Gå til innhold

Bruker dere håndklærne mer enn én gang før det vaskes?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Kremt.. Du blir ikke like ren i rompa som på hendene samme hvor mye du dusjer altså. Eller kunne du tenkt deg å ta mat i rompa og spise det etterpå?

Lurer på hva dere gjør når dere har mensen. Blir jo bare gris å bruke opp igjen håndklær med blod. Æsj.

Anonymkode: 467a0...ab5

Du går vel ikke rundt med middagsrester på klærne dine? Det blir samme sak. Er dusjhåndkleet skitten, så hives det til vask. Dette var vel en generell diskusjon og ikke når kvinner har mensen.

Anonymkode: 399e1...d6b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle her i huset legger håndkle på vask etter bruk,så de brukes kun 1 gang. Hadde aldri orket annet . Uansett hva andre måtte si om at en er ren. Syntes det er kvalmt.

Hånd håndklær på bad og do skiftes hver dag. Henger opp rene hver kveld før jeg legger meg.

Men vi skifter på alle sengene hver uke også. Her inne så er det så mange griser når det kommer til renslighet. Ikke akkurat i denne tråden kanskje, men mange tilsvarende.

Bare det at folk ikke skifer undertøy hver dag . 

Anonymkode: e1f97...272

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alle her i huset legger håndkle på vask etter bruk,så de brukes kun 1 gang. Hadde aldri orket annet . Uansett hva andre måtte si om at en er ren. Syntes det er kvalmt.

Hånd håndklær på bad og do skiftes hver dag. Henger opp rene hver kveld før jeg legger meg.

Men vi skifter på alle sengene hver uke også. Her inne så er det så mange griser når det kommer til renslighet. Ikke akkurat i denne tråden kanskje, men mange tilsvarende.

Bare det at folk ikke skifer undertøy hver dag . 

Det er ingenting grisete med å ikke bytte undertøy hver dag. Tvert i mot er det ganske hysterisk å anta et det er grisete.

Anonymkode: 33b72...0e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndhåndkle byttes annenhver dag, hver dag hvis vi har gjester (kanskje flere ganger om dagen hvis de er våte/skitne).

Dusjhåndkle brukes minst 2-3 ganger.

Har egne håndklær til utendørs boblebad og bad i sjøen, disse vaskes etter hver bruk.

Anonymkode: 63627...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene og bytter håndklær én gang i uken. Det samme gjelder sengetøy. Ville nok ha byttet håndklær oftere om det var flere i hustanden.

Anonymkode: d977a...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kremt.. Du blir ikke like ren i rompa som på hendene samme hvor mye du dusjer altså. Eller kunne du tenkt deg å ta mat i rompa og spise det etterpå?

Lurer på hva dere gjør når dere har mensen. Blir jo bare gris å bruke opp igjen håndklær med blod. Æsj.

Jeg er blant de som vasker meg skikkelig etter ethvert toalettbesøk. Men har jo forstått av andre tråder her inne at nordmenn flest mener man blir ren med toalettpapir. 

Anonymkode: ff4c0...6b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har gjensidig oralsex med mannen min jeg, og mannen slikker meg i rompa når han gir meg oralsex. Jeg tror det går fint å tørke meg på armen med et håndkle som har vært i tissen min.

Det kommer jo ikke mensblod på håndkleet når jeg tørker meg etter dusj den gangen i måneden, jeg vakser jo underlivet også under mensen liksom.

Hendene er det mest skitne på menneskekroppen, så bruker man håndhåndkleet mer enn én gang så er man en større gris enn om man ikke skifter kroppshåndkleet etter hvert tørk. Og det tror jeg veldig få gjør.

Endret av Blåttvann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, dette var jeg ikke klar over at praktisertes så forskjellig. Trodde alle gjorde som oss jeg. 

Her går dusjhåndkleet rett i skittentøyskurven etter 1 gangs bruk. Har alltid gjort det sånn, og har "lært" ungene å gjøre det sånn. 

Vi har hvert vårt håndkle til hendene, og det kan det gå både 1 og 2 uker mellom jeg skifter de ut. 

Anonymkode: e13cb...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissHannigan skrev (3 minutter siden):

De som bruker håndklær kun en gang, gjør dere det samme med sengtøy? Nytt sengtøy hver natt?

Nei

Anonymkode: e13cb...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er ingenting grisete med å ikke bytte undertøy hver dag. Tvert i mot er det ganske hysterisk å anta et det er grisete.

Jo det er griseter at folk ikke bytter undertøy, det kommer både rumpe bakterier og sikkert litt utflod/dråper i trusa, både på menn og kvinner, svetter gjør en også. De som sier det ikke er grisete er jo de urenslige 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter alt av håndklær èn gang i uka. Hver søndag går jeg runden i huset og hanker med meg dusjhåndkle, håndklær og tuer for å hive det i kurven. Vasker en maskin med dette ca. èn gang i måneden.

Bor alene.

Anonymkode: 09aac...b6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

For dere som verken har sex, får utflod eller mensen, er det sikkert en no-brainer. 

Anonymkode: 20b4a...834

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen lærer man mye nytt og pussig på KG! I dag har jeg lært at man stapper rumpa og tissen full av toalettpapir etter en dusj og går med smårester av papir der til neste dusj! 

Jeg bruker et håndkle til det lukter, bruker eget håndkle til ansiktet og bruker håndkle på resten av kroppen. 

Ting som grisete og uhygienisk som folk roper ut er kun i folk sitt hode, ikke fakta. 

Anonymkode: cfa29...add

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, håndklene som brukes til kroppen vaskes etter hvert bruk, håndkle til hår kan brukes 2, max 3 ganger. 

Byttet også håndkle til å tørke hender med minst 1 gang i uka, oftere hvis det er noe form for sykdom i hus. 

Anonymkode: 3a6b1...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, de vaskes etter en gangs bruk.

Vi ikke tørke meg i ansiktet med samme håndkle som jeg tørket meg i rumpa med sist jeg dusjet selv om den er «ren».

Anonymkode: ed2d4...a34

Det løses enkelt ved å bruke enden med lapp enten oppe eller nede på kroppen. 

Anonymkode: 2715d...ec5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker håndklær i sikkert to uker, men jeg tørker meg ikke akkurat med dem. Har de bare rundt meg mens jeg "lufttørker". 

Syns helt ærlig ikke det er et problem. De lukter ikke og føler ikke de blir skitne av å bare ha de rundt meg når jeg er ren etter dusj.

Anonymkode: 2f78b...b4e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nope, håndklene som brukes til kroppen vaskes etter hvert bruk, håndkle til hår kan brukes 2, max 3 ganger. 

Byttet også håndkle til å tørke hender med minst 1 gang i uka, oftere hvis det er noe form for sykdom i hus. 

Anonymkode: 3a6b1...efa

Håndklær til hender blir fortere skitne enn hånklær til kroppen.

Anonymkode: e054d...7c9

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jo det er griseter at folk ikke bytter undertøy, det kommer både rumpe bakterier og sikkert litt utflod/dråper i trusa, både på menn og kvinner, svetter gjør en også. De som sier det ikke er grisete er jo de urenslige 

Svetter gjør vi over hele kroppen. Det er absolutt ingenting grisete med å bruke en truse flere dager. Lukter den så er det et poeng, og samme om den er synlig skitten, men ellers er det bare hysteri. For hva er grisete med noe som verken lukter eller er synlig skittent? Ingenting! :)  

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

For dere som verken har sex, får utflod eller mensen, er det sikkert en no-brainer. 

Anonymkode: 20b4a...834

Har du på deg trusa når du har sex? Personlig foretrekker jeg å være naken, men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...