Gå til innhold

Drømmemann eller bare en støvel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har møtt det jeg tror er drømmemannen, men.....

Vi har datet en stund, men det viser seg at han har datet en annen kvinne også. Vi har snakket om dette og han klarer ikke å velge mellom oss. Vi begge er i kategorien attraktive kvinner tidlig i 50årene med orden på forhold til eks, fornuftige jobber, ser ganske bra ut.

Men tanken på å gå ut å date en annen sliter meg i filler.

Vi har det så fint når vi er sammen med god mat, reiser, vidunderlig sex, gode samtaler, felles interesser mm. Han har møtt barna mine, mange venner, foreldrene mine osv - kort og godt en del av mitt liv og jeg delvis møtt mange i hans liv. Jeg liker det jeg har, ser og nyter

Skal jeg bare be han ryke og reise? Jeg har forsøkt det et par ganger, men jeg klarer ikke å gi slipp.

Hvordan kan jeg løse dette?

Fortvilet kvinne

Anonymkode: c3629...65b

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har altså allerede vært utro - har to samtidig. Hvorfor i all verden lar du ham møte barna dine når han tydeligvis ikke er interessert i et forhold med deg. 

Be han reise til helvete. Tipper han kommer krypende om noen uker.

Skrevet

Wow, du må få deg selvrespekt. Selvsagt skal du ikke kaste bort mer tid på han.

Anonymkode: 625a4...3cb

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har opplevd dette med kvinner selv. Det er en absurd situasjon å være i, mange konfliktfylte følelser. Men du må nok få deg en klar og tydelig grense for å få kontrollen tilbake, og ikke minst selvrespekten. Enten er det ok, og dere fortsetter som før uten noe usikkerhet i forhold til at han dater en annen. Eller så er det bare ikke greit, og du avslutter kort og presist, og ikke snu deg tilbake. Jeg gikk for sistnevnte alle gangene, og lever veldig godt med det. Det ville vært helt feilt for meg å fortsette med disse kvinnene

Anonymkode: a26a1...3c4

Skrevet

Han klarer ikke velge? 🤬

Takk og farvel 

Anonymkode: 23337...4ed

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vi har datet en stund, men det viser seg at han har datet en annen kvinne også. Vi har snakket om dette og han klarer ikke å velge mellom oss. Vi begge er i kategorien attraktive kvinner tidlig i 50årene med orden på forhold til eks, fornuftige jobber, ser ganske bra ut.

Vi har det så fint når vi er sammen med god mat, reiser, vidunderlig sex, gode samtaler, felles interesser mm. Han har møtt barna mine, mange venner, foreldrene mine osv - kort og godt en del av mitt liv og jeg delvis møtt mange i hans liv. Jeg liker det jeg har, ser og nyter

Skal jeg bare be han ryke og reise? Jeg har forsøkt det et par ganger, men jeg klarer ikke å gi slipp.

Fortvilet kvinne

Man lar ikke personer ta del i livet ens før man har avklart ting for fremtiden.

Hvis han ikke "kan" velge mellom dere, må du velge en åpen relasjon eller så er valget allerede tatt.

Anonymkode: 5cb3e...edc

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Da er han jo ikke interessert nok i deg.
Velg for ham og la den andre dama få ham (hvis hun gidder).
Du fortjener en som foretrekker DEG.

Anonymkode: 95196...84e

Skrevet

Denne mannen er det bare å dumpe, kort og kontant!

Han har holdt seg med to flotte elskerinner på samme tid, har spilt skuespill for begge med å møte deres foreldre og barn og latt som om han ville være kjæreste for fremtiden.

At han ikke greier å bestemme seg, det er bare bullshit - eller et annet uttrykk for at ingen av dere er den rette for ham. Hadde du eller hun andre vært den rette, så hadde han aldri behandlet noen av dere så råttent som han med overlegg har gjort.

Ingen av dere gir ham nok følelser alene, men hver for dere tilbyr dere han ulike ting som han setter pris på. Han vil ha i pose og sekk - inntil han møter en dame han tror kan gi ham alt.

En mann på 50+ som holder på slik som han har gjort mot deg og hun andre, Ts, det er en pill råtten mann du aldri vil kunne stole på!

Dump ham!

Velg deg selv, du fortjener langt bedre enn denne mannen noensinne vil være i stand til å gi deg. ❤️

Anonymkode: f0551...66d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Drømmemannen dater vel ikke to på èn gang? Drømmemannen (for folk flest) er ærlig og trofast og vil bare ha deg.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel blitt ganske vanlig dette nå. Hvis det gir deg sorg så avslutter du. Trenger sikkert ikke flere grå hår og rynker. 

Skrevet

Spretter du opp og er klar når han knipser, kanskje han nå har bestemt seg for deg...kanskje, kanskje, hvis du bare endrer og tilpasser deg nok. Øyeblikkene med ham er magiske og langt i mellom? 

Tolker og analyserer alt som sies, skrives og gjøres til noe positivt i din favør?

Hekta heter det.

Anonymkode: d8c06...e4e

• Nyttig 1
Skrevet

Mener du han har oppført seg ok? Vil du ha en inn mann som oppfører seg sånn?

Kan forstå du er skuffet

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Fortvilet kvinne

Hvor lenge har dere holdt på siden han har rukket å møte barn, venner og familie?

Du gjør det selvsagt slutt. Han har jo to damer. Ingen drømmemann det der. 

Anonymkode: 3bcee...b2e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt.

Han er en støvel, med hull i.

Hvis det gjør deg lei deg at han har en relasjon med en annen kvinne, så ønsker du han lykke til, og går videre i livet ditt alene.

Hadde han vært forelsket i deg, hadde det vært bare deg, og ingen andre, så tidlig i forholdet.

Hvorfor vil du deg selv så vondt at du blir i denne relasjonen?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har blitt mer kynisk med årene, og vet at det ikke alltid er så enkelt å finne noen man klikker med i vår alder, både mentalt og fysisk. Jeg hadde nok snakket med ham og sagt at ettersom han tydeligvis ønsker et åpent forhold så vil også jeg begynne å date andre, men hatt ham til hygge og nytte så lenge.

Jeg orker ikke et "sånn passe greit" forhold lenger, da er jeg heller singel, så om jeg finner en som du beskriver hadde jeg nok beholdt ham en stund i hvert fall, men han hadde ikke fått være en del av livet med unger og familie, han ville fått den tiden jeg hadde til overs. Dersom du derimot ikke klarer å legge fra deg håpet om at han skal velge deg så må du bare komme deg ut. 

Anonymkode: 0a0c5...2bf

• Liker 1
Skrevet

Hjelper ikke at du har fantastisk sex med han når han har fantastisk sex med andre. Håper for guds skyld du har brukt kondom! Og nei, han er ikke verdt å samle på om du skulle være det minste i tvil.

Anonymkode: 9e248...7b4

• Nyttig 1
Skrevet

Dersom datteren din kom og fortalte at hun ble behandlet på denne måten av en mann hun var glad i, hva hadde du rådet henne til? Å fortsette å la seg behandle som en dritt?

Anonymkode: 5dcc4...966

Skrevet

Jeg hadde hjulpet han med å bestemme seg ved å si nei takk. Hva hadde du rådet din bestevenninne/datter til å gjøre?

Anonymkode: 08184...6b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har datet en stund, men det viser seg at han har datet en annen kvinne også. Vi har snakket om dette og han klarer ikke å velge mellom oss

Jeg hadde tatt valget for han: meg hadde det ikke blitt. 

Han har ‘en stundom holdt på med to samtidig. Hadde aldri stolt på han. Om jeg var så attraktiv, finner jeg meg noen andre. Hvis ikke, har jeg det ypperlig som singel. 

Anonymkode: d8a39...8e5

Skrevet

Han har truffet en annen mens du har trodd dere har bygget et forhold sammen? Og nå kan han ikke bestemme seg for hvem av dere han vil ha?

Synest ikke dette høres ut som en drømmemann.

Hva du skal gjøre ? Hva kan du gjøre? Jeg tenker du kan enten gå, eller bli, vel vitende om at han sjonglerer med dere begge.

Anonymkode: 4f498...cba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...