Gå til innhold

Rynker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å få rynker?

bruker dere botox?

Anonymkode: b11a8...322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Jeg er nå 42 og har et par streker både loddrett og vannrett i panna(myser ved å skyve øyenbrynene sammen og litt opp i midten), og smilerynker. Smilerynker får folk til å se hyggelige ut, og jeg elsker muligheten til å kunne uttrykke følelser, så jeg ville ikke hatt botox i pannen. Hvis jeg skulle hatt det, hadde det vært under armene for å svette mindre.

Anonymkode: cb9fc...0e6

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke vær redd for rynker. De viser andre hvem du er. Det er faktisk (tro det eller ei) naturlig å eldes. 
Jeg fikk mine første rynker i 30-årsalderen, men har ikke så veldig mange flere nå, når jeg har passert 50 og vel så det. Jeg har ikke vært av typen som har solt meg noe særlig. Verken i solarium eller ellers. Det høster jeg nok av nå. Jeg har venninner som ser ut som at de er over 10 år eldre enn meg. 

Anonymkode: e1c9c...2ce

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

I panne og myserynken i slutten av 30-årene. Har fra naturens side ganske markerte rynker i panna. Forsøkte med litt botox der etter jeg bikket som 40. Det så bare unaturlig ut på meg og fikk heng over øyelokket. Myserynken virket ikke botoxen på så det var totalt bortkastede penger. Hun som behandlet meg mente jeg måtte gå hver 2-3 mnd å fylle på for 5000 kr i btx i 1-2 år så ville det bli bra og jeg hadde ikke trengt å fylle på så ofte etterpå. Haha, tror folk vi er så dumme?! Dvs skjønner jo mange biter på denne, ikke minst om de vasser i penger. Men oss vanlig dødelige med boliglån og 8-15 jobb. 
Da foretrekker jeg naturlig aldring. 

Anonymkode: fb19c...d27

• Liker 1
Skrevet

Er 51 og vil eldes naturlig. Har aldri brukt rynkekremer, eller planer om det.

Anonymkode: e3a98...a18

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke vær redd for rynker. De viser andre hvem du er. Det er faktisk (tro det eller ei) naturlig å eldes. 
Jeg fikk mine første rynker i 30-årsalderen, men har ikke så veldig mange flere nå, når jeg har passert 50 og vel så det. Jeg har ikke vært av typen som har solt meg noe særlig. Verken i solarium eller ellers. Det høster jeg nok av nå. Jeg har venninner som ser ut som at de er over 10 år eldre enn meg. 

Anonymkode: e1c9c...2ce

Helt enig i alt dette. For meg som lett blir solbrent, og aldri har røyket er det lett å unngå solarium og sigaretter. Men nå som jeg nærmer meg 40- årene, begynner jeg å få norn fine linjer/ rynker. Det å forandre noe i ansiktet for å se yngre ut, eller bruke mye sminke for å skjule rynker fører i praksis til at noen ser eldre ut. Så uansett hva man gjør og ikke gjør så stopper ikke tiden opp. Det som gjør mennesker vakre er at de er seg selv, og er rause mot sine medmennesker. Utseende kommer langt ned på lista over hva som betyr noe. Respekterer likevel di av mine venninner som velger injeksjoner. Min beste venninne fikk det som migrenemedisin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...