Gå til innhold

Ditt favoritt smågodt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker vingummi....speilegg, krokodiller etc

Liker også det meste som er surt.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange har enten de svarte eller de oransje krokodillene som favoritt, de smaker faktisk akkurat det samme.

Skrevet (endret)
Jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange har enten de svarte eller de oransje krokodillene som favoritt, de smaker faktisk akkurat det samme.

Når begynte de å smake det samme? :klø:

Endret av Rhiakath
Skrevet
Når begynte de å smake det samme? :klø:

Det har de da alltid gjort. Jeg smaker ikke forskjell, og jeg husker det var en artikkel i en nettavis i fjor hvor de hadde undersøkt dette og den eneste forskjellen mellom krokodillene var fargestoffene og smaksforskjellen var derfor helt ubetydelig.

Skrevet
Det har de da alltid gjort. Jeg smaker ikke forskjell, og jeg husker det var en artikkel i en nettavis i fjor hvor de hadde undersøkt dette og den eneste forskjellen mellom krokodillene var fargestoffene og smaksforskjellen var derfor helt ubetydelig.

Vi har prøvd å blindteste de, og vi klarte alle å kjenne forskjellen på sorte og oransje. De oransje er forresten best!

Mine favoritter er:

Røde supersure flasker

Grønne drops med sorte striper (sure utenpå, salte inni)

Sure frosker (originale), føtter (de små i mange farger), fjes (både skum og harde, tynne)

Sure smokker, særlig når de har blitt litt gamle og harde.

Skrevet
Vi har prøvd å blindteste de, og vi klarte alle å kjenne forskjellen på sorte og oransje. De oransje er forresten best!

Jeg også smaker helt klart forskjell på krokodillene. De sorte har mer smak av solbær eller no', de oransje smaker...tja, iallefall rundere, søtere på en måte? Synes også de er de beste...

Skrevet
Så rart, for jeg smaker forskjell.

Det gjør jeg også. Og jeg syns også de orange er best :)

Skrevet

Får bare mer og mer lyst på smågodt når jeg er i denne tråden å kikker... :sikle:

• 13 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 22.2.2006 den 14.38, Gjest gjest1 skrev:

Lakrisflosshatt er nam!

Svarte krokodiller er alltid en vinner!

Og sånn sjokoloade med crisp og karamell inni

:wow:

På 22.2.2006 den 15.32, Svart Katt skrev:

Salte vepsebol, salte smileansikt, rosa puter, amerikanske linser..

Det beste smågodtet selger de bl a på MIX, jeg er litt usikker på hvilket godterimerke det er, men det er i hvert fall der de har det "originale" smågodtet fra da jeg var liten :)

På 22.2.2006 den 16.09, Gjest Gjesta skrev:

Festkarameller! (Hvorfor finnes det ikke egen pose for de?)

Hva er dette? Festkarameller???

Anonymkode: d75b7...38e

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Skumbananer, de med salt lakris. Maiskuler, Riskaker, Karamellhjerter  og Salte Blekkspruter

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Min favoritt er de fleste veganske bitene fra candy king. Liker konsistensen.

Skrevet

De hvite putene😍🙌🏼

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Melkepletter og spesial fra Nidar 

Anonymkode: 350ff...843

Skrevet

MÅ være candyking fra rema!! 😍😍

De sure kirsebærene, lakris skaller, buzzblizz (?), sure føtter, røde lepper, søte jordbær, de der røde og svarte skallene, og Freia sjokoladefamilien 😍👌🏻

Skrevet

Smørbukkaramellen, jellybeans, skolekritt, tyggegummikuler, lakrissmokker, kirsebærvingummi.. egentlig lettere å svare på hva jeg ikke liker😋

Skrevet

Svarte krokodiller, sjokolade med puffet ris og sjokoladeboller med kokos som jeg kun finner i Sverige:( Og hvor ble det av posene med bare svarte krokodiller i? Mulig de også bare var i Sverige.🙄

Skrevet

Svarte krokodiller og disse hodeskallene som er svarte på den ene siden og røde på den andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...