Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Min dermal clay-rens er nå blitt tom, og jeg trenger en ny. Problemet er at jeg ikke aner om jeg skal kjøpe den samme, en annen fra dermalogica eller et helt annet merke. Jeg har hud som kan bli litt tørr om vinteren, får en del urenheter og sorte prikker i ny og ne, og kan bli blank i t-sonen (men dette har blitt mye bedre etter at jeg byttet til en krem fra L'Oreal faktisk..).

Jeg var utrolig misfornøyd med dermal clay til å begynne med, men ettersom den begynte å bli tom likte jeg den bedre å bedre. Jeg tror ikke det er fordi huden min har vent seg til den, for jeg har brukt utrolig mye forskjellig innimellom siden jeg fikk den - fordi jeg ikke likte dermal clay så godt.

Er det noen som har tips til meg? Jeg tenkte litt på ultracalming cleanser, men vet ikke helt om den blir for mild for min hud..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testet Special Cleansing Gel? Den er beregnet for alle hudtyper, og skummer, men tørker ikke ut huden.

Skrevet

Special Cleansing Gel er et godt forslag. Det høres ut som vi har ganske lik hudtype, og jeg synes det er den beste rensen jeg har prøvd. Huden kjennes skikkelig ren og frisk etter bruk, men den blir ikke stram, som den blir ved bruk av en del andre renseprodukter for blandingshud.

Skrevet

Da skal jeg prøve den. Tusen takk, begge to! :)

Skrevet

har special cleansing gel selv. har kombinert hud, kjempe bra. anti bac og dermal clay er altfor sterke hvis du ikke har skikkelig problem hud. det som kan skje er at overhuden tørker altfor mye ut slik at huden tror den er så tørr og produserer mer talg, som man ikke vil ha til en kombinert hud.

Gjest Evangelina
Skrevet

Jeg tror også jeg skal prøve Special Cleansing Gel neste gang. Bruker nå Ultracalming Cleanser, og det tørker ut huden min noe.

Gjest shoegal i.i.
Skrevet
Jeg tror også jeg skal prøve Special Cleansing Gel neste gang. Bruker nå Ultracalming Cleanser, og det tørker ut huden min noe.

Min erfaring er at Special Cleansing Gel tørker ut huden myyye mer enn Ultracalming Cleanser.

Skrevet
Min erfaring er at Special Cleansing Gel tørker ut huden myyye mer enn Ultracalming Cleanser.

Agree! Jeg har tørr hud, og Special Cleansing Gel kan jeg bare glemme, unntatt midt på sommeren. Ultracalming er favoritten min (sammen med rensen fra Aderma).

Skrevet

Hei!

Jeg har også blandingshud som kan bli litt tørr om vinteren, og har brukt Special Cleansing Gel hele vinteren, og har aldri sett mer winterFresh ut.... Bruker Skin Smoothing Cream nå da, istedenfor Active Moist, som jeg bruker på sommeren.

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg fått rensen.. den føles bra, men jeg synes jeg får tørrere og litt strammere hud av den enn jeg fikk av Dermal Clay.. er ikke det litt rart? Kan være jeg bør kjøpe en krem fra Dermalogica også? Hvilken, i såfall?

Gjest Gjest
Skrevet

Angående krem fra dermalogica; Skin Smoothing Cream!! :klappe: Jeg har brukt den selv nå en tid, og er suuuuperfornøyd! Tidligere har jeg brukt Active Moist, også fra Dermalogica, også den er deilig, men ga for lite fuktighet. Jeg ser stor forskjell etter at jeg begynte med SSC, huden ser skikkelig fresh ut, uten at den blir blank. Jeg har litt tørr overhud og "fet underhud".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...