Gå til innhold

Pizza = Kniv & Gaffel

Fremhevede innlegg

Gjest jegerrinne
Skrevet

Har ei som går kokk og servitør. De hadde pizza aften på skolen og der ble det servert med kniv og gaffel. De hadde og forskjellige salater og dressinger som ble servert med. Og en del av pizzaen hadde en nå ikke kunnet spist med hendene for da hadde salat eller pomfrie osv falt av.

Selv har jeg vokst opp at det altid ble satt fram kniv og gaffel. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jegerrinne skrev (1 time siden):

Har ei som går kokk og servitør. De hadde pizza aften på skolen og der ble det servert med kniv og gaffel. De hadde og forskjellige salater og dressinger som ble servert med. Og en del av pizzaen hadde en nå ikke kunnet spist med hendene for da hadde salat eller pomfrie osv falt av.

Selv har jeg vokst opp at det altid ble satt fram kniv og gaffel. 

Mener du seriøst at det finnes pizzaer som serveres med pommes frites oppå???

Salat oppå pizzaen???...hæh?

Gjest jegerrinne
Skrevet
ThereGoesBob skrev (4 minutter siden):

Ja pommes Frits og salat. Flere av de stedene der jeg bor har det på et par pizzar

Skrevet
jegerrinne skrev (Akkurat nå):

Ja pommes Frits og salat. Flere av de stedene der jeg bor har det på et par pizzar

Ja da er det noe veldig feil med disse sjappene. Men ingen hamburgere eller pølser i brød oppå pizzaene der altså?

🤮🤢🤯

Skrevet (endret)

Hvis vi skal se på fasiten så må vi se på hvordan de spiser pizza der den kommer ifra. Italia. Der spiser man pizza med bestikk. Noe annet er sett på som uhøflig. Noen andre svar enn det handler bare om preferanser.

Endret av Rosa Gnom
Skrevet
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Hvis vi skal se på fasiten så må vi se på hvordan de spiser pizza der den kommer ifra. Italia. Der spiser man pizza med bestikk. Noe annet er sett på som uhøflig.

Det er vel mest i USA de er veldig opptatt av å spise med hendene 

Anonymkode: f9a30...668

Skrevet

Hos oss spiser vi pizza med kniv og gaffel, har alltid vært normalt hos oss:) 

Skrevet
Rosa Gnom skrev (6 minutter siden):

Hvis vi skal se på fasiten så må vi se på hvordan de spiser pizza der den kommer ifra. Italia. Der spiser man pizza med bestikk. Noe annet er sett på som uhøflig. Noen andre svar enn det handler bare om preferanser.

...og i Kina spiser de kanskje pizza med spisepinner?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vel mest i USA de er veldig opptatt av å spise med hendene 

For min egen del så kommer det ann på hva slags pizza! Er det en tynn pizza med lite fyll feks? Da spiser jeg med hendene. Er det feks en deep dish pizza så må jeg spise med bestikk. Det varierer litt. :) Er en slags ostepizza med 4 oster jeg elsker. Det er ikke noe annet på den enn ost. Denne kan jeg fint spise med hendene. Dog en klissete kebab pizza blir med bestikk.

Skrevet
ThereGoesBob skrev (Akkurat nå):

...og i Kina spiser de kanskje pizza med spisepinner?

Det er nok bare fordommer. Vil tro at de spiser med bestikk.

Skrevet
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

For min egen del så kommer det ann på hva slags pizza! Er det en tynn pizza med lite fyll feks? Da spiser jeg med hendene. Er det feks en deep dish pizza så må jeg spise med bestikk. Det varierer litt. :) Er en slags ostepizza med 4 oster jeg elsker. Det er ikke noe annet på den enn ost. Denne kan jeg fint spise med hendene. Dog en klissete kebab pizza blir med bestikk.

Ja hva slags type pizza har alt å si, og det finnes jo uendelige varianter av pizza. Så å insistere på å spise med hendene uansett synes jeg er litt rart, men hver sin smak 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja hva slags type pizza har alt å si, og det finnes jo uendelige varianter av pizza. Så å insistere på å spise med hendene uansett synes jeg er litt rart, men hver sin smak 

Helt enig!  Hva slags type pizza det er har alt å si her

Skrevet
ThereGoesBob skrev (2 timer siden):

Salat ja, f.eks ruccola er vanlig å bruke på pizza. Ellers har jeg spist pizza med både potet, honning og valnøtter oppå. Mye godt å velge mellom av fyll annet enn pepperoni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...