AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #1 Del Skrevet 15. september 2024 Jeg tømte tarmen helt denne helgen. Nå har jeg såvidt begynt å innta føde igjen. Har drukket ingefær og kanel-te, spist to kokte egg + en liten håndfull cashewnøtter og drukket resorb. Har også drukket 30 ml kombutcha. Hva annet er lurt å gi magen sin nå for å booste immunforsvaret? Håper jeg klarer å holde meg unna godteri så lenge som mulig, men kjenner jeg meg selv rett så går den frem til lunsj i morgen.. Anonymkode: bce25...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #2 Del Skrevet 15. september 2024 Hvorfor har du tømt tarmen? Anonymkode: fbe6e...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #3 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor har du tømt tarmen? prøver å finne ut hva jeg tåler best og ikke. Har en del plager med luft nesten uansett hva jeg spiser. Sist jeg tømte tarmen helt hadde jeg en helt annen energi de første dagene etter at elektrolytter var sørget for. Men det er et helvetes styr når tømming pågår. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Anonymkode: fbe6e...476 Anonymkode: bce25...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå