AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #121 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det løses da fint med å ha sexlaken/eget håndkle for sex som holder lakenet tørt og rent. Har sex ca annenhver dag og det hender jo det blir veldig fuktig, ikke sjans at vi gidder bytte sengetøy så ofte. Anonymkode: 67efc...e65 Nå tenkte jeg ikke primært på underlaget... Anonymkode: ff4c0...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 16. september 2024 #122 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er hå skjær? Anonymkode: b89ec...668 Det er hævlig dårlig autokorrekt på telefonen her. Håndklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #123 Del Skrevet 16. september 2024 Nei Anonymkode: 311ba...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 16. september 2024 #124 Del Skrevet 16. september 2024 Ja, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #125 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): KG, skjønner du...stedet der man har en unnskyldning for å ikke vaske klær, sjeldent bytte sengetrekk, ikke re opp senga, dusje 1-2 ganger i uka, og ikke vaske seg skikkelig etter dobesøk. Anonymkode: ff4c0...6b7 Jeg har inntrykk av det motsatte, jeg. Bare å se på det overveldende flertallet i denne tråden! KG = Bakteriehysteri Anonymkode: 6c4d8...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #126 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har inntrykk av det motsatte, jeg. Bare å se på det overveldende flertallet i denne tråden! KG = Bakteriehysteri Anonymkode: 6c4d8...7ef Jeg bruker handkle i 2-3 dager, har argumentert mot de som mener det er farlig, eller urent, etter en gangs bruk. Dette var svar til en som mente at hver 14. dag var mer enn nok. Anonymkode: ff4c0...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå