AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Husker svakt en film om en gutt og ei mus kanskje…? Gutten er krympa og bor i musehullet sammen med ei mus. Gjennom filmen må de passe seg for ei stor skummel rotte. Mulig jeg husker filmen totalt feil, men håper noen skjønner hva jeg snakker om. Husker best hvor redd jeg var🙈 Håper noen vet! Anonymkode: 0dd7d...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Det er Per Pusling. Basert på Astrid Lindgren bok. Den er svensk, men tror den var dubbet på norsk. https://play.tv2.no/c-more/c-more-filmer/per-pusling-norsk-tale-1185316.html Anonymkode: 5f01b...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Åååååå Per Pusling! Anonymkode: 0f958...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Husker svakt en film om en gutt og ei mus kanskje…? Gutten er krympa og bor i musehullet sammen med ei mus. Gjennom filmen må de passe seg for ei stor skummel rotte. Mulig jeg husker filmen totalt feil, men håper noen skjønner hva jeg snakker om. Husker best hvor redd jeg var🙈 Håper noen vet! Anonymkode: 0dd7d...709 Nils Karlsson Pyssling 😍 Eller Per Pusling på norsk😅 Filmen er svensk, Astrid Lindgren som har skrevet 😊 Anonymkode: ce1f8...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september Ååååå, tusen takk for svar folkens, dere er gull🥰 ja det gir mening at dette var noe Lindgren fant på🙈 Anonymkode: 0dd7d...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september Den såg jeg faktisk nå i vår, helt alene, synes den er så koselig 😊. Var sykemeldt, så hadde mye tid på formiddagen til å slappe av, såg også alt av Pippi, og Alle vi barna i bakkebygrenda. Anonymkode: bfef5...1dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå