Gå til innhold

Date mye yngre dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vi jobbet sammen. Bare der startet det galt. 

Så holdt vi på i hemmelighet. Alt var gull. 

Så ble vi sammen og det ble offentlig.

Ungene mine skammet seg over en "stemor" i den aldersgruppen.

Hennes foreldre var forbannet. 

Så kom hverdagen og vi så hvor lite kompatible vi var. 

Ho ville trene, reise, feste.

Jeg ville se gullrekka og være ute med båten.

Vennene hennes var ikke helt på mitt nivå.

 

Det var en lettelse når det tok slutt, men ryktet mitt fikk seg en liten smell der. Angrer på hele greia.

 

M47.

 

Anonymkode: 9a681...863

Jeg syns det er veldig fint å se et reflektert innlegg fra en mann på dette og det handler om at man evner å se forskjellene mellom hverandre 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg er i et slikt forhold, og kan bare anbefale det. Ingenting negativt å si. Den beste avgjørelsen jeg har gjort i hele mitt liv var å ikke si nei til henne pga aldersforskjellen.

Anonymkode: 9dd5a...518

Skjønner jo at det er deilig for deg da. Du får gjennomgå ungdomstid nr 2 og hun gjør deg yngre. Mens du på din side gjør henne eldre, forkorter perioden hennes som ung voksen og drar henne inn i pensjonist- og sykdomsland med deg mens hennes jevnaldrende er på toppturer og konserter. Du ødelegger jo livet hennes, for å si det rett ut. Men som sagt, skjønner godt at du koser deg, du har jo virkelig vunnet i Lotto.

Anonymkode: f93af...98e

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg jobber i anleggsbransjen hvor det etterhvert har kommet fler og fler jenter til. Er et par jenter på jobben som kan være ganske så sjokkerende i hva de lirer av seg. Selvfølgelig med en spøkefull undertone.
Snakker om hvem de lå med i helgen. Kommer med detaljert grafiske beskrivninger hvor digg det var å ligge med en gift mann. Om hengeballer  som klasket mot ræva deres. 

Anonymkode: d4deb...83b

Nei fysj. De tøffer seg.

Anonymkode: 3cfcb...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei fysj. De tøffer seg.

Anonymkode: 3cfcb...a0e

Ekstremt feminine jenter dette tydeligvis. 

Anonymkode: d0d95...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner jo at det er deilig for deg da. Du får gjennomgå ungdomstid nr 2 og hun gjør deg yngre. Mens du på din side gjør henne eldre, forkorter perioden hennes som ung voksen og drar henne inn i pensjonist- og sykdomsland med deg mens hennes jevnaldrende er på toppturer og konserter. Du ødelegger jo livet hennes, for å si det rett ut. Men som sagt, skjønner godt at du koser deg, du har jo virkelig vunnet i Lotto.

Anonymkode: f93af...98e

Ja det er dette! Han robber henne for unge muligheter, frodi han også vil ha dem. Men han er ikke lenger der. 

Det er så dumt.

Anonymkode: 3cfcb...a0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna, ikke gjør noen fremstøt. La det i så fall være opp til henne. Mest sannsynlig mistolker du signaler fra henne. Det har de fleste damer opplevd fra eldre menn. Vi tror vi har en god, trygg og vennskapelig tone. Plutselig kommer den gamle, som kunne vært ens egen far, med ekle tilnærmelser. Det er bare en vond opplevelse, og vanskelig å vite hvordan vi skal adressere det, 

Anonymkode: d0d95...b5e

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det er dette! Han robber henne for unge muligheter, frodi han også vil ha dem. Men han er ikke lenger der. 

Det er så dumt.

Anonymkode: 3cfcb...a0e

Hun er voksen og kan si nei. Hun valgte han og valgte bort alt det der for han. Forfriskende for menn ja, det tror jeg gjerne på :) jeg velger det derimot bort som mange andre, men det er meg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Elendige råd. 

Anonymkode: 7837f...afe

Nei da. Jeg har vært den dama selv.

Anonymkode: 4ee13...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei fysj. De tøffer seg.

Anonymkode: 3cfcb...a0e

Jeg vet ikke jeg. Men noen av gamlekara blir rent sagt flaue og prøver å skifte samtaleemne når de lirer ut av seg den ene grovheten etter den andre. I disse metoo tider er det ikke type tema kan begi seg ut på om det er kvinner på arbeidsplassen. 

Anonymkode: d4deb...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja det er dette! Han robber henne for unge muligheter, frodi han også vil ha dem. Men han er ikke lenger der. 

Det er så dumt.

Anonymkode: 3cfcb...a0e

Så du sier at hun er for dum til å ta egne avgjørelser? Hva baserer du den uttalelsen på? At hun er kvinne? Det er slik det høres ut hver gang noen kommer med slike argumenter.

Anonymkode: 9dd5a...518

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er ikke huet som er i spørsmål, det er kroppen.

Anonymkode: 3cfcb...a0e

Begge deler! 

Lureste for dere begge er å styre unna. Mest for deg ts. Kan kanskje fungere 10 år, og så blir du forlatt akkurat når du virkelig begynner å kjenne på alder og helsa. På såreste tidspunkt å bli dumpa, når du trenger henne mer. Ser hvor bitre de menn som har opplevd akkurat det blir, og der var også aldersforskjell mindre, men likevel for stor i forhold til å takle alderdom godt. Hun er en ung kvinne fremdeles når du er en gammel mann. 

Anonymkode: 8a387...6dc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei da. Jeg har vært den dama selv.

Anonymkode: 4ee13...5c5

Så greier ikke denne snart middelaldrende dama å ta sine egne valg, eller hva er poenget ditt?

Anonymkode: 7837f...afe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så greier ikke denne snart middelaldrende dama å ta sine egne valg, eller hva er poenget ditt?

Anonymkode: 7837f...afe

Hun er i 20 årene fremdeles, og du kaller henne snart middelalderende. Hva er da ikke ts? 

Valget er heller ikke mest tragisk for henne. Om hun dumper ham for yngre mann om 10 år er hun fremdeles ganske ung, og vil ha 0 problemer med å finne seg ny mann. Ts derimot vil da være 60 år. 

Anonymkode: 8a387...6dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg jobber i anleggsbransjen hvor det etterhvert har kommet fler og fler jenter til. Er et par jenter på jobben som kan være ganske så sjokkerende i hva de lirer av seg. Selvfølgelig med en spøkefull undertone.
Snakker om hvem de lå med i helgen. Kommer med detaljert grafiske beskrivninger hvor digg det var å ligge med en gift mann. Om hengeballer  som klasket mot ræva deres. 

Anonymkode: d4deb...83b

Høres ut som noen veldig oppegående jenter 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Skjønner jo at det er deilig for deg da. Du får gjennomgå ungdomstid nr 2 og hun gjør deg yngre. Mens du på din side gjør henne eldre, forkorter perioden hennes som ung voksen og drar henne inn i pensjonist- og sykdomsland med deg mens hennes jevnaldrende er på toppturer og konserter. Du ødelegger jo livet hennes, for å si det rett ut. Men som sagt, skjønner godt at du koser deg, du har jo virkelig vunnet i Lotto.

Anonymkode: f93af...98e

Skjerp deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en mann på 50 som har fått veldig god kontakt med en kvinne på 29. Vi snakker sammen flere ganger om dagen, og hvis det ikke hadde vært for aldersforskjellen, så hadde jeg tenkt at hun var interessert. Alltid hadde god kontakt med kvinner, men aldri før følt noe for en som er så mye yngre. Nå vil jeg ikke gjøre noe som får meg til å virke som en "ekkel" gubbe, men jeg synes jo hun er søt. Noen tips om hvordan jeg ta dette videre, men uten at jeg virker ekkel, eller "creepy" som ungdommen sier? Eller kanskje jeg bare bør sette sperre på meg selv, og tenkte at dette er så ungt at her bør jeg oppføre meg som en far. Heller til det siste, men hver gang jeg møter henne blir det vanskeligere. 

Anonymkode: d80f8...048

Hva forventer du med å poste dette på KG. Støtte og motivasjon? Prepare for the shitstorm💩

Anonymkode: f2807...984

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en mann på 50 som har fått veldig god kontakt med en kvinne på 29. Vi snakker sammen flere ganger om dagen, og hvis det ikke hadde vært for aldersforskjellen, så hadde jeg tenkt at hun var interessert. Alltid hadde god kontakt med kvinner, men aldri før følt noe for en som er så mye yngre. Nå vil jeg ikke gjøre noe som får meg til å virke som en "ekkel" gubbe, men jeg synes jo hun er søt. Noen tips om hvordan jeg ta dette videre, men uten at jeg virker ekkel, eller "creepy" som ungdommen sier? Eller kanskje jeg bare bør sette sperre på meg selv, og tenkte at dette er så ungt at her bør jeg oppføre meg som en far. Heller til det siste, men hver gang jeg møter henne blir det vanskeligere. 

Anonymkode: d80f8...048

Da jeg var 28 hadde jeg ett forhold til en mann på din alder. Vi hadde det veødig bra sammen. Dere er begge voksne og kan gjøre som dere vil

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 14.53):

Jeg er en mann på 50 som har fått veldig god kontakt med en kvinne på 29. Vi snakker sammen flere ganger om dagen, og hvis det ikke hadde vært for aldersforskjellen, så hadde jeg tenkt at hun var interessert. Alltid hadde god kontakt med kvinner, men aldri før følt noe for en som er så mye yngre. Nå vil jeg ikke gjøre noe som får meg til å virke som en "ekkel" gubbe, men jeg synes jo hun er søt. Noen tips om hvordan jeg ta dette videre, men uten at jeg virker ekkel, eller "creepy" som ungdommen sier? Eller kanskje jeg bare bør sette sperre på meg selv, og tenkte at dette er så ungt at her bør jeg oppføre meg som en far. Heller til det siste, men hver gang jeg møter henne blir det vanskeligere. 

Anonymkode: d80f8...048

Hvis vennskapet med henne er viktig for deg, så er min tanke at du bør være fornøyd med å bare være venner. Sjansen er nok stor for at hun ikke føler det samme for deg som du for henne, og forteller du henne hva du føler så risikerer du å miste en god venn.

Selvfølgelig finnes det damer som liker mye eldre menn, men da tenker jeg det er best å la damen ta initiativet hvis hun ønsker noe mer enn bare vennskap. En eldre mann som tar initiativet overfor en mye yngre dame, risikerer fort å fremstå som en creepy gammel gris, og ødelegge et vennskap.

Anonymkode: d83c2...cec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (På 16.9.2024 den 16.02):

Jeg er 35 og opplever stadig at menn på rundt 50 legger an på meg. Syns det er skikkelig ekkelt. Jeg har vært overfladisk hyggelig mot dem og det blir stadig overtolket

Uønsket seksuell oppmerksomhet er straffbart. Dette er en politisak! Anmeld!

Anonymkode: eefb5...3b8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Uønsket seksuell oppmerksomhet er straffbart. Dette er en politisak! Anmeld!

Anonymkode: eefb5...3b8

Å legge an på noen er ikke straffbart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...