lb Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Prøver å forstå meg litt på syklusen min og hva som skjer, men blir bare mer og mer forvirret. Gikk på provera i 10 dager for å få menstruasjon, fikk dette sparsomt rundt 10-11 dager etter siste pille. Skulle da begynne på letrozol fra syklusdag 3-7, noe jeg gjorde. Er nå på syklusdag 15 og i går fikk jeg en liten blødning etter sex. I dag har det kommet mer blod og jeg har sterke smerter øverst i magen (uten at jeg vet om det har sammenheng naturligvis). Eggløsningstester er negative, testa siden syklusdag 9. Skjønner ikke om det er en type mensen som kommer igjen nå? Håper noen har noen erfaringer og innspill på hva som skjer med denne kroppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Generelt sett så kan provera være veldig nyttig og fungere bra, men det kan også rote litt med kroppens system i starten. Jeg måtte ha 2 runder før systemet fungerte som "normalt". Er du usikker vil jeg absolutt anbefale å snakke med gyn/lege/helsepersonell slik at man får litt mer svar basert på egen situasjon. Anonymkode: 14c79...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lb Skrevet 16. september Forfatter #3 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Generelt sett så kan provera være veldig nyttig og fungere bra, men det kan også rote litt med kroppens system i starten. Jeg måtte ha 2 runder før systemet fungerte som "normalt". Er du usikker vil jeg absolutt anbefale å snakke med gyn/lege/helsepersonell slik at man får litt mer svar basert på egen situasjon. Anonymkode: 14c79...d44 Okei, takk for svar! Ja, det er vel sikkert ganske individuelt alt sammen.. har heldigvis en legetime senere for å sjekke smertene, men alltid fint å høre andres erfaringer så man kan ha med seg noe mer info inn i timen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå