Gå til innhold

Ønsker meg nye venner ( 32-44 år som er utadvendte, oppegående og livsglade)


IncaTinca

Anbefalte innlegg

Ser etter noen som kan matche litt med min personlighet, kan dra til Oslo og du kan være derfra eller fra Akershus. Gjerne aldersgruppe 32-44 ca . har interesse for mye, alt fra god mat og dans til standup, gode filmer, reiser m.m. 

Ønsker ikke ren nettvenn, vil gjerne snakke i tlf og møtes etterhvert om vi ser at vi er i bølgelengde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

IncaTinca skrev (På 15.9.2024 den 23.16):

Ser etter noen som kan matche litt med min personlighet, kan dra til Oslo og du kan være derfra eller fra Akershus. Gjerne aldersgruppe 32-44 ca . har interesse for mye, alt fra god mat og dans til standup, gode filmer, reiser m.m. 

Ønsker ikke ren nettvenn, vil gjerne snakke i tlf og møtes etterhvert om vi ser at vi er i bølgelengde. 

Heisann. Har dine preferanser og søker ei i Oslo /Akershus for å bli kjent, og som og matcher meg. Jeg og liker mye av det samme, men og turer. Nettvenn, prating på telefon og og å kunne møtes. Er litt eldre i 50 årene, men opplever meg yngre både kroppslig og sjelelig. Er trent og ganske fit, langt hår og litt rocka stil, men ikke utartet.

Hører fra deg hvis du er interessert.

Hilsen K.I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...