Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Noen som har forslag til et enkelt men litt morsomt antrekk til voksen som skal være med 4-åringer? Det bør være raskt og billig...
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Presang er en fin kostyme. Stor pappeske med hull til armer og bein, også maler du den i en eller annen farge/mønster - og tar merkelapp og bånd på. Da blir man en vandrende pakke. Det er enkelt og greit - men det er litt vanskelig å sitte, da. Hehe.
Blackjack Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Klovn? Indianer? Sjørøver? Drueklase (masse grønne/blå ballonger festet utenpå vanlige klær)? Baby?
Amanlis Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Askeladden; kortbukser, sixpence, gammelstrikka genser og noen fregner i ansiktet
flopp Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Jeg pleier å være heks; sort heksehatt fra Nille, sort skjørt og bluse / genser. Og masse kul sminke i ansiktet (ikke for skummelt hvis det skal være i barnehage!) og svarte negler.
Lassie Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 Presang er en fin kostyme. Stor pappeske med hull til armer og bein, også maler du den i en eller annen farge/mønster - og tar merkelapp og bånd på. Da blir man en vandrende pakke. Det er enkelt og greit - men det er litt vanskelig å sitte, da. Hehe. ← Hehehe, nå vet jeg hva jeg skal være på karneval i barnehagen neste år!! Tips: Spøkelse, du trenger bare ett hvitt laken, men ikke bare hull til øynene, men hull til hodet - for er det i barnehage så har dere vel ikke lov til å ha masker tipper jeg.
la Flaca Skrevet 22. februar 2006 #7 Skrevet 22. februar 2006 Extra leker har plenty flotte kostymer til voksne og barn til rundt hundrelappen! http://www.extra-leker.no/pdf/Karneval2006.pdf
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #8 Skrevet 23. februar 2006 Hehehe, nå vet jeg hva jeg skal være på karneval i barnehagen neste år!! Tips: Spøkelse, du trenger bare ett hvitt laken, men ikke bare hull til øynene, men hull til hodet - for er det i barnehage så har dere vel ikke lov til å ha masker tipper jeg. ← Hehe. Kan du jeg få se bilde da, eller? Selv var jeg veps en gang. Ble godt mottatt. Gul kjole som jeg sydde fast svarte remser av søppelsekk på, og svart papp som jeg laget brodd av bak. Hadde høye hæler og satte opp håret i to klumper oppå hodet. (Skulle forestille antenner selvsagt.) Russerhore er jo også ganske lett. Leopardtights, blå øyenskygge, tupert grorudpalme, rød boblejakke og høye hæler. Kjempestiiiilig! Men det er kanskje ikke noe å kle seg ut som i barnehagen.. *kremt*
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #9 Skrevet 23. februar 2006 Har du en gammel russedrakt liggende kan du alltid være russ Alltid populært blandt barn. Eller katt... svarte (ettersittende klær) hale, lag ører av papp / stoff og mal deg i annsiktet
Gjest Koriander iil. Skrevet 23. februar 2006 #10 Skrevet 23. februar 2006 Har du en gammel russedrakt liggende kan du alltid være russ Alltid populært blandt barn. ← sukk...Den som fortsatt hadde hatt kropp til å åle seg inn i i russedrakta si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå