Cata Skrevet 22. februar 2006 #21 Skrevet 22. februar 2006 La meg se....skumbananer er vinneren og som en god nummer 2 kommer "speilegg".
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2006 #22 Skrevet 22. februar 2006 Maiskuler er min største svakhet (store runde som er nesten som Kina med maiscrisp inni og sjokolade utenpå), rosa sopper, Mallorcablanding, små-pez og annen sjokolade er heller ikke å forakte
hecuba Skrevet 22. februar 2006 #25 Skrevet 22. februar 2006 Lakrisfisker! ← Glemte de også! *stikke å kjøpe smågod.. Skal da få med alt*
Gjest Markblomsten Skrevet 22. februar 2006 #27 Skrevet 22. februar 2006 - Lakrisfisker - slike store ansikt som er halvt rødt og halvt svart - vanilje/lakris fugde NÅ fikk jeg skikkelig lyst på smågodt
Gjest Emera Skrevet 22. februar 2006 #28 Skrevet 22. februar 2006 Jeg synes egentlig Candy King-smågodtet er litt kjedelig, nøyaktig det samme i alle butikkene. ← Ja, det skal være sikkert. Tror det må være en slags "smågodt-mafia" som har tatt kontroll på de fleste butikkene... Men vi har heldigvis noen steder med annet utvalg her og, da. Jeg liker, foruten sjokolade: -viskelær -sånne turkise og hvite tyggedrops med salmiakklakris inni -store jordbærskum -jordbærfisker -de gule bananene Brunhilde nevnte... -dødningehodene av saltlakris. -lakrisplater (de flate som er rullet sammen, skal rulles ut igjen i løpet av spising...)
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 22. februar 2006 #29 Skrevet 22. februar 2006 Liker det meste som er salt! Synes candy-king er kjipt.... hvor ble det av alt det gode haribo smågodtet?? Salte føtter er godt, bremsespor, vepsebol, rekrutt, rosa skumputer, sure føtter , skolekritt, kirsebær, gummibamser Noen som husker de kulene man kunne kjøpe før? Svarte = salte, Rosa = litt sure, Lilla=solbærlignende...fantastisk!! Fant de igjen i Stockholm
-Fisken- Skrevet 22. februar 2006 #30 Skrevet 22. februar 2006 Rosa munner Gule munner Beltebiter i forskjellige farger Maissjokolade Peanøttsjokolade Den mørke sjokoladen med sånn kakedryss på Salte lakrisfisker Små salte lakrisføtter smæ føtter i sure smaker Rosa fisker Lakris dødningshode De små lakrisstengene (heksehyl) De små runde "klumpene" den ene rød den andre blå/lilla Aligatorer Skolekritt Fuge (de store, terningformede karamellene på en måte) Sure kolaflasker Sure kirsebær Fersken nonstop M&M Alt surt og salt!
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #31 Skrevet 22. februar 2006 For en kjip tråd når alt er stengt
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #33 Skrevet 23. februar 2006 marsipankuler med sjokoladetrekk, tror de er fra hval?? de er ikke så søte som vanlig marsipan. salte føtter, egentlig alt godter som er supersalt og supersurt. Jeg skjønner ikke at alle er så begeistret for svarte krokodiller, jeg hater solbærsmak på godter. Det er ekkelt det. Er ikke så begeistret for de gule heller.... Er tydligvis litt snål i godteveien.
-Fisken- Skrevet 23. februar 2006 #34 Skrevet 23. februar 2006 marsipankuler med sjokoladetrekk, tror de er fra hval?? de er ikke så søte som vanlig marsipan. ← Åja, de er gode!
Hanna Skrevet 23. februar 2006 #35 Skrevet 23. februar 2006 Mine favoritter er jordbærfisker, vaniljefudge og festkaramell.
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2006 #36 Skrevet 23. februar 2006 Salte lakrisfisker,små hobby,punsjknapper,hvite puter,salte dødningehoder og svarte krokodiller.
NullHull Skrevet 23. februar 2006 #37 Skrevet 23. februar 2006 Jeg synes egentlig Candy King-smågodtet er litt kjedelig, nøyaktig det samme i alle butikkene. Det beste smågodtet har Lucky Lips og den lille kiosken ved siden av Eldorado Kino (for de som bor i Oslo). ← Skriver under på denne, Arkana. Candy King er et eneste stort gjesp, nei det er i de "alternative" kioskene man finner det kuleste smågodtet . Lucky Lips var kult før, men nå synes jeg også de begynner å bli mer og mer "Candy King-infiserte..." Ialle fall har de ikke lenger så mye kule marshmallows som før, (som da er mitt favorittgodis )
Gjest Fruktfat Skrevet 23. februar 2006 #38 Skrevet 23. februar 2006 spesial og festkaramell. (samboeren liker _ikke_ candy king, så det er dessverre/heldigvis ikke ofte vi kjøper smågodt)
Gjest 1111 Skrevet 23. februar 2006 #39 Skrevet 23. februar 2006 Jeg skjønner ikke at alle er så begeistret for svarte krokodiller, jeg hater solbærsmak på godter. Det er ekkelt det. Hver sin smak Men de sorte krokodillene smaker jo ikke så veldig mye solbær (syns jeg), og jeg har møtt på flere som er overrasket når de hører at det er solbær disse krokodillene skal smake.
Gjest Vinga Skrevet 23. februar 2006 #40 Skrevet 23. februar 2006 Det eneste smågodtet jeg virkelig nyyyyter å spise, er: Røde fisker med jordbærsmak og melkepletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå