AnonymBruker Skrevet 16. september #101 Del Skrevet 16. september Fikk tre gutter, jeg, og dermed utgikk jentenavna 😄 Men de som sto på lista var Vårin, Sunniva, Synne eller Idunn😍 Anonymkode: 8975d...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #102 Del Skrevet 16. september Eira Else(etter oldemor). Anonymkode: 8db1f...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #103 Del Skrevet 16. september Lotta Anonymkode: adaf5...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #104 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi fikk "brukt" det, men jenta vår fikk dessverre aldri brukt det: Eleonora 👼❤️ Anonymkode: 7fb3c...2bc Eleonora het min mor 🥰 Anonymkode: 9f3fa...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #105 Del Skrevet 16. september Ronja Anonymkode: aed55...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #106 Del Skrevet 16. september Pernille. (og når jeg ser det på trykk nå er jeg glad for at det ikke ble det navnet vi gikk for fordi det hadde sett ut som oppkalling etter møkkastefaren min) Anonymkode: fbc27...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #107 Del Skrevet 16. september Novalie, Pernille. Resten fikk vi brukt🥰 Anonymkode: c3f70...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #108 Del Skrevet 16. september Eloise/Else (vi klarte ikke velge), Iben og Fie. Fikk tre gutter. Anonymkode: 411b0...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #109 Del Skrevet 16. september Signe, Astrid, Inger, Hedvig, Hedda, Selma, Julia, Augusta. Anonymkode: 645d4...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #110 Del Skrevet 16. september Ine og Lilly. Anonymkode: e11c9...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #111 Del Skrevet 16. september Iris og Annika. Fikk bare gutter Anonymkode: d1f36...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #112 Del Skrevet 16. september Teardrop skrev (21 timer siden): Hvilke/hvilket jentenavn fikk dere aldri brukt? Jorunn! Gunn. Kjellaug. Kjellfrid. Silje. Anonymkode: 4fbc0...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #113 Del Skrevet 16. september Jeg har allerede en datter som fikk mitt yndlingsnavn. Men da jeg var gravid igjen for noen år siden, så fikk vi først vite at det var en jente. Hun skulle da hete Sonja. Sånn ble det ikke, for ut kom verdens fineste gutt 😊 Anonymkode: a40d1...b68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #114 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Carleen Anonymkode: 98120...588 Hvordan uttales dette navnet? Anonymkode: 58e2c...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #115 Del Skrevet 16. september Da jeg var ung skulle datteren min hete Helene. Traff mannen og hans datter het det.. Da vi ventet barn hadde jeg Solveig og Marianne som førstevalg men fikk gutter. ☺️ Anonymkode: 9b80e...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #116 Del Skrevet 16. september Eiril Dagny Inger Alma Anonymkode: d3d74...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #117 Del Skrevet 16. september Iben Anonymkode: 3ab3f...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #118 Del Skrevet 16. september Synne eller Sunniva.. Anonymkode: c610f...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #119 Del Skrevet 16. september Aurora, Amalie, Elvira - nedstemt av mannen. (men elsker også navnene vi valgte ) Anonymkode: e3db1...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #120 Del Skrevet 16. september Embla og Selma😍 Anonymkode: 19dcf...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå