Gå til innhold

Hva har dere i halsen på høsten på Østlandet (små barn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at de fleste skjortene og bodyene sønnen min er ganske åpne i halsen. Nå som høsten er her vil jeg gjerne unngå unødvendig sykdom.

Hvordan løser dere det? Skjerf? Hals? Andre triks? Noen merker å anbefale?

Har selvsagt jakke også, men de kan også være litt åpne i halsen, i tillegg er de ikke alltid så nøye med å dra opp glidelåsen helt i barnehagen.

Når det blir kaldere går vi over på balaclava, men tenker det er litt voldsomt nå tidlig høst.

Anonymkode: 33739...be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde alltid siklesmekker i ull til slikt bruk.

Anonymkode: db1f9...f6d

Skrevet

Vi brukte også siklesmekker i ull fram til de begynte med hals i ull.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi hadde alltid siklesmekker i ull til slikt bruk.

Ah, smart! Bruker dere det innendørs også eller ber dere de ansatte ta på når de går ut?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har sett at de fleste skjortene og bodyene sønnen min er ganske åpne i halsen. Nå som høsten er her vil jeg gjerne unngå unødvendig sykdom.

Har selvsagt jakke også, men de kan også være litt åpne i halsen, i tillegg er de ikke alltid så nøye med å dra opp glidelåsen helt i barnehagen.

Når det blir kaldere går vi over på balaclava, men tenker det er litt voldsomt nå tidlig høst.

Hjemmestrikket hals, med rundfeldt sal som går godt ut på skuldrene. 

Anonymkode: e3d97...0f6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bruker tynn balaclava i ull.

Anonymkode: ad9c5...e79

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ah, smart! Bruker dere det innendørs også eller ber dere de ansatte ta på når de går ut?

Min sikla som et uvær lenge, så hadde de på nesten hele tiden. Hadde de også liggende sammen med uteklærne.

Skrevet

Smekke ved sterk tvil, men helst balaclava :) 

• Nyttig 1
Skrevet

Bruker hals/buff i ull til toåringen. Har et par med knapper som kan åpnes helt, så trenger man ikke nødvendigvis dra en trang hals over hodet.

Anonymkode: 8a4aa...4a6

Skrevet

Har en sånn hals for barn som brukes mye. Både alene, i kombinasjon med tynn lue, i kombinasjon med tykk lue eller utenpå tynn balaclava. 

Denne typen bare den vi har er ganske tynn den på bildet ser litt tykkere ut.

Screenshot_20240915_204006_Chrome.thumb.jpg.07cd121f63846dbfee3b3bf12da77105.jpg

Har og balaclava i tynn ull hender vi bruker bare det og.

Anonymkode: ef34a...82a

Skrevet

Hals eller tynn balaclava.

Anonymkode: b2a77...f8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...