AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #1 Del Skrevet 15. september 2024 Hei! hva synes egentlig dere damer om en penis som er erigert og står rett i været ( ikke beint ut) og har samtidig all forhud trekt bak, slik at det blir et «sopphode» om man skal definere det slik… Anonymkode: 3862b...d4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. september 2024 #2 Del Skrevet 15. september 2024 Elsker jeg mannen så elsker jeg alt ved ham 🤗. Hadde ikke hatt en døyt å si for min del.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. september 2024 #3 Del Skrevet 15. september 2024 What she said.... 👆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #4 Del Skrevet 15. september 2024 Hammerhead skal visst være pop hos damene. Med et feit skaft i tillegg så er det nært toppscore om du kan litt om kvinners seksuelt esoteriske vesen. Anonymkode: 04aef...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #5 Del Skrevet 15. september 2024 Må ærlig innrømme at fascinasjon for en penis er noe som hørte ungdommen til. Det er bare en penis liksom. Om den er erigert eller ikke💁🏼♀️ Anonymkode: 6b73a...772 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 15. september 2024 #6 Del Skrevet 15. september 2024 Så lenge den gjør jobben driter jeg i hvordan den ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #7 Del Skrevet 15. september 2024 For meg er formen ganske viktig. Jeg var sammen med en som hadde en tynn penis og stort penis hode. Han var så redd at han knapt turte noe morro i senga. Peisen hans så veldig merkelig ut.. Eks typen har en skikkelig pen penis. Noen menn har det. Altså at den er balansert og fin form på. Anonymkode: dfafb...8e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #8 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg er formen ganske viktig. Jeg var sammen med en som hadde en tynn penis og stort penis hode. Han var så redd at han knapt turte noe morro i senga. Peisen hans så veldig merkelig ut.. Eks typen har en skikkelig pen penis. Noen menn har det. Altså at den er balansert og fin form på. Anonymkode: dfafb...8e0 Får håpe at dine kjønnslepper er flotte å se på da, så de typene du møter hvor du tenker ditt om penisen hans ikke tenker at dine henger som noen biffgardiner. Anonymkode: 8d726...1e6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #9 Del Skrevet 16. september 2024 Helt fint! Anonymkode: ea6df...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. september 2024 #10 Del Skrevet 16. september 2024 Pikken ser litt "sint ut", for den får tykke blodårer og blir brunlilla. Pikkhodet blir rosarødt og betydelig større.. Altså.. stort hodet, men lite vett😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #11 Del Skrevet 17. september 2024 Såkalt sopphode ja…. AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 21.37): For meg er formen ganske viktig. Jeg var sammen med en som hadde en tynn penis og stort penis hode. Han var så redd at han knapt turte noe morro i senga. Peisen hans så veldig merkelig ut.. Eks typen har en skikkelig pen penis. Noen menn har det. Altså at den er balansert og fin form på. Anonymkode: dfafb...8e0 Hva mener du med tynn penis? Hva er din definisjon på det? Anonymkode: 3862b...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #12 Del Skrevet 17. september 2024 Stort hode og tynn kropp er skikkelig nedtur. Anonymkode: 6b4ab...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 17. september 2024 #13 Del Skrevet 17. september 2024 Penisdetaljer noe dere mann tenker på. Det er mannen den sitter på som betyr noe for kvinner flest, og svært få har en penis som avviker fra normalen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #14 Del Skrevet 17. september 2024 Hmmm, akkurat det tror jeg ikke har all verdens å si for meg. Elsker pikken til mannen min, beste pikken jeg har vært borti, men nå ble jeg litt usikker på utseende på den gitt. Det er nok mer følelsen, at den er passe stor og tykk, sånn fløyelsmyk følelse ytterst i huden, men steinhard allikevel, smaken.. Anonymkode: eaa85...ba9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #15 Del Skrevet 17. september 2024 Jeg liker penisen til mannen veldig godt 😍 Usikker på om den passer til beskrivelsen, føler alle peniser ser sånn ut? 😁 Har aldri vært sånn at jeg ikke har likt penisen til kjærestene mine i alle fall. Forskjellige former og størrelser, men liker man mannen den sitter på, liker man penisen også 😊 Anonymkode: 2ca96...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #16 Del Skrevet 17. september 2024 Jeg bryr meg ingenting om hvordan penisen ut, så har du slik fasong, så er det flott! Har du en annen, så er det også flott! Noen fasonger er derimot mer behagelige/deiligere (hvordan den føles inni) enn andre - men det er høyst individuelt hva hver kvinne trenger og synes. Anonymkode: 6dc1a...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #17 Del Skrevet 17. september 2024 Jeg har aldri, noensinne, ofre penisens utseende en eneste bitteliten tanke. Jeg har aldri noen tanker om den er pen, stygg, rett skjev, omskåret eller ikke, tykk, tynn, lang, kort eller hva det måtte være. Liker jeg mannen så liker jeg penisen. De kommer liksom i en pakkeløsning vet du. Anonymkode: d3d98...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #18 Del Skrevet 17. september 2024 Synes «sopp» hode penis er vanskelig å runke..( jeg er dame) Anonymkode: cffac...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå