Gå til innhold

Har noen kjøpt genser, strikkejakke osv på temu, hvordan var kvaliteten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, har noen erfaring med klær fra temu?

Anonymkode: ed88e...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja de var fulle av gifter. 

Anonymkode: a01a1...c5b

Takk for svar. Hvordan merket du det? Sendte du inn til analyse?

Anonymkode: ed88e...252

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne, og alt annet derfra, er ikke testet ut fra europeiske krav. Tør du?

Anonymkode: 03360...1b5

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over den bra kvaliteten fra Temu. Men sjekk størrelsen. Du må ofte gå opp litt, da det ofte er kinesiske størrelser.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg, men noen andre. Ikke som forventet. Hadde heller kjøpt på finn eller noen av de siste loppisene som er nå hvis jeg ville ha noe billig. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt 2 strikkejakker. En i ull, varm og god, har bare brukt den to ganger men tenker å bruke den fremover i høst men er fornøyd så langt. Passer fint.

Den andre har jeg brukt en gang så langt. Fin og som forventet ut ifra bildet. Tydelig med det mønsteret jeg falt for da den ble bestilt, ingen løse tråder og gode knapper. Jeg har så langt bare vasket de for hånd og det er noe jeg tenker jeg skal fortsette med og det er vel sånn sett det eneste negative med de. Men likevel verdt det for jeg synes plaggene var fine og ønsker å beholde de fine fremover men de tåler nok ikke det samme som norske produkter med tanke på vask og evt tørketrommel men igjen for min del er det verdt det. Begge strikkejakkene har jeg fått komplimenter for og det er slike det er vanskelig å finne her i Norge spesielt den siste med det mønsteret som jeg falt for.

Anonymkode: 3bebb...358

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har kjøpt 2 strikkejakker. En i ull, varm og god, har bare brukt den to ganger men tenker å bruke den fremover i høst men er fornøyd så langt. Passer fint.

Den andre har jeg brukt en gang så langt. Fin og som forventet ut ifra bildet. Tydelig med det mønsteret jeg falt for da den ble bestilt, ingen løse tråder og gode knapper. Jeg har så langt bare vasket de for hånd og det er noe jeg tenker jeg skal fortsette med og det er vel sånn sett det eneste negative med de. Men likevel verdt det for jeg synes plaggene var fine og ønsker å beholde de fine fremover men de tåler nok ikke det samme som norske produkter med tanke på vask og evt tørketrommel men igjen for min del er det verdt det. Begge strikkejakkene har jeg fått komplimenter for og det er slike det er vanskelig å finne her i Norge spesielt den siste med det mønsteret som jeg falt for.

Anonymkode: 3bebb...358

Hva er garnet laget av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (9 minutter siden):

Hva er garnet laget av?

Jakke 1

Screenshot_20240916_193250_Gallery.thumb.jpg.035b3ff35cf7a225a7d5c1307b781945.jpg

Jakke 2Screenshot_20240916_192932_Temu.thumb.jpg.5827c00ef3043f04bd8ae894c51077ee.jpg

 

 

Anonymkode: 3bebb...358

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, har noen erfaring med klær fra temu?

Anonymkode: ed88e...252

Sliter litt med størrelsene til Temu. Har derfor ikke våger å bestille mer klær derfra. 
 

Anonymkode: 6838b...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sliter litt med størrelsene til Temu. Har derfor ikke våger å bestille mer klær derfra. 
 

Anonymkode: 6838b...b6e

Alle butikkene på temu selger nok litt forskjellige størrelser. Det blir som å handle på Amazon, Etsy og Ebay.

Anonymkode: a2ef6...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 16.47):

Har kjøpt 2 strikkejakker. En i ull, varm og god, har bare brukt den to ganger men tenker å bruke den fremover i høst men er fornøyd så langt. Passer fint.

Den andre har jeg brukt en gang så langt. Fin og som forventet ut ifra bildet. Tydelig med det mønsteret jeg falt for da den ble bestilt, ingen løse tråder og gode knapper. Jeg har så langt bare vasket de for hånd og det er noe jeg tenker jeg skal fortsette med og det er vel sånn sett det eneste negative med de. Men likevel verdt det for jeg synes plaggene var fine og ønsker å beholde de fine fremover men de tåler nok ikke det samme som norske produkter med tanke på vask og evt tørketrommel men igjen for min del er det verdt det. Begge strikkejakkene har jeg fått komplimenter for og det er slike det er vanskelig å finne her i Norge spesielt den siste med det mønsteret som jeg falt for.

Anonymkode: 3bebb...358

Har du link til strikkejakkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt på Temu, men har kjøpt masse på Boneprix som også er en billig (ikke like billig da) nettbutikk. Og alt der er helt supert. Rett str og god kvalitet.

Anonymkode: bda49...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...