Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #1 Del Skrevet 22. februar 2006 Noen som har tips til enkle antrekk som passer sammen med små barn? Trenger det til i morgen...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 22. februar 2006 #2 Del Skrevet 22. februar 2006 Hæ? Passer sammen med små barn? :klø: Jeg skjønner virkelig ikke hva du mener, jeg... Mener du antrekk som passer til små barn, eller matchende antrekk til voksen og barn, eller antrekk som er "passende" når det er små barn til stede...? Uansett, spøkelse krever aldri mer enn et hvitt laken. Troll: En strisekk med hull til hode og armer og snor i livet til belte. Lag en liten hale av hyssing, og sy gjerne på noen fargerike lapper på strisekken. Bust til håret og "skitt" i ansiktet. Ballerina/linedanser: Kjøp noen meter hvit eller rosa tyll, snurp sammen til et strutteskjørt. Med hvit strømpebukse og gymdrakt eller bare en vanlig trøye er antrekket komplett. Jåledame (forutsatt at det er et barn som skal kles ut): Ta på ungen noen av mammas klær (som det ikke er så farlig med...) og godt med sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #3 Del Skrevet 22. februar 2006 Er altså meg som voksen som skal kle meg ut sammen med barna... Takk for forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 22. februar 2006 #4 Del Skrevet 22. februar 2006 Hehe, i så fall kunne det kanskje vært morsomt å kle ut deg selv som baby, og barna som voksne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 22. februar 2006 #5 Del Skrevet 22. februar 2006 Mamma-katt og kattunger? Enten hette med ører eller bare ører på f.eks. hårbøyle. Og så haler, litt sminke for snute og værhår og f.eks. strømpebukser og høyhalset bomullsgenser i sånn passende match. Eller en haug med sjørøvere, med stripete genser, lapp for øyet og tørkle på hodet, hvis dere ikke allerede har noe Kaptein Sabeltann-greier på lur. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå