AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #1 Del Skrevet 16. september 2024 Hei I helga hjalp jeg ett par gutter som hadde akutt behov for skyss for å komme seg fra ingenmannsland ned til bygda. Disse kjenner ingen fra før av her, og jeg dro opp for å hente dem. Jeg forklarte alt til samboeren min hvordan det hang sammen før jeg henta de. Jeg kjørte de ned, og sa lykke til videre på ferden. Da jeg kom hjem, var han veldig såret og lei seg og sa at han ikke kunne stole på meg lenger. Jeg ble helt satt ut, og kunne ikke tro hva jeg hørte. Han spurte hvordan jeg hadde reagert om det var han som gjorde det samme for to jenter, og jeg sa som sant er at hadde han forklart situasjonen som jeg gjorde, ville jeg ha vært glad for at han ønsket å hjelpe dem. Jeg trodde først at han bare tullet med meg, så overrasket ble jeg over reaksjonen hans. Han er 39 år gammel. Han vet jeg setter pris på å hjelpe, og disse gutta blir jeg aldri å se igjen. Kjenner de heller ikke fra før av. Men jeg hadde muligheten å stille opp når jeg leste forespørselen dems på en gruppe på Facebook. Altså samboeren min innrømmer etter dette at han stoler 0% på meg, etter at jeg stilte opp for å hjelpe OG forklarte situasjonen grundig til han før jeg dro. Kjenner meg egentlig bare maktesløs og tror enda ikke helt på hva som skjedde. HVA hadde dere gjort? Kjenner på en måte at jeg ikke ORKER å la dette bli en sak, for det er rett og slett for latterlig. Men samtidig er jeg så dypt skuffet over at han ikke klarer å se på det om positivt å hjelpe andre, men vrir det om til at det er som at jeg er utro og er så usikker på meg at han tror jeg tar første anledning til å såre han. Jeg har aldri gjort noe som tilsier at han ikke kan stole på meg. K29. Anonymkode: 83725...72c 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16. september 2024 #2 Del Skrevet 16. september 2024 det er alt en sak enten du orker det eller ikke, spørsmålet videre er om det er en sak du ønsker leve med eller uten.. Han er sjalu, du er åpen og imøtekommende - kanskje ikke en helt god kombinasjon? 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 16. september 2024 #3 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei I helga hjalp jeg ett par gutter som hadde akutt behov for skyss for å komme seg fra ingenmannsland ned til bygda. Disse kjenner ingen fra før av her, og jeg dro opp for å hente dem. Jeg forklarte alt til samboeren min hvordan det hang sammen før jeg henta de. Jeg kjørte de ned, og sa lykke til videre på ferden. Da jeg kom hjem, var han veldig såret og lei seg og sa at han ikke kunne stole på meg lenger. Jeg ble helt satt ut, og kunne ikke tro hva jeg hørte. Han spurte hvordan jeg hadde reagert om det var han som gjorde det samme for to jenter, og jeg sa som sant er at hadde han forklart situasjonen som jeg gjorde, ville jeg ha vært glad for at han ønsket å hjelpe dem. Jeg trodde først at han bare tullet med meg, så overrasket ble jeg over reaksjonen hans. Han er 39 år gammel. Han vet jeg setter pris på å hjelpe, og disse gutta blir jeg aldri å se igjen. Kjenner de heller ikke fra før av. Men jeg hadde muligheten å stille opp når jeg leste forespørselen dems på en gruppe på Facebook. Altså samboeren min innrømmer etter dette at han stoler 0% på meg, etter at jeg stilte opp for å hjelpe OG forklarte situasjonen grundig til han før jeg dro. Kjenner meg egentlig bare maktesløs og tror enda ikke helt på hva som skjedde. HVA hadde dere gjort? Kjenner på en måte at jeg ikke ORKER å la dette bli en sak, for det er rett og slett for latterlig. Men samtidig er jeg så dypt skuffet over at han ikke klarer å se på det om positivt å hjelpe andre, men vrir det om til at det er som at jeg er utro og er så usikker på meg at han tror jeg tar første anledning til å såre han. Jeg har aldri gjort noe som tilsier at han ikke kan stole på meg. K29. Anonymkode: 83725...72c Det der er ikke normal reaksjon fra em voksen mann. 19 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #4 Del Skrevet 16. september 2024 Gutter, som i ti år gamle? Eller var det voksne "gutter"? Anonymkode: 26bcf...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schopenhauer Skrevet 16. september 2024 #5 Del Skrevet 16. september 2024 Skjønner ikke. Er det evt. en forhistorie her? Var du evt. borte unormalt lenge som gjorde at han fikk noen "merkelige" tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #6 Del Skrevet 16. september 2024 Så det du sier er altså at du har en samboer som tror at du vil benytte en hver anledning til å ha sex med fremmede menn/gutter? Det er jo helt vilt! Er han svært kontrollerende og sjalu ellers også, og hvorfor i all verden er du samboer med en slik mann? Anonymkode: 16b6c...688 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #7 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gutter, som i ti år gamle? Eller var det voksne "gutter"? Anonymkode: 26bcf...e1d De er på samme alder som meg Anonymkode: 83725...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #8 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så det du sier er altså at du har en samboer som tror at du vil benytte en hver anledning til å ha sex med fremmede menn/gutter? Det er jo helt vilt! Er han svært kontrollerende og sjalu ellers også, og hvorfor i all verden er du samboer med en slik mann? Anonymkode: 16b6c...688 Som sagt så ble jeg veldig overrasket, fordi det har aldri vært ett tema før med sjalusi. Det var veldig plutselig, og derfor trodde jeg at han tullet med meg. Anonymkode: 83725...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #9 Del Skrevet 16. september 2024 Schopenhauer skrev (9 minutter siden): Skjønner ikke. Er det evt. en forhistorie her? Var du evt. borte unormalt lenge som gjorde at han fikk noen "merkelige" tanker? Nei, jeg kom hjem før han så han visste ikke hvor lenge jeg var borte. Var borte den tida det tok for å hente dem og kjøre dem ned. Ca 1 time. Anonymkode: 83725...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #10 Del Skrevet 16. september 2024 Det er ingen forhistorie med "tull" fra din side. Du har snakket med ham og han er like bestemt på at dette var ugreit. Jeg hadde gått. Anonymkode: dada2...bf2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #11 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De er på samme alder som meg Anonymkode: 83725...72c Så menn altså. Anonymkode: d8797...e0f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #12 Del Skrevet 16. september 2024 Men siden du forklarte alt grundig før du kjørte, hvorfor sa han ikke noe da? Hvorfor ventet han til du kom hjem igjen? Ellers synes jeg det er veldig merkelig at han reagerer med at han ikke kan stole på deg, at du kunne vært utro etc, når sannheten er at det er langt større sannsynlighet for at du hadde blitt utsatt for noe mot din vilje når du plukker opp fremmede menn i bilen din i ingenmannsland... Anonymkode: 7958b...e23 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #13 Del Skrevet 16. september 2024 Henger ikke helt med her. Hvordan kom du i kontakt med disse mennene egentlig? Først skriver du at samboer var hjemme når du kom hjem igjen etter å ha kjørt dem. Senere var han ikke hjemme da du kom hjem, så han visste ikke hvor lenge du hadde vært borte. Du sier du fortalte ståa med at du skulle hjelpe mennene før du dro. Da reagerte han ikke slik jeg forstår det? Var det noen årsaker til reaksjonen i ettertid? Syns det er litt rart at han ikke sa i fra med gang hvis han hadde så mye i mot dette. Eller la du det frem på samme måte som her til han, med å kalle voksne menn på din egen alder for gutter først. Også kom sannheten frem etterpå? Anonymkode: 059d6...5e1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #14 Del Skrevet 16. september 2024 Kan det hende han føler seg for gammel for deg? Å dette er et alderskompleks? Eller er det noe annet? Ble han redd for at det skulle skje deg noe å han utrykker deg i sjalusi gata? Anonymkode: c0a86...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #15 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men siden du forklarte alt grundig før du kjørte, hvorfor sa han ikke noe da? Hvorfor ventet han til du kom hjem igjen? Ellers synes jeg det er veldig merkelig at han reagerer med at han ikke kan stole på deg, at du kunne vært utro etc, når sannheten er at det er langt større sannsynlighet for at du hadde blitt utsatt for noe mot din vilje når du plukker opp fremmede menn i bilen din i ingenmannsland... Anonymkode: 7958b...e23 Enig! Jeg hadde aldri turt å tatt sjansen på å kjøre to vilt fremmede menn en hel time, alene som kvinne. Kjæresten burde i hvert fall hengt seg på som beskyttelse for sikkerhetsskyld, hvis TS absolutt insisterte på å hjelpe disse helt ukjente voksne menneskene. Anonymkode: 059d6...5e1 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #16 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Henger ikke helt med her. Hvordan kom du i kontakt med disse mennene egentlig? Først skriver du at samboer var hjemme når du kom hjem igjen etter å ha kjørt dem. Senere var han ikke hjemme da du kom hjem, så han visste ikke hvor lenge du hadde vært borte. Du sier du fortalte ståa med at du skulle hjelpe mennene før du dro. Da reagerte han ikke slik jeg forstår det? Var det noen årsaker til reaksjonen i ettertid? Syns det er litt rart at han ikke sa i fra med gang hvis han hadde så mye i mot dette. Eller la du det frem på samme måte som her til han, med å kalle voksne menn på din egen alder for gutter først. Også kom sannheten frem etterpå? Anonymkode: 059d6...5e1 Det har jeg skrevet, de skrev en hendvendelse på Facebook. Han var ikke hjemme da jeg kom, men når han kom hjem kom reaksjonen. Han uttrykte ikke noe misnøye før jeg dro nei, og jeg forklarte det utifra hvordan henvendelsen på Facebook var. Der sto det ingenting om alder. Anonymkode: 83725...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #17 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig! Jeg hadde aldri turt å tatt sjansen på å kjøre to vilt fremmede menn en hel time, alene som kvinne. Kjæresten burde i hvert fall hengt seg på som beskyttelse for sikkerhetsskyld, hvis TS absolutt insisterte på å hjelpe disse helt ukjente voksne menneskene. Anonymkode: 059d6...5e1 Jeg sa til han at han kunne være med hvis han ville. Her vi bor og utifra henvendelsen var det ikke noe som tilsa at jeg skulle være i fare med disse. Anonymkode: 83725...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #18 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan det hende han føler seg for gammel for deg? Å dette er et alderskompleks? Eller er det noe annet? Ble han redd for at det skulle skje deg noe å han utrykker deg i sjalusi gata? Anonymkode: c0a86...21d Muligens. Ble bare overrasket over at han ikke klarte å se det som en hyggelig gest for noen som trengte hjelp. Anonymkode: 83725...72c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #19 Del Skrevet 16. september 2024 Kan det være at han var bekymret for deg? Som kvinne ville jeg ikke ha kjørt fremmede menn rundt. Du utsetter deg jo for alt mulig. Anonymkode: cd118...8d5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #20 Del Skrevet 16. september 2024 Mannen min hadde i allefall IKKE likt det hvis jeg kjørte alene og hentet og kjørte to fremmede menn. Jeg hadde også reagert veldig hvis han gjorde det samme. HVORFOR skulle du gidde det? Har du ekstremt dårlig råd og de betalte godt? Hvorfor skal du gjøre fremmede menn tjenester når du er i et forhold? For ikke å snakke om faren for kriminelle handlinger. Nei, jeg skjønner godt at han ble sur. Anonymkode: a78ec...c3a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå