Gå til innhold

Ønsker å høre fra kvinner i 40-årene + som er seksuelt frie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i hele mitt voksne liv vært i forhold, i to lange forhold. Jeg trodde ikke at jeg skulle være særlig interessert i sex etter at det andre forholdet tok slutt, men det merker jeg at jeg er! Jeg trodde også at jeg skulle ha komplekser for kroppen min, men det har også vist seg at jeg ikke har. 

Jeg kjenner et hig, et ønske, etter å ha sex med noen randoms, kanskje både kvinner og menn, fremover. Kan godt være fast sex-partner(e). Har hatt delvis sex med to stk nå nylig og de var ingen højdare 😅 

Er det noen som vil fortelle om erfaringer fra dame-perspektivet? Hvor fant du partner? Fant du fast partner eller stadig tilfeldige? Gikk på dates eller bare rett hjem for sex? Ble det følelser? Var det verdt det å bli mer utforskende på det punktet eller endte det med å ikke kjennes særlig bra? Etc om du kommer på mer som er verdt å nevne 😄

Anonymkode: 57096...e55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker sex, men i forhold til en mann som tilfredsstiller alle andre deler av meg i tillegg til seksuelt. Jeg foretrekker sex med følelser og mening. 

Til gjengjeld er jeg all in i den settingen.

I 20-årene har jeg hatt sex med kvinner, menn, flere samtidig, vært brukt av flere på et biljardbord, strandsex, sex med mye eldre mann osv. Eneste jeg kunne tenke meg igjen før jeg dør er kanskje sex med en kvinne. Men ikke noe must. Det måtte vært med mannen som tilskuer eller deltager om han ønsket det for sin egen del.

Ellers er jeg hinsides fornøyd med mannen 😅 Sex hver dag, når det måtte passe oss. Vi er 39/43.

Anonymkode: 62c59...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...