AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Hvordan er du om du liker en kvinne? Hva er tegnene? Om jeg liker deg tilbake hvordan viser jeg det så du forstår eller hva sier man Anonymkode: 5cc11...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om jeg liker deg tilbake hvordan viser jeg det så du forstår eller hva sier man Mange med autisme foretrekker at du sier ting direkte. Å bare gi hint kan være veldig forvirrende for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan er du om du liker en kvinne? Hva er tegnene? Om jeg liker deg tilbake hvordan viser jeg det så du forstår eller hva sier man Anonymkode: 5cc11...a29 Hvis du sier at du liker han og at han er kjekk så forstår han det sansynligvis. Så direkte som mulig er best siden vi ikke vet hvor på spekteret han ligger. Anonymkode: 343fd...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (3 timer siden): Mange med autisme foretrekker at du sier ting direkte. Å bare gi hint kan være veldig forvirrende for mange. Skjønner, han har tatt meg på hode, og tuller og tøyser. Men synes det er like vanskelig og vite om han er bare hyggelig eller om han liker meg som jeg liker han. Jeg har adhd. Jeg vurderer og si det rett ut snart fordi hinting kan være vanskelig, men jeg er så redd for at han skal bli skremt eller jeg har missforstått hele greia. Vi møtes på bussen hver morgen og det er veldig hyggelig settter seg alltid ved siden av meg, før gjorde vi ikke det Anonymkode: 5cc11...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå