AnonymBruker Skrevet 15. september #1 Del Skrevet 15. september Hei 😊. til dere som har tatt inseminasjon hjemme altså med sperm fra partner hvordan gjorde dere det, prøvd å søke litt på nett men klarer ikke finne mye informasjon på det, jeg å min partner ønsker å prøve. Anonymkode: 5a7b2...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #2 Del Skrevet 15. september Du kjøper en plastsprøyte og spruter inn sæden. Anonymkode: 1f962...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #3 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei 😊. til dere som har tatt inseminasjon hjemme altså med sperm fra partner hvordan gjorde dere det, prøvd å søke litt på nett men klarer ikke finne mye informasjon på det, jeg å min partner ønsker å prøve. Anonymkode: 5a7b2...998 Høres suspekt ut. tipper du vil lure en stakkars fyr Anonymkode: d3d5d...7f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #4 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Høres suspekt ut. tipper du vil lure en stakkars fyr Anonymkode: d3d5d...7f1 Haha, kanskje det høres litt uvanlig ut, men vi er bare nysgjerrige og ønsker å lære mer om prosessen. Takk for bekymringen, men vi er seriøse! 😄 Anonymkode: 5a7b2...998 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Haha, kanskje det høres litt uvanlig ut, men vi er bare nysgjerrige og ønsker å lære mer om prosessen. Takk for bekymringen, men vi er seriøse! 😄 Anonymkode: 5a7b2...998 Hvis dere vil bli gravide er det erigert penis som får får sædavgang dypt inn i vagina som gjelder. Alt annet er kompensasjon for manglende ereksjon og ejakulasjon ved samleie. Altså, da burde man nok søke medisinsk hjelp uansett. Dette er ikke noe man bare på gøy er nysgjerrig på. Husk, det er straffbart og ulovlig å lure noen til å bli gravid. Anonymkode: 3d243...3d1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei 😊. til dere som har tatt inseminasjon hjemme altså med sperm fra partner hvordan gjorde dere det, prøvd å søke litt på nett men klarer ikke finne mye informasjon på det, jeg å min partner ønsker å prøve. Anonymkode: 5a7b2...998 Hvorfor hjemme inseminering med sprøyte istedenfor sædavgang inni deg? Hva tenker dere at den insemineringen skal gjøre bedre enn sprut inni? Anonymkode: f7149...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor hjemme inseminering med sprøyte istedenfor sædavgang inni deg? Hva tenker dere at den insemineringen skal gjøre bedre enn sprut inni? Anonymkode: f7149...53d Sikkert en artig fetish bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #8 Del Skrevet 16. september Ikke helt unormalt med hjemmeinseminasjon for de som har prøvd lenge. Jeg og mannen har gjort det noen ganger. Vi har prøvd lenge nå, og noen ganger orker vi ikke å ha sex. Mannen sliter også innimellom med å få det til. Har brukt en ren og tørr kopp og en sprøyte, jeg har brukt 10 ml. Ikke vent for lenge med å sprøyte det inn, da sæden ikke lever så lenge i romtemperatur. Ble gravid på denne måten, men mistet desverre. Anonymkode: d07a2...e6e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #9 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke helt unormalt med hjemmeinseminasjon for de som har prøvd lenge. Jeg og mannen har gjort det noen ganger. Vi har prøvd lenge nå, og noen ganger orker vi ikke å ha sex. Mannen sliter også innimellom med å få det til. Har brukt en ren og tørr kopp og en sprøyte, jeg har brukt 10 ml. Ikke vent for lenge med å sprøyte det inn, da sæden ikke lever så lenge i romtemperatur. Ble gravid på denne måten, men mistet desverre. Anonymkode: d07a2...e6e Takk for et seriøst svar. Veldig leit å høre at du mistet. Anonymkode: 5a7b2...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 16. september #10 Del Skrevet 16. september Kan jeg spørre hvorfor dere vil dette? Mann problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #11 Del Skrevet 16. september Har brukt hjemmeinseminasjon fordi mannen sliter med å komme under samleie, særlig under press (som det jo er når man har fått positiv eggløsningstest og det MÅ skje nå). Han kommer i en ren plastkopp, bruker sprøyte (plastsprøyte selvfølgelig uten sprøytespiss) og fører den inn i skjeden. Har blitt gravid på den måten to ganger. Det er mye vanligere enn man tror at menn sliter med å komme under samleie, man bare prater ikke om det. Det trenger ikke å være noe medisinsk grunn til at det er slik. Og hjemmeinseminasjon er en fin løsning på det problemet dersom man ønsker å få barn. Anonymkode: f9ad9...66d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå