Gå til innhold

Pizza = Kniv & Gaffel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om hvordan folk velger å innta maten sin på.

Anonymkode: cc527...4c5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paktisk hvis man ikke gidder stå i dokø for å vaske hendene før og etter. Samma det vel. 

Anonymkode: 50bed...03d

Skrevet
Lizard skrev (1 time siden):

Jeg synes oftere pizzabiten fort kollapser og derfor må spises i større biter hvis jeg holder den i hånden. 

Det kan være, men mulighetene er altså like.

Anonymkode: cf403...d7c

• Liker 1
Skrevet
ThereGoesBob skrev (1 time siden):

Å herre min gud for en tapergjeng. Hvorfor tror dere pizzaen allerede er oppskjært i porsjonsstykker ved utlevering da?

Kan være pga at det ofte er upraktisk å lesse hele pizzaen på en tallerken.

Anonymkode: cf403...d7c

• Liker 3
Skrevet

Synes det er pinligere å skrive som en norsk-amerikanser egentlig. Hva er det med å blande sammen språk på denne måten? Velg om du vil skrive innlegget på engelsk eller norsk, og hold deg til det. 

Anonymkode: 50bed...03d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Alltid kniv og gaffel her og om en skal høre på de som kan det; med kniv og gaffel i feil hender. Samma det. :D 

• Liker 1
Skrevet
ThereGoesBob skrev (50 minutter siden):

Ok her er det visst noen som må ha det inn med teskje også..

Når tid sist så du noen som spiste Grandiosa med kniv og gaffel?

jeg ville valgt kniv og gaffel om jeg noen gang skulle spise grandis også :D men teskje ville jeg nok ikke brukt.. 

• Liker 2
Skrevet
Bigote skrev (3 timer siden):

Hvem har tid til å bry seg om sånt?

Ellers er det ikke uvanlig å få uoppskåret pizza med kniv og gaffel på pizzeriaer basert på de i fra Italia.. (Her snakker jeg ikke om Peppes.)

Denne pizzeriaen var faktisk en vaskeekte italiensk pizzeria. Har kjøpt veldig mye pizza fra pizzeriaer rundt omkring, og aldri opplevd at den ble servert uten å ha blitt kuttet opp i porsjonsstykker 🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

Skrevet
ThereGoesBob skrev (44 minutter siden):

Denne pizzeriaen var faktisk en vaskeekte italiensk pizzeria. Har kjøpt veldig mye pizza fra pizzeriaer rundt omkring, og aldri opplevd at den ble servert uten å ha blitt kuttet opp i porsjonsstykker 🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕

https://www.villaparadiso.no

Ser du på hovedsiden så ser du hvordan Pizzaen blir servert der ;)

Vi kan alle si oss enige om at pizza er digg:D

Skrevet

Kommer helt an på pizzaen. Greit med kniv og gaffel så man slipper å sloss med sånne lange strenger med smeltet ost 🙂. Om pizzaen ikke er skjært i trekanter, så har man ikke den skorpedelen å holde i heller.

Anonymkode: f3b6d...ee4

Skrevet
ThereGoesBob skrev (1 time siden):

Nei, det kan ikke være en " vaskeekte pizzeria" som du kaller det.

Jeg elsker italiensk pizza og har spist på Villa Paradiso, Teatro, Mammas Pizza, Lofthus Samvirkelag, Vinoteket, Whinters og Salome og aldri, gjentar aldri, har pizzaen kommet oppskåret.

Pizzaen kommer oppskåret på steder som Peppes, Dominos og Pizzabakeren, men de serverer ikke ekte italiensk pizza.

Anonymkode: e5cd3...cdf

• Nyttig 2
Skrevet
ThereGoesBob skrev (5 timer siden):

Ok her er det visst noen som må ha det inn med teskje også..

Når tid sist så du noen som spiste Grandiosa med kniv og gaffel?

Snakker vi ikke om pizza da?

Anonymkode: d4f03...452

• Liker 1
Skrevet

Mine første år bodde vi i Manhatten, la meg bare si at vi ble opplært til å ikke spise med fingrene der! Så mye folk, bakterier og gud vet hva at det var fra første øyeblikk maset om fra de voksne.

Mistet leken på bakken? Bort med det

Mistet mat? Bort med det

Ikke papir rundt? Bort med det

Drakk noen av koppen din, eller tok en bit av maten din? Bort med det

Jeg spiser det aller meste med bestikk jeg. 

Anonymkode: ae2c1...2e5

Skrevet
ThereGoesBob skrev (15 timer siden):

Flere enn meg som synes det er direkte usivilisert å spise pizza med kniv og gaffel? 

Så et ungt par som satt utenfor en pizzeria og hadde dette i seg med kniv og gaffel. Ble helt cringy feelings på meg, ugh..

Spiser man italiensk type så må man jo. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, det kan ikke være en " vaskeekte pizzeria" som du kaller det.

Jeg elsker italiensk pizza og har spist på Villa Paradiso, Teatro, Mammas Pizza, Lofthus Samvirkelag, Vinoteket, Whinters og Salome og aldri, gjentar aldri, har pizzaen kommet oppskåret.

Pizzaen kommer oppskåret på steder som Peppes, Dominos og Pizzabakeren, men de serverer ikke ekte italiensk pizza.

Anonymkode: e5cd3...cdf

Du kompis, bak denne disken der finnes det kun vaskeekte italienere, ikke noe kebabpizzariagreier.

Kanskje en digresjon, men de har den beste italienske pizzaen jeg noensinne har smakt ❤ 

20240910_174632.jpg

Endret av ThereGoesBob
Skrevet (endret)

Jeg driter i hvordan folk spiser pizza.

Endret av Yellow Eye
  • Liker 3
Skrevet

Det blir vel det samme hvordan folk spiser pizza? Spiller ingen rolle for meg hvordan de gjør det!

Jeg foretrekker kniv og gaffel, pga. at pizzaen er varm og det blir mye søl ellers. Spiser helst hjemmelaget med tykk bunn.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg bestiller pizza så er den ikke oppdelt, hverken den jeg får hjem eller den på resturant. Så da spiser jeg den med kniv og gaffel. Den jeg lager hjemme spiser jeg også med kniv og gaffel. 

Anonymkode: 52a66...877

• Liker 2
Skrevet

Bahh... ikke en måned en gang, siden forrige tråd om akkurat dette 🙄

• Liker 1
Skrevet

I likhet med italienerne så spiser jeg selvsagt min pizza med kniv og gaffel.

Et sikkert tegn på at pizzaen er dårlig er når den kommer ferdig oppskjært til bordet.

Anonymkode: 05048...860

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...