AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #1 Skrevet 16. september 2024 Jeg var på date med kompisen til storebroren min i helga. Det gikk ikke noe særlig. Var skikkelig pinlig, faktisk. Nå stresser jeg over om han kommer til å si noe om hvor kleint og dårlig det gikk til kompisene sine... Gjengen min og gjengen til storebror møtes endel på på byen, så det kan bli ganske flaut! Anonymkode: c01bd...fa7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #2 Skrevet 16. september 2024 At det var kleint er vel ikke bare din skyld? Kommer av at dere ikke har kjemi det. Lær deg først som sist: drit i hva andre sier om deg. Hodet opp og skuldrene lett tilbake! Sånn skal du møte de dårligere delene av mennesker som snakker ned andre. Anonymkode: 41510...6e7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #3 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At det var kleint er vel ikke bare din skyld? Kommer av at dere ikke har kjemi det. Lær deg først som sist: drit i hva andre sier om deg. Hodet opp og skuldrene lett tilbake! Sånn skal du møte de dårligere delene av mennesker som snakker ned andre. Anonymkode: 41510...6e7 Nei, var ikke bare min skyld. Var bare så utrolig flaut at det skulle gå så dårlig. Anonymkode: c01bd...fa7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #4 Skrevet 16. september 2024 Han har vel like mye å tape på å si noe om det selv? Ingen grunn til å bekymre deg. Anonymkode: 7aac8...9b5 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå