AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #1 Skrevet 15. september 2024 Har sett at de fleste skjortene og bodyene sønnen min er ganske åpne i halsen. Nå som høsten er her vil jeg gjerne unngå unødvendig sykdom. Hvordan løser dere det? Skjerf? Hals? Andre triks? Noen merker å anbefale? Har selvsagt jakke også, men de kan også være litt åpne i halsen, i tillegg er de ikke alltid så nøye med å dra opp glidelåsen helt i barnehagen. Når det blir kaldere går vi over på balaclava, men tenker det er litt voldsomt nå tidlig høst. Anonymkode: 33739...be5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #2 Skrevet 15. september 2024 Vi hadde alltid siklesmekker i ull til slikt bruk. Anonymkode: db1f9...f6d
Rosa Dartle Skrevet 15. september 2024 #3 Skrevet 15. september 2024 Vi brukte også siklesmekker i ull fram til de begynte med hals i ull.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #4 Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi hadde alltid siklesmekker i ull til slikt bruk. Anonymkode: db1f9...f6d Ah, smart! Bruker dere det innendørs også eller ber dere de ansatte ta på når de går ut? Anonymkode: 33739...be5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #5 Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har sett at de fleste skjortene og bodyene sønnen min er ganske åpne i halsen. Nå som høsten er her vil jeg gjerne unngå unødvendig sykdom. Hvordan løser dere det? Skjerf? Hals? Andre triks? Noen merker å anbefale? Har selvsagt jakke også, men de kan også være litt åpne i halsen, i tillegg er de ikke alltid så nøye med å dra opp glidelåsen helt i barnehagen. Når det blir kaldere går vi over på balaclava, men tenker det er litt voldsomt nå tidlig høst. Anonymkode: 33739...be5 Hjemmestrikket hals, med rundfeldt sal som går godt ut på skuldrene. Anonymkode: e3d97...0f6 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #6 Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har sett at de fleste skjortene og bodyene sønnen min er ganske åpne i halsen. Nå som høsten er her vil jeg gjerne unngå unødvendig sykdom. Hvordan løser dere det? Skjerf? Hals? Andre triks? Noen merker å anbefale? Har selvsagt jakke også, men de kan også være litt åpne i halsen, i tillegg er de ikke alltid så nøye med å dra opp glidelåsen helt i barnehagen. Når det blir kaldere går vi over på balaclava, men tenker det er litt voldsomt nå tidlig høst. Anonymkode: 33739...be5 Bruker tynn balaclava i ull. Anonymkode: ad9c5...e79 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #7 Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ah, smart! Bruker dere det innendørs også eller ber dere de ansatte ta på når de går ut? Anonymkode: 33739...be5 Min sikla som et uvær lenge, så hadde de på nesten hele tiden. Hadde de også liggende sammen med uteklærne. Anonymkode: db1f9...f6d
Anononyma Skrevet 15. september 2024 #8 Skrevet 15. september 2024 Smekke ved sterk tvil, men helst balaclava 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #9 Skrevet 15. september 2024 Bruker hals/buff i ull til toåringen. Har et par med knapper som kan åpnes helt, så trenger man ikke nødvendigvis dra en trang hals over hodet. Anonymkode: 8a4aa...4a6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #10 Skrevet 15. september 2024 Har en sånn hals for barn som brukes mye. Både alene, i kombinasjon med tynn lue, i kombinasjon med tykk lue eller utenpå tynn balaclava. Denne typen bare den vi har er ganske tynn den på bildet ser litt tykkere ut. Har og balaclava i tynn ull hender vi bruker bare det og. Anonymkode: ef34a...82a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #11 Skrevet 15. september 2024 Hals eller tynn balaclava. Anonymkode: b2a77...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå