenter og brenning av bøker. Denne fanatismen og ekstremismen tror jeg har vært utrolig skadelig, på mange måter, og til en viss grad lever vi fortsatt i etterdønningene av det som har vært, mens vi strever med å finne en ny og bedre vei. Kanskje må vi gå rundt to tusen år tilbake i tid for å finne den veien vi egentlig burde ha befunnet oss på hele tiden. Men nok om det: Over ser vi at 60 + 34 = SANT ❤️🔥 Og hvis det er greit at Brad Pitt og Ines de Ramon gjør det, burde det vel være greit at mindre kjente personer, som dem denne tråden startet med, også gjør det? Ellers kan vi jo merke oss at Brad Pitt spilte hovedrollen i storfilmen Troy for 20 år siden, i 2004, da han var ca. 40 år gammel. Ta en titt her, https://www.vanityfair.com/hollywood/2019/05/troy-movie-anniversary-brad-pitt, og fortell meg om Mr. Pitt, i sin greske rustning, og etter måneder med trening, ser ut som en "typisk" 40-åring. Alt godt fra Elvis Dette er veldig naivt. Selvfølgelig vil yngre damer ha Brad Pitt og George Clooney, de har jo en haug av penger og ressurser å tilby dem. Hvis ts skal ha noen sjanse her, må han mest sannsynlig ha en eller annen form for sosial status eller penger. Slik har det vært siden tidenes morgen; menn tiltrekkes av ungdommelighet og skjønnhet, kvinner tiltrekkes av sosial status. Anonymkode: 930fd...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtusssa Skrevet 24. september #73 Del Skrevet 24. september Bigote skrev (1 time siden): Hun er voksen nok til å bestemme for seg selv Ikke la noen her undergrave en voksen kvinne på 29 år frihet til å ta egne valg her i livet for å sette hele ansvaret over på mannen. Dette er antifeminisme hvor folk taler i mot voksne kvinners selvstendighet. Det er forskjell på en 29-årng og en person tidlig i tyvårene så her må du vurdere om gleden dere har av hverandre overgår stigmaet du føler på. Vær respektfull og vis genuin interesse.. PS: Det skader ikke å være ærlig om at du føler på et stigma for å møte henne.. Hør hennes respons. Om en 50 år gammel mann tar initiativ overfor en 29 år gammel kvinne, han muligens tror liker han, er han en creep. Tar hun derimot inititativ og i klartekst sier hun liker han på en romantisk måte, da kan hsn vurdere dette med stigmaet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå