AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #1 Del Skrevet 15. september 2024 Skal til Riga i forbindelse med jobb, noen som har anbefalinger på hva å se/gjøre? Shopping? Anonymkode: d41ec...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Del Skrevet 26. september 2024 Da er jeg tilbake, korrupte mafiatilstander på taxifronten, 70 euro cash forlangte en sjåfør, uten kvittering, for en tur som kostet 10 med Bolt! Hvordan disse Bolt-sjåførene klarer seg så dyrt som alt var, er for meg et mysterie. Hotell til 1400 kr natten, UTEN frokost-det var 18 euro tillegg pr pers. Og her har store firma etablert kundesentere og administrasjon fordi det liksom er et lavkostland? Det var mye å se på, mye museer og pene bygninger. Hadde med min kjære som lekte turist mens jeg var på jobb, som uttalte man godt kunne hatt et par dager til! Anonymkode: d41ec...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da er jeg tilbake, korrupte mafiatilstander på taxifronten, 70 euro cash forlangte en sjåfør, uten kvittering, for en tur som kostet 10 med Bolt! Hvordan disse Bolt-sjåførene klarer seg så dyrt som alt var, er for meg et mysterie. Hotell til 1400 kr natten, UTEN frokost-det var 18 euro tillegg pr pers. Og her har store firma etablert kundesentere og administrasjon fordi det liksom er et lavkostland? Det var mye å se på, mye museer og pene bygninger. Hadde med min kjære som lekte turist mens jeg var på jobb, som uttalte man godt kunne hatt et par dager til! Anonymkode: d41ec...b34 Kronen har tapt seg og de fleste lavkostland har invistert i sin egen utvikling og økt levestandarden. Vet ikke helt hva du forventer at et hotellrom skal koste men 1400 kr natten er fortsatt lavere pris enn et standard rom i Norge. Sjekket foresten priser på hotell i Riga for 3 uker siden og du får billigere hotell enn det du betalte. Og de fleste vet vel i 2024 at mann ikke praier gate taxier i utlandet men bestiller bolt eller et annet seriøst taxi selskap. Anonymkode: e0a78...f4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #4 Del Skrevet 27. september 2024 Kjedelig by. Anonymkode: 1f2c5...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #5 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 8.46): Kronen har tapt seg og de fleste lavkostland har invistert i sin egen utvikling og økt levestandarden. Vet ikke helt hva du forventer at et hotellrom skal koste men 1400 kr natten er fortsatt lavere pris enn et standard rom i Norge. Sjekket foresten priser på hotell i Riga for 3 uker siden og du får billigere hotell enn det du betalte. Og de fleste vet vel i 2024 at mann ikke praier gate taxier i utlandet men bestiller bolt eller et annet seriøst taxi selskap. Anonymkode: e0a78...f4e Nå var det ikke jeg som bestilte og betalte hotellet, heldigvis. Sist jeg bodde på hotell i Norge var i august og da betalte jeg omtrent det samme inkludert frokostbuffet. Men jeg reagerer på skjevheten når en tur fra flyplassen til hotellet koster det samme som en øl på en restaurant, bensin omtrent det samme som her og en flaske brus på Rimi omtrent det samme som hjemme. Kanskje boligprisene deres er lavere da, siden internasjonale konserner har lavere lønnsutgifter ved å etablere kundesentere der… Anonymkode: d41ec...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå