Gå til innhold

Blir ikke tent av å sitte oppå ham


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått kjæreste og vi ligger sammen ofte - problemet er at jeg ikke kommer / blir tent av å ri han / sitte oppå ham ( ansikt) . Han elsker det - men jeg får ikke noe ut av det. For at jeg skal tennes må jeg ligge på rygg og han «overmanne» meg. Er dette normalt ? Hva gjør jeg ? Kjedelig å bare ha sex for sportens del. 

Anonymkode: 905f2...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med variasjon? Gi og ta litt? Så lenge stillingen ikke er vond for deg, så kan du gjøre det han elsker og han gjøre det du elsker.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med om han sitter f.eks. på sengekanten eller i sofaen, så kan du ri han med beina plassert på gulvet? Kanskje det treffer bedre?

Du liggende på ryggen med dine ben plassert på hans skuldre, eller han holder i anklene dine er også en god variasjon på rygg.

 

Anonymkode: 5c7cf...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har fått kjæreste og vi ligger sammen ofte - problemet er at jeg ikke kommer / blir tent av å ri han / sitte oppå ham ( ansikt) . Han elsker det - men jeg får ikke noe ut av det. For at jeg skal tennes må jeg ligge på rygg og han «overmanne» meg. Er dette normalt ? Hva gjør jeg ? Kjedelig å bare ha sex for sportens del. 

Anonymkode: 905f2...e2c

Kjenner meg igjen. Gir meg ingen ting å sitte på topp heller.

Anonymkode: dec61...378

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min favorittstilling heller faktisk, men jeg blir fremdeles stimulert. Synes du ikke det er godt engang?

Du kan jo styre litt selv, sånn at det treffer de riktige punktene, massere klitoris eller få han til å gjøre det, styre tempo og bevegelser som får deg til å komme.

Jeg liker å sitte oppå ansikt også, da han er veldig god til å slikke. Pluss han elsker det.

For det er noe av det aller mest tennende for meg, når han elsker noe. Du må prøve å la deg tenne av å se hans kåthet og villhet. Det er nærmest en nøkkel for god sex spør du meg.. leve seg inn i den andres nytelse.

Hvis det ikke hjelper - man må gi og ta litt i sexlivet. Varier og bytt stillinger. Jeg skjønner godt du liker å overmannes, det er helt normalt, jeg heller den veine selv og jeg tror faktisk ikke det finnes noe mer normalt i verden enn å like det blant kvinner. Det er så normalt at jeg nesten tror noen menn begynner å bli lei av det, for det er ofte en unnskyldning for å være passiv og "jobbe" lite i senga, bare ligge der.... Og så er det ikke alle menn som nødvendigvis liker å overmanne heller, menn kan også like å bli overmannet. 

Når han liker at du sitter å ansiktet hans så er jo det litt tegn på det. Men når begge er litt submissive eller hva man skal si, så må dere da gi og ta. Om du bare skal ligge der hver gang så blir jo han lei også til slutt og drømmer om en dame som kan binde han fast til senga og bare forsyne seg. 

Anonymkode: e3ff1...b3b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her,gir meg like lite som å pusse tenner. Her må det doggy eller misjonær til

Anonymkode: 42b7c...1fe

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring som kvinne er at man fort blir lat når man ikke har ridd på en stund. Det blir et ork liksom. For at man skal like det må man gjøre det. Da blir det mindre ork, man får bedre rytme og ridekondis og enklere å nyte. 

Anonymkode: 8fbf9...f41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min erfaring som kvinne er at man fort blir lat når man ikke har ridd på en stund. Det blir et ork liksom. For at man skal like det må man gjøre det. Da blir det mindre ork, man får bedre rytme og ridekondis og enklere å nyte. 

Anonymkode: 8fbf9...f41

Eller at noen bare liker være litt late og bli tatt i doggy😅🤷 For meg handler det om at jeg må slappe av i alle muskler og kunne ta på meg selv ved behov under akten,og da er ride ranke bare stress, jeg har null utbytte av det. Jeg er lett og tynn så handler ikke om bevegelse vansker heller, folk er ulike....

Anonymkode: 42b7c...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eller at noen bare liker være litt late og bli tatt i doggy😅🤷 For meg handler det om at jeg må slappe av i alle muskler og kunne ta på meg selv ved behov under akten,og da er ride ranke bare stress, jeg har null utbytte av det. Jeg er lett og tynn så handler ikke om bevegelse vansker heller, folk er ulike....

Anonymkode: 42b7c...1fe

Jada, folk er ulike. Men man jo jobbe litt under akten selv også, og så kan man selvfølgelig slappe av også. Men kjipt hvis det bare er mannen som jobber på 

Anonymkode: 8fbf9...f41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt det, før jeg traff kjæresten min. Jeg er veldig submissiv egentlig, men nå har jeg fått erfare gleden med litt mer vaniljesex. Når jeg sitter oppå liker jeg å ta meg goood tid før jeg tar pikken inn. Kanskje jeg suger han litt mens jeg stimulerer meg selv, kanskje jeg bruker pikken hans litt til å stimulere klitten, deretter tar jeg den veldig sakte inn for å tease ham litt. Og dessuten treffer pikken hans et bra punkt inni meg, så derfor kjennes stillinga bra ut. Men en del ganger så mister jeg tenninga hvis vi holder denne stillinga for lenge. Men det er fint å variere vinkelen. Om man ligger med hele kroppen oppå hans og han styrer tempoet, så er det en veldig intim og fin stilling. 

Anonymkode: 47ee6...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig latskap. Alle kan nok kjenne seg igjen i det.

Anonymkode: 70e42...b4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ri er for meg den stillingen som gir meg minst. Er bare slitsom og gir ingen nytelse. Men gjør det litt hvis evt partner ønsker det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (13 timer siden):

Hva med variasjon? Gi og ta litt? Så lenge stillingen ikke er vond for deg, så kan du gjøre det han elsker og han gjøre det du elsker.

Man kan selvfølgelig ofre seg og gjøre noe kjedelig for å glede andre, men personlig hadde jeg ikke ønsket at mannen skulle gjøre noen seksuell handling på meg som ga ham ca like mye glede som å støvsuge gulvet, selv om det ikke er smertefullt å støvsuge heller.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jada, folk er ulike. Men man jo jobbe litt under akten selv også, og så kan man selvfølgelig slappe av også. Men kjipt hvis det bare er mannen som jobber på 

Anonymkode: 8fbf9...f41

Det er jo ikke kjipt hvis man heller finner en person man er kompatibel med. For min del er det mye bedre å ikke ha sex enn å skulle ha «anstrengende» sex som hverken gir meg glede eller nytelse.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er helt vanlig latskap. Alle kan nok kjenne seg igjen i det.

Anonymkode: 70e42...b4b

Det er ikke latskap å ha forskjellige preferanser.

Anonymkode: 4016c...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 9.33):

Man kan selvfølgelig ofre seg og gjøre noe kjedelig for å glede andre, men personlig hadde jeg ikke ønsket at mannen skulle gjøre noen seksuell handling på meg som ga ham ca like mye glede som å støvsuge gulvet, selv om det ikke er smertefullt å støvsuge heller.

 

Anonymkode: 4016c...906

Men hva om det å ligge med deg i misjonær hver eneste gang er litt å støvsuge gulvet for han... ?

Det er jo derfor vi promoterer det å gi og ta litt her, variere og bytte stillinger. Hvorfor skal det bare være akkurat sånn DU liker det?

Jeg tror noen kvinner er litt bortskjemt i senga, mannen kommer liksom uansett så det er kvinnens nytelse og orgasme som er viktigst. Mannens orgasme er så lite viktig at det faktisk er kjedelig å gjøre noe han elsker.

Jeg tror det er deler av årsaken til at jeg har hørt mange ganger at jeg er god i senga, den beste de har hatt. Det er ikke fordi jeg er et mirakel blant laknene, jeg kan ikke noe supertriks som ingen andre kvinner kan - det er fordi jeg gir, jeg tar initiativ, jeg tar kontroll. Jeg er ingen dominatrix, men jeg sørger både for egen orgasme og jeg kan dytte han ned i senga og sette meg på ansiktet hans. Det er lekende lett å være den beste en mann har hatt, for man hopper sjelden etter Wirkola.

Anonymkode: e3ff1...b3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 9.33):

Det er ikke latskap å ha forskjellige preferanser.

Anonymkode: 4016c...906

Jo, hvis preferansen er å ligge på ryggen mens andre jobber.

Anonymkode: 70e42...b4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke noe ut av å sitte oppå han.

Men jeg gjør det så klart innimellom likevel, om han liker det. Det er jo ikke slik at vi kun bruker en stilling under hele akten!

Her bytter vi på - jeg elsker å bli tatt bakfra, men skjønner om han ikke har lyst til å gjøre bare det hele tida. Så vi bytter litt rundt, så begge får noe de liker. 

Anonymkode: 7dbe1...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjedelig for ham også om det bare er han som skal jobbe. Min erfaring er at man kan trene seg til å like å ri og at det i begynnelsen handler mer om at man ikke nyter fordi det er slitsomt. Er helt mulig å trene opp den kondisen og variere stillinger på topp. Når kondisen er på plass, er det også mulig å nyte. Og etter egen erfaring er det også mulig å trene på og innimellom like å være den dominerende part. Man trenger ikke gjøre så mye ut av seg, men er gøy å ta kontrollen gar jeg lært. Under sex så gir og tar man, frem til en viss grense selvsagt. Er nok noe partnere har tenkt på er litt kjedelig for dem mens som de har gjort for meg fordi jeg liker det.

Anonymkode: 8fbf9...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er nok noe partnere har tenkt på er litt kjedelig for dem mens som de har gjort for meg fordi jeg liker det.

Anonymkode: 8fbf9...f41

Men liker du at partner gjør ting du vet han/hun syntes er kjedelig?

Jeg hadde aldri giddet å ha sex jeg visste partner syntes var kjedelig.

Anonymkode: dec61...378

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...