AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #21 Del Skrevet 16. september 2024 Er samboer fra en annen kultur eller er han norsk? Hent uakseptabel atferd fra en voksen person. Kom deg vekk. Anonymkode: 46401...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #22 Del Skrevet 16. september 2024 Det er en del som skurrer her TS. Bare det å skulle kjøre i en time for å "hjelpe" to fremmede gutter (som viser seg å være menn) er ganske pussig. Vi må få mer av historien her. Var det to turgåere som var fast på en seter langt oppi fjellet som trengte skyss for å komme seg til bussen, eller var det to karer som kom fra fors og skulle kjøres på fest ? Anonymkode: 15859...889 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #23 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen min hadde i allefall IKKE likt det hvis jeg kjørte alene og hentet og kjørte to fremmede menn. Jeg hadde også reagert veldig hvis han gjorde det samme. HVORFOR skulle du gidde det? Har du ekstremt dårlig råd og de betalte godt? Hvorfor skal du gjøre fremmede menn tjenester når du er i et forhold? For ikke å snakke om faren for kriminelle handlinger. Nei, jeg skjønner godt at han ble sur. Anonymkode: a78ec...c3a Han uttrykte ikke misnøye fordi jeg kunne blitt skadet. Ha uttrykte misnøye fordi han tenkte jeg var utro. Jeg gadd det fordi det var snakk om folk som driver på med det samme som meg, og trengte hjelp. Jeg hadde satt pris på å få hjelp i den situasjonen. Det var null fare involvert. Anonymkode: 83725...72c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #24 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min hadde i allefall IKKE likt det hvis jeg kjørte alene og hentet og kjørte to fremmede menn. Jeg hadde også reagert veldig hvis han gjorde det samme. HVORFOR skulle du gidde det? Har du ekstremt dårlig råd og de betalte godt? Hvorfor skal du gjøre fremmede menn tjenester når du er i et forhold? For ikke å snakke om faren for kriminelle handlinger. Nei, jeg skjønner godt at han ble sur. Anonymkode: a78ec...c3a Sur, faktisk - ikke bekymret for om noe kunne skje, men sur. Jaja. Tipper han er typen som synes at jenter/kvinner som blir voldtatt er skyld i det selv også. Anonymkode: 16b6c...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #25 Del Skrevet 16. september 2024 Omtale menn som gutter er vel første feilen. Anonymkode: b96c2...b6f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #26 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mannen min hadde i allefall IKKE likt det hvis jeg kjørte alene og hentet og kjørte to fremmede menn. Jeg hadde også reagert veldig hvis han gjorde det samme. HVORFOR skulle du gidde det? Har du ekstremt dårlig råd og de betalte godt? Hvorfor skal du gjøre fremmede menn tjenester når du er i et forhold? For ikke å snakke om faren for kriminelle handlinger. Nei, jeg skjønner godt at han ble sur. Anonymkode: a78ec...c3a En ting er å reagere på at man bare henter fremmede menn og kjører dem, fordi de spurte på facebook (noe som jo er litt snålt), men å reagere med å si at man ikke lenger kan stole på henne? Det er meget spesielt. Hadde jeg gjort noe sånt, hadde nok mannen min stusset på det og lurt på hvorfor, og muligens også syntes jeg var både dumsnill og tok rare valg. Men han hadde ikke reagert med å bli sjalu og slutte å stole på meg. Han hadde nok heller vært bekymret for meg og lurt på hvorfor disse mennene ikke klarte å finne annen skyss. Han hadde nok mest sannsynlig kjørt sammen med meg. Anonymkode: 19622...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #27 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hei I helga hjalp jeg ett par gutter som hadde akutt behov for skyss for å komme seg fra ingenmannsland ned til bygda. Disse kjenner ingen fra før av her, og jeg dro opp for å hente dem. Jeg forklarte alt til samboeren min hvordan det hang sammen før jeg henta de. Jeg kjørte de ned, og sa lykke til videre på ferden. Da jeg kom hjem, var han veldig såret og lei seg og sa at han ikke kunne stole på meg lenger. Jeg ble helt satt ut, og kunne ikke tro hva jeg hørte. Han spurte hvordan jeg hadde reagert om det var han som gjorde det samme for to jenter, og jeg sa som sant er at hadde han forklart situasjonen som jeg gjorde, ville jeg ha vært glad for at han ønsket å hjelpe dem. Jeg trodde først at han bare tullet med meg, så overrasket ble jeg over reaksjonen hans. Han er 39 år gammel. Han vet jeg setter pris på å hjelpe, og disse gutta blir jeg aldri å se igjen. Kjenner de heller ikke fra før av. Men jeg hadde muligheten å stille opp når jeg leste forespørselen dems på en gruppe på Facebook. Altså samboeren min innrømmer etter dette at han stoler 0% på meg, etter at jeg stilte opp for å hjelpe OG forklarte situasjonen grundig til han før jeg dro. Kjenner meg egentlig bare maktesløs og tror enda ikke helt på hva som skjedde. HVA hadde dere gjort? Kjenner på en måte at jeg ikke ORKER å la dette bli en sak, for det er rett og slett for latterlig. Men samtidig er jeg så dypt skuffet over at han ikke klarer å se på det om positivt å hjelpe andre, men vrir det om til at det er som at jeg er utro og er så usikker på meg at han tror jeg tar første anledning til å såre han. Jeg har aldri gjort noe som tilsier at han ikke kan stole på meg. K29. Anonymkode: 83725...72c Trolling Anonymkode: bd4c5...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #28 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Her vi bor og utifra henvendelsen var det ikke noe som tilsa at jeg skulle være i fare med disse. Anonymkode: 83725...72c AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var null fare involvert. Anonymkode: 83725...72c Mannen din har muligens ingen grunn til å være sjalu, men han har all grunn til å bli sur over at du er så dumsnill og godtroende. Hvordan kan du påstå at det var null fare involvert når du ikke kjente disse karene i fra før, og skulle kjøre dem helt alene fra langt oppi huttiheita ned til bygda i en time? Hvis du faktisk ikke kjente dem, aner du ikke hva de kunne ha funnet på. Hvor dere bor har heller ingenting å si, folk har blitt både voldtatt og drept på selv de mest "trygge" plasser. Sikker på at ikke mannen din mente at han ikke lenger kan stole på deg, som i at du er troende til alt mulig dumt når du tar så dårlige avgjørelser? Kan han være sjokkert over hvor naiv du er og ha overreagert? Dette er så tullete at jeg tror jeg ville ha reagert om mannen min hadde hentet to fremmede damer oppi ødemarka også. Damer kan også være psykopater. Og ja, det er mer enn rart å kjøre ens ærend for å hjelpe fremmede mennesker. Det er noe helt annet å hjelpe bekjente, eller folk man vet hvem er, med skyss når man likevel kjører samme veien. Anonymkode: 19622...a10 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #29 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En ting er å reagere på at man bare henter fremmede menn og kjører dem, fordi de spurte på facebook (noe som jo er litt snålt), men å reagere med å si at man ikke lenger kan stole på henne? Det er meget spesielt. Hadde jeg gjort noe sånt, hadde nok mannen min stusset på det og lurt på hvorfor, og muligens også syntes jeg var både dumsnill og tok rare valg. Men han hadde ikke reagert med å bli sjalu og slutte å stole på meg. Han hadde nok heller vært bekymret for meg og lurt på hvorfor disse mennene ikke klarte å finne annen skyss. Han hadde nok mest sannsynlig kjørt sammen med meg. Anonymkode: 19622...a10 Det spørs helt på konteksten her, som TS elegant dropper å nevne. Anonymkode: 15859...889 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #30 Del Skrevet 16. september 2024 Så ikke først at du fant disse stakkars, hjelpetrengende mennene på Facebook. Litt uoversiktlig oppsett. Må si det kommer en del an på situasjonen rundt dette. Hvis min samboer hadde stoppet for å hjelpe noen som var alvorlig syk eller skadet, og ringt etter for eksempel ambulanse hadde jeg selvsagt ment at dette var det rette å gjøre. Men om min mannlige samboer hadde funnet noen random jenter som «trengte hjelp» til å bli kjørt langt unna, i en Facebook-gruppe hadde jeg nok stusset litt. Særlig om det viste seg å være kvinner på hans egen alder. Hvorfor skulle han bruke en hel time for å hjelpe noen helt ukjente gratis? Det er alltid folk som søker hjelp til det ene og det andre, både på Facebook og Finn blant annet. En del av de tenker jeg rett og slett er litt giddalause. Gidder ikke å betale for buss/ taxi selv. Tar for lang tid, lenge å vente, er for tungvint bla bla. Noen legger forespørsler om kjøring ut på egen Facebook, men vil ikke ha tips om for eksempel flybuss eller andre løsninger (Hadde jeg ønsket tips om flybuss, hadde jeg skrevet det bla bla!!» osv… Ser for meg at TS kanskje er litt dårlig med prioriteringene sine ellers også. Anonymkode: 059d6...5e1 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #31 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det spørs helt på konteksten her, som TS elegant dropper å nevne. Anonymkode: 15859...889 Hvis man tenker å hente to menn for å ligge med dem, så sørger man vel for å ikke fortelle om det i det hele tatt? Ingen ville vel ha prøvd å dekke over utroskap med en tullete historie om at "jeg skal bare hjelpe noen fremmede karer som ba om hjelp på facebook"? Mannen min stoler såpass på meg, at han hadde heller blitt irritert over hvor teit og naiv jeg hadde vært om jeg hadde valgt å gjøre fremmede en sånn tjeneste. Anonymkode: 19622...a10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #32 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man tenker å hente to menn for å ligge med dem, så sørger man vel for å ikke fortelle om det i det hele tatt? Ingen ville vel ha prøvd å dekke over utroskap med en tullete historie om at "jeg skal bare hjelpe noen fremmede karer som ba om hjelp på facebook"? Mannen min stoler såpass på meg, at han hadde heller blitt irritert over hvor teit og naiv jeg hadde vært om jeg hadde valgt å gjøre fremmede en sånn tjeneste. Anonymkode: 19622...a10 Vel, vi vet ikke konteksten eller historikken. For alt vi vet kan dette vært noen fra swingersmiljøet hvor hun var aktiv i alle år før hun traff samboeren. Hun kan ha diktet opp denne historien om å "hjelpe noen" for å dekke over noe helt annet som foregikk. Folk er veldig raske med på trekke slutninger og støtte eller fordømme. Uten mer informasjon kan vi heller ikke komme med noen gode og nyttige betraktninger. Anonymkode: 15859...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #33 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det spørs helt på konteksten her, som TS elegant dropper å nevne. Anonymkode: 15859...889 NEI, han ble ikke sur fordi han var redd for meg Han ble sur fordi han trodde jeg var utro Gidder ikke ha en diskusjon hjemme og en på KG 🙅🏼♀️ Så hvis dere ikke kan se hva greia er utifra hva jeg har skrevet i HI, uten å trekke det hit og dit så tenker jeg at jeg får prøve å finne ut av hva jeg skal gjøre selv. Anonymkode: 83725...72c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #34 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, vi vet ikke konteksten eller historikken. For alt vi vet kan dette vært noen fra swingersmiljøet hvor hun var aktiv i alle år før hun traff samboeren. Hun kan ha diktet opp denne historien om å "hjelpe noen" for å dekke over noe helt annet som foregikk. Folk er veldig raske med på trekke slutninger og støtte eller fordømme. Uten mer informasjon kan vi heller ikke komme med noen gode og nyttige betraktninger. Anonymkode: 15859...889 For å bli lett gjenkjent dropper jeg å skrive hva innlegget dreide seg om. Jeg kan si at friluftsliv og ett sykt dyr som trengte hjelp var i bildet. Anonymkode: 83725...72c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #35 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): NEI, han ble ikke sur fordi han var redd for meg Han ble sur fordi han trodde jeg var utro Gidder ikke ha en diskusjon hjemme og en på KG 🙅🏼♀️ Så hvis dere ikke kan se hva greia er utifra hva jeg har skrevet i HI, uten å trekke det hit og dit så tenker jeg at jeg får prøve å finne ut av hva jeg skal gjøre selv. Anonymkode: 83725...72c Har du for vane å ikke ta ansvar for dine egne handlinger? Du vet du selv opprettet tråd på diskusjonsforumet Kvinneguiden. Men du gidder ikke å ha en diskusjon hjemme og en på KG. Virker ikke som den enkleste personen å ha med å gjøre. Lykke til med å finne ut av dette da! Anonymkode: 059d6...5e1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #36 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For å bli lett gjenkjent dropper jeg å skrive hva innlegget dreide seg om. Jeg kan si at friluftsliv og ett sykt dyr som trengte hjelp var i bildet. Anonymkode: 83725...72c Men TS, du skjønner vel at vi ikke kan gi deg råd når du ikke deler hva det dreier seg om ? Friluftsliv og et sykt dyr er noe helt annet enn BDSM-klubber og swingersmiljø 😆. Noen overdriver veldig med å skulle redde dyr (om det f.eks var en skadet måke), kanskje du er en av dem. Kanskje var det en hund, da gir det litt mer mening. Vi vet ikke. Det er opptil deg å forklare TS. Anonymkode: 15859...889 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #37 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men TS, du skjønner vel at vi ikke kan gi deg råd når du ikke deler hva det dreier seg om ? Friluftsliv og et sykt dyr er noe helt annet enn BDSM-klubber og swingersmiljø 😆. Noen overdriver veldig med å skulle redde dyr (om det f.eks var en skadet måke), kanskje du er en av dem. Kanskje var det en hund, da gir det litt mer mening. Vi vet ikke. Det er opptil deg å forklare TS. Anonymkode: 15859...889 Skjønner, men det er utifra HI jeg ønsket å få hjelp, og jeg forklarer meg helt på det rene der utifra hva jeg ønsket å dele. Anonymkode: 83725...72c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #38 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): NEI, han ble ikke sur fordi han var redd for meg Han ble sur fordi han trodde jeg var utro Gidder ikke ha en diskusjon hjemme og en på KG 🙅🏼♀️ Så hvis dere ikke kan se hva greia er utifra hva jeg har skrevet i HI, uten å trekke det hit og dit så tenker jeg at jeg får prøve å finne ut av hva jeg skal gjøre selv. Anonymkode: 83725...72c Noe må ha trigget den reaksjonen. Hva var det tror du ? Jeg tror du bare er ute etter sympati for det du helst skulle ønske skjedde, ikke det som faktisk skjedde. Derfor deler du ikke detaljene. Anonymkode: 15859...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #39 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men TS, du skjønner vel at vi ikke kan gi deg råd når du ikke deler hva det dreier seg om ? Friluftsliv og et sykt dyr er noe helt annet enn BDSM-klubber og swingersmiljø 😆. Noen overdriver veldig med å skulle redde dyr (om det f.eks var en skadet måke), kanskje du er en av dem. Kanskje var det en hund, da gir det litt mer mening. Vi vet ikke. Det er opptil deg å forklare TS. Anonymkode: 15859...889 Det var ikke en måke Anonymkode: 83725...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #40 Del Skrevet 16. september 2024 Kg er en kynisk verden. Det er ikke noe mistenkelig eller rart med å hjelpe folk som ber om hjelp. Jeg er i mange miljøer hvor folk stiller opp for fremmede på flekken, spesielt når det er snakk om felles interesser/lidenskap. Det er ekstremt mange som stiller opp med feller, chiplesere og skyss for fremmede katter som har forvillet seg midt i skogen f.eks. De hadde ikke trengt å gjøre det, men de gjør det, og det er mange av dem. Samme med sporten jeg følger, om noen mangler utstyr, eller har fått motorstopp på ved en løype som er utenfor allfarvei, så stiller folk opp. På bygda står dette enda sterkere, de er virkelig vant til å hjelpe andre og stille opp. Anonymkode: adbb9...11e 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå