Gå til innhold

Karneval!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til et enkelt men litt morsomt antrekk til voksen som skal være med 4-åringer? Det bør være raskt og billig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Presang er en fin kostyme. Stor pappeske med hull til armer og bein, også maler du den i en eller annen farge/mønster - og tar merkelapp og bånd på. Da blir man en vandrende pakke. Det er enkelt og greit - men det er litt vanskelig å sitte, da. Hehe.

Skrevet

Klovn? Indianer? Sjørøver? Drueklase (masse grønne/blå ballonger festet utenpå vanlige klær)? Baby?

Skrevet

Askeladden; kortbukser, sixpence, gammelstrikka genser og noen fregner i ansiktet

Skrevet

Jeg pleier å være heks; sort heksehatt fra Nille, sort skjørt og bluse / genser. Og masse kul sminke i ansiktet (ikke for skummelt hvis det skal være i barnehage!) og svarte negler.

Skrevet
Presang er en fin kostyme. Stor pappeske med hull til armer og bein, også maler du den i en eller annen farge/mønster - og tar merkelapp og bånd på. Da blir man en vandrende pakke. Det er enkelt og greit - men det er litt vanskelig å sitte, da. Hehe.

Hehehe, nå vet jeg hva jeg skal være på karneval i barnehagen neste år!! :)

Tips: Spøkelse, du trenger bare ett hvitt laken, men ikke bare hull til øynene, men hull til hodet - for er det i barnehage så har dere vel ikke lov til å ha masker tipper jeg.

Skrevet
Hehehe, nå vet jeg hva jeg skal være på karneval i barnehagen neste år!! :)

Tips: Spøkelse, du trenger bare ett hvitt laken, men ikke bare hull til øynene, men hull til hodet - for er det i barnehage så har dere vel ikke lov til å ha masker tipper jeg.

Hehe. Kan du jeg få se bilde da, eller?

Selv var jeg veps en gang. Ble godt mottatt. Gul kjole som jeg sydde fast svarte remser av søppelsekk på, og svart papp som jeg laget brodd av bak. Hadde høye hæler og satte opp håret i to klumper oppå hodet. (Skulle forestille antenner selvsagt.)

Russerhore er jo også ganske lett. :ler: Leopardtights, blå øyenskygge, tupert grorudpalme, rød boblejakke og høye hæler. Kjempestiiiilig! Men det er kanskje ikke noe å kle seg ut som i barnehagen.. *kremt* :sjarmor:

Skrevet

Har du en gammel russedrakt liggende kan du alltid være russ :) Alltid populært blandt barn.

Eller katt... svarte (ettersittende klær) hale, lag ører av papp / stoff og mal deg i annsiktet

Gjest Koriander iil.
Skrevet
Har du en gammel russedrakt liggende kan du alltid være russ :) Alltid populært blandt barn.

sukk...Den som fortsatt hadde hatt kropp til å åle seg inn i i russedrakta si... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...