Gå til innhold

Maske som holder oss anonym?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal møte et par for sex, der alle vi fire ønsker å være anonym. Har dere noen tips til masker som er relativt behagelig, og som holder oss anonyme? Regner med helmaske er nødvendig.

Anonymkode: e1cc9...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes kleint ut. 

Men ville i så fall vurdert masker kun over øynene, ala Eyes Wide Shut med Cruise/Kidman.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Vi skal møte et par for sex, der alle vi fire ønsker å være anonym. Har dere noen tips til masker som er relativt behagelig, og som holder oss anonyme? Regner med helmaske er nødvendig.

Google sexy masker og se hva som faller i smak.

Men husk at man blir lite anonym når man er helt naken, viser arr, tatoveringer og andre kjennetegn..

Anonymkode: 35f43...e32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Google sexy masker og se hva som faller i smak.

Men husk at man blir lite anonym når man er helt naken, viser arr, tatoveringer og andre kjennetegn..

Anonymkode: 35f43...e32

Vi ser ikke ansiktet til hverandre, og det er det som er poenget her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Settingen høres jo litt spennende ut, men vær obs på hvor varmt det blir, at dere kanskje holder på lenge, og at maske kan bli i veien ved 69, oralsex etc. 

Anonymkode: dbf61...98e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlandshette er vel det som dekker mest og sitter best. Eventuelt ha bind foran øynene på alle utenom en så den kan lede resten. 

Anonymkode: 8f7e3...db3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hørtes veldig upraktisk ut. Dessuten, hva skal dere gjøre før og etter sexen da? Sitte der med maskene på og snakke? Det blir jo alltid litt sosialt både i forkant og etterkant av er slikt partreff - tenkte dere å løpe inn, ha sex, og løpe ut igjen etterpå? 

Anonymkode: a866b...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Masker er vel greit å bruke.. men hvordan kommuniserer dere om evt. hvilke adresse det skal skje hos?

Ok, på et hotell ja.. Hvordan skal dere komme dere ut og inn, og når dere skal betale.. uten å bruke maske?

Jo jeg er litt kritisk, men også veldig nysgjærrig å høre hvordan man kan få til et slikt møte😉

Jeg har prøvd noe lignede.. Det var en husfrue som ville ha besøk på et soverom, lyset skulle være avslått pga anonymitet. Og det gikk helt fint, jeg ble fornøyd og husfruen ble fornøyd, både på soverommet og i chatten etterpå. Det de glemte var jo at jeg så et bilde i gangen før jeg dro.. Jeg fikk meg en god latter på turen hjem, jeg kjente henne ikke så godt, men jeg har sett henne mange ganger før den tid. Og ikke trodde jeg i min villeste fantasi, at hun kunne være så kåt. Dette med at det var akkurat hun, tente meg enormt. Så jeg fikk komme flere ganger, og da tok jeg meg mere tid og ga mere begjær til henne. Hun merket seg at sexen ble bedre og bedre, enn den første gangen. Og aldri har jeg tenkt å avsløre for at jeg vet hvem hun er.. Jeg ville la henne ha denne fetishen, med at hun tente på en anonym mann🥰

Btw TS.. hvor viktig er denne anonymiteten, når alle deler den samme fetishen? Blir det ikke bare godt vennskap av slikt? Og selv om dere ikke er anonyme.. kan ikke masken være en del av spenningen og tenningen? Det ser jo utrolig hot ut, i sammen med sexy outfit😍 og det å høre på andres nytelse..

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Masker er vel greit å bruke.. men hvordan kommuniserer dere om evt. hvilke adresse det skal skje hos?

Ok, på et hotell ja.. Hvordan skal dere komme dere ut og inn, og når dere skal betale.. uten å bruke maske?

Jo jeg er litt kritisk, men også veldig nysgjærrig å høre hvordan man kan få til et slikt møte😉

Jeg har prøvd noe lignede.. Det var en husfrue som ville ha besøk på et soverom, lyset skulle være avslått pga anonymitet. Og det gikk helt fint, jeg ble fornøyd og husfruen ble fornøyd, både på soverommet og i chatten etterpå. Det de glemte var jo at jeg så et bilde i gangen før jeg dro.. Jeg fikk meg en god latter på turen hjem, jeg kjente henne ikke så godt, men jeg har sett henne mange ganger før den tid. Og ikke trodde jeg i min villeste fantasi, at hun kunne være så kåt. Dette med at det var akkurat hun, tente meg enormt. Så jeg fikk komme flere ganger, og da tok jeg meg mere tid og ga mere begjær til henne. Hun merket seg at sexen ble bedre og bedre, enn den første gangen. Og aldri har jeg tenkt å avsløre for at jeg vet hvem hun er.. Jeg ville la henne ha denne fetishen, med at hun tente på en anonym mann🥰

Btw TS.. hvor viktig er denne anonymiteten, når alle deler den samme fetishen? Blir det ikke bare godt vennskap av slikt? Og selv om dere ikke er anonyme.. kan ikke masken være en del av spenningen og tenningen? Det ser jo utrolig hot ut, i sammen med sexy outfit😍 og det å høre på andres nytelse..

TS her.

Det er paret vi skal møte som vil være anonym. De sier de er litt eksponerte, så de ønsker ikke vise seg frem - i hvert fall ikke første gangen. For oss spiller det ikke noe rolle, så vi kunne like gjerne vist oss frem. 

Vi må finne et hotell som gir tilgang til rommene uten nøkkelkort. Hotellet betales online av en av oss. Det andre paret har sagt seg villige til det, og så betaler vi halvparten kontant. Finner vi et hotell som ikke krever nøkkelkort til rommene, skal de være på rommet med maskene på, og sette døra på gløtt. Så kler vi på oss maskene og går inn. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...