Gå til innhold

Kropp og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble nylig singel, og er litt på flørtern med en ny mann. Men jeg tør ikke møte han, for jeg er redd for å vise meg selv naken. Har født tre barn og har hengemage og hengepupper. Ganske tykk benvekst, har hatt det hele livet, og appelsinhud på baksiden av begge lår. Er dette ting menn tenker veldig over når de ser en dame naken? Jeg er livredd for å kle av meg foran en ny mann pga dette. 

Anonymkode: 5bfa1...835

Videoannonse
Annonse
Gjest goodbeforelong
Skrevet

Dersom du er interessert i noen, må du vel på et tidspunkt møte personen. 

Skrevet

Hva mener du med tykk benvekst?? 

Anonymkode: e1a1a...f33

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er sikkert ikke perfekt selv, og vet han at du har tre barn forstår han nok at kroppen er merket av dette. 

• Liker 1
Skrevet

Du kan flette det inn i samtalen på forhånd så er det ingen overraskelse og ikke noe å grue seg for, om kjemien skulle være der så det blir aktuelt å kle av seg da.

Skrevet

Jeg kan ikke skylde på å ha født tre barn en gang 😅 men ett svangerskap, amming og årevis med hormonsykdom (er i full jobb og aktiv, men overvektig). 

Kjæresten er TRENT 🤤 Jeg sa til han før vi hadde sex at jeg ikke er så tiltrekkende uten klær, men at jeg håpte det som var på innsiden teller mer enn det ytre. Han var skikkelig god og sa at han aldri hadde følt det sånn for noen før og at han var sikker på at jeg var nydelig uten klær også.

Han har ikke slitt med ereksjonen og slikt, vi har sex stort sett daglig, så jeg får anta at det går bra.

Nå har jeg fått noe medisin som kanskje fører til vekttap, og jeg er mer bekymret for slapp hud for å være ærlig. 

Anonymkode: 3067b...094

Skrevet

Jeg har ikke født barn og har langt fra noen perfekt kropp, men samboer ser kun det han synes er positivt. Det gjorde han da vi traff hverandre for litt over ett år siden også.

Jeg ser småting som han ikke legger merke til, mens han fokuserer på pupper, rumpa, lår, ansikt og alt annet han liker. Da jeg traff han hadde jeg vært singel en stund og var også redd for at kroppen skulle bli et tema. Sist jeg var singel var jeg i 20-årene, så var nervøs for å ikke se bra ut.

Men måtte bare hoppe i det og det var en lærdom i hvordan han så meg Vs hvordan jeg så meg.

Anonymkode: 3a554...dcf

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg ble nylig singel, og er litt på flørtern med en ny mann. Men jeg tør ikke møte han, for jeg er redd for å vise meg selv naken. Har født tre barn og har hengemage og hengepupper. Ganske tykk benvekst, har hatt det hele livet, og appelsinhud på baksiden av begge lår. Er dette ting menn tenker veldig over når de ser en dame naken? Jeg er livredd for å kle av meg foran en ny mann pga dette. 

Anonymkode: 5bfa1...835

Kjære deg, det må da gå an å møte en mann uten at du umiddelbart skal kle deg naken?

Hvis du lar mannen bli kjent med deg over noen uker/måneder, og bli glad i deg før dere går til sengs, da vil han nok bry seg lite om de tingene som du nå er redd han skal mislike. Derfor må du gi ham tid til å bli glad i deg som person og menneske. Om han ikke faller for din personlighet, men bare vil ha kroppen din, da har dere uansett ingen fremtid sammen.

Anonymkode: 4165d...b13

Skrevet

Menn driter i det, om du driver og styrer med det blir det turn off, men de fleste menn bare elsker at man bjuder på med alt ute, de er så gode at :) 

Anonymkode: 7150a...6ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 18.28):

Hva mener du med tykk benvekst?? 

Anonymkode: e1a1a...f33

Mener tykke lår og legger. Har alltid  hatt det, men fått mer komplekser for det etter tre graviditeter. 

TS

Skrevet (endret)
Flintis skrev (På 15.9.2024 den 18.40):

Du kan flette det inn i samtalen på forhånd så er det ingen overraskelse og ikke noe å grue seg for, om kjemien skulle være der så det blir aktuelt å kle av seg da.

Hvordan legger man det inn i en samtale når det gjelder akkurat slike ting, uten å fremstå helt usexy? Jeg har ikke vært singel siden 2005, og jeg er så ekstremt usikker på hvordan dette med sjekking fungerer. Og jeg kjenner at jeg liker han skikkelig godt, men redd for at den appelsinhuden bak på lårene og de lange hengepuppene er frastøtende. 

TS

Endret av rosererrøde
Skrevet (endret)
rosererrøde skrev (På 17.9.2024 den 9.21):

Hvordan legger man det inn i en samtale når det gjelder akkurat slike ting, uten å fremstå helt usexy? Jeg har ikke vært singel siden 2005, og jeg er så ekstremt usikker på hvordan dette med sjekking fungerer. Og jeg kjenner at jeg liker han skikkelig godt, men redd for at den appelsinhuden bak på lårene og de lange hengepuppene er frastøtende. 

TS

Poenget mitt er vel at da vet han om det og da blir det ikke noen sak om den tiden kommer.

I mitt tilfelle lå det vel an til at vi skulle møtes og antagelig ha sex og da nevnte hun at hun grudde seg litt grunnet "skjaskemagen" da vitset jeg litt om den var i veien så en ikke kom til som et forkle liksom og  det var den jo ikke. Da var den saken ute av verden.

Det gikk bra.

Ærlig kommunikasjon om litt sårbare ting kan også være sexy.

Endret av Flintis
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...