AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #1 Del Skrevet 15. september 2024 Kan dere anbefale meg noen gode terreng løpesko? Anonymkode: b9a0f...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 15. september 2024 #2 Del Skrevet 15. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan dere anbefale meg noen gode terreng løpesko? Anonymkode: b9a0f...b8d Skog, fjell, miks? Langdistanse? Mye eller bare litt demping? Hvilke type sko/modeller bruker du til vanlig løping? Vanskelig å bare anbefale uten å vite dette, da det er så individuelt mtp fotens form og løpesteg. Jeg har f.eks. smal hæl og mange sko som anbefales av andre vil ikke sitte skikkelig på mine føtter osv Ville prøvd på sko og basert valget på hva som føles godt for dine føtter. Selv er jeg veldig glad i Nikes terrengsko, modellen som heter ett eller annet Pegasus Endret 15. september 2024 av Lill3My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 15. september 2024 #3 Del Skrevet 15. september 2024 Jeg bruker asics gel-trabuco, er veldig fornøyd med de! Jeg løpet på en blanding av sti og grusvei, i hovedsak sti. Føler skoene har godt grep, og det er god såle som gjør at det ikke er vondt å tråkke på steiner og røtter osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 15. september 2024 #4 Del Skrevet 15. september 2024 Hvilket terreng er det snakk om? Forskjell på en tørr fin sti i bjørkeskauen og regntrukne vestlandsstier med stein og røtter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #5 Del Skrevet 15. september 2024 VJ Maxx eller VJ Ultra (alt etter hva som sitter best på foten din). Ingen over, ingen ved siden. Alle terrengløpeklubbene i området jeg bor i bruker de skoene. Anonymkode: d2752...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #6 Del Skrevet 15. september 2024 Ta en kikk på sko fra VJ. Disse har veldig bra grep på de fleste underlag og har modeller både for lange og korte løp. Anonymkode: 1fafe...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #7 Del Skrevet 15. september 2024 Har vært veldig fornøyd med La Sportiva Helios Anonymkode: 713c7...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå