Gå til innhold

er det flaut å lage lyd når man får orgasme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

jeg klarer ikke å være stille når jeg får orgasme. Jeg skriker ikke eller noe sånt, men det blir litt lyd. 

Han liker det ikke. Jeg har lovt å prøve å holde tilbake, men jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre å komme... 

Anonymkode: cbff2...4b1

Høres rett og slett ut som et fundament for et veldig dårlig sexliv om man ikke for lov til å utrykke seg. Nå skal jeg ikke si at sex er alt i et forhold, men dette hadde vært nok til at jeg hadde  gått.

Endret av Bigote
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 18.26):

jeg klarer ikke å være stille når jeg får orgasme. Jeg skriker ikke eller noe sånt, men det blir litt lyd. 

Han liker det ikke. Jeg har lovt å prøve å holde tilbake, men jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre å komme... 

Nemmen herrefred da kvinne.. Godlyder som er så fantastisk og betryggende å høre på.. Det er noe av det mest ærlige deilige en kvinne kan gi meg❣️

Jeg lurer litt på den forskrudde mannen din, som ikke forstår at godlyder øker lengden på nytelsen.. Nekter han deg å si: Au au, dæven, når du slår deg på kneet også? Prøv å forklare han hvorfor det brøles, når diskos eller spyd kastes på Bislett..

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 18.26):

For meg er det bare fint å høre nytelse og ikke bare se. det er deilig at vi begge har det fint

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (2 timer siden):

For meg er det bare fint å høre nytelse og ikke bare se. det er deilig at vi begge har det fint

Du virker så fin 💕. Er sikkert på at du har gitt mange damer mye nytelse på din vei 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (20 minutter siden):

Du virker så fin 💕. Er sikkert på at du har gitt mange damer mye nytelse på din vei 💕

husker ikke helt men under 15. De første var jeg ikke så flink med men har lært. Men det var lettere å få kontakt med damer før enn nå i de siste år etter kovid så ikke lett.  Er også lit viktig å snakke lit først for å vite hennes ønsker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 18.35):

nei, ingen andre i huset. Han bor i blokk, så det finnes naboer over og ved siden. Men så høyt støyer jeg ikke. 

Selv lager han ingen lyd når han får utløsning. 

De fleste menn elsker lyder. Merkelig mann du har fått deg. Hadde følt meg ganske liten og usexy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjennomført mange studier på hvorfor kvinner stønner. Det er mange sannsynlige grunner, men man vet ikke helt hvilken som veier tyngst. En av teoriene er denne:

Å varsle andre menn kan fremprovosere mannlige konkurranser eller føre til flere kopulasjoner og dermed spermkonkurranse, fremme inseminering av de sterkeste mennene, forvirre farskap og redusere risikoen for spedbarnsdrap.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1090513824000217

Endret av Chupacabra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (9 minutter siden):

Det er gjennomført mange studier på hvorfor kvinner stønner. Det er mange sannsynlige grunner, men man vet ikke helt hvilken som veier tyngst. En av teoriene er denne:

Å varsle andre menn kan fremprovosere mannlige konkurranser eller føre til flere kopulasjoner og dermed spermkonkurranse, fremme inseminering av de sterkeste mennene, forvirre farskap og redusere risikoen for spedbarnsdrap.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1090513824000217

Eller det er så enkelt som at det er sykt deilig for dama så hun ikke klarer å være stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...