AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Er det da sikkert at jeg ikke er gravid? Tok en tidlig-test fra Metode og der står det at det skal kunne vises 6 dager før mensen. Jeg testa 5 dager før og den viste negativ. Da er jeg ikke gravid? Anonymkode: ae3fb...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Nei. Du bør teste hvis mensen ikke kommer. Er mange som ikke får positiv test før etter at de forventer mensen Anonymkode: 920a2...05d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Nei, det kan fortsatt være for tidlig for at testen slår ut. Anonymkode: 9f980...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Nei...om du er 100 prosent sikker på eggløsning dagen så er 5 dager til mens forsatt litt tidelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september Nei det svaret er ikke 100% sikkert. Anonymkode: 89e7b...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september Metode tidlig test er en drittest som slår ut sent. Jeg tok Metode tidligtest på ettermiddagen 10 dpo (altså 4 dager før mensen). Den var helt negativ. Tok to nye tester 12 dpo (to dager før mensen) og da var de så vidt positive. Testen fra Metode hadde nesten ikke synlig strek, måtte myse skikkelig i godt lys for å se den. Den vanlige testen fra Make Sure hadde svak men tydelig strek. Jeg er i uke 15 nå 😊 Test igjen om 2-3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september Dessverre går det andre veien når man tester så tidlig: Om den er positiv kan du stole på at du er gravid, om den er negativ kan du fremdeles være gravid og det er for tidlig (for deg) å teste. Hvor tidlig sånne tester slår ut kommer an på når egget festet seg, hvor mye hcg (graviditetshormon) man produserer, hvor konsentrert urinen er, osv. Når man er forbi tidspunkt for forventet mens (og du har stabil syklus, osv) kan du stole på svaret. Anonymkode: aa73a...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå