mee mee Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 jeg lurte på om dere ville fortelle om deres vidunderprodukt. alt fra hår til hud. fortell om det, hvor det er kjøpt osv.. jeg kan nevne ren grønn leire som jeg bruker til ansiktsmaske, trekker ut og renser huden. kan kjøpes på internett til ca 150 kr
Shanka Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Este Lauder ansiktskrem.. Utrolig god! Den koster ca 350 kr, men den er jammen i meg bra også! Må prøves
mee mee Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2006 med vidunderprodukt mener jeg det beste produktet du har hatt og vil anbefale
Gjest Lupi ii. Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 sinnsykt bra produkter som virkelig gjør forskjell: MD formulation facial cream HR øyekrem (den oransje c-vitamin-boksen) Guerlain terracotta-solpudderet Lancome Hypnose-mascara Maska fra Dermalogica (husker ikke hva den heter i farta)
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 -Clinique "long pretty lashes" mascara -YSL concealer -Tigi Bed Head "Moisture Maniac" Shampoo\balsam -Clinique "Sparkle Skin-Body Exfoliator" -Guerlain Terracotta solpudder (farge 1 og 2..alt etter årstid) -John Frieda "frizz ease- hair serum" -Sanex deodorant-blå -Ralph Lauren "Romance" Dusjkrem -Clinique Moisture on-call -St Tropez whipped bronze (fantastisk farge..) -Estee Lauder "Eight hour cream"
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 Mitt knep mot tørre albuer, rue lepper og for å få en diskre highlighter er Avibon som kjøpes i Franrike, den er helt fantastisk så jeg kan nesten ikke klare meg uten Minner ganske mye om Eight Hour Cream, men jeg liker denne bedre.. Dumt at den ikke finnes i Norge Mitt vidunderprodukt mot tørr østlandsvinterhud er den litt fete kremen som jeg i tidligere tråder har rost opp i skyene: Výzivný Mandl'lový krém fra AB Kozmetika Veldig drøy i bruk, koster 25 kr for 50 g, og er alltid grei å ha i skapet Så den anbefaler jeg alle å kjøpe neste gang de er i Praha Eye makeup base fra Lumene er også veldig bra, øyenskyggene sitter mye bedre og lengre med denne Ja, noen har sikkert lest om disse i ELLE, for de hadde en oppramsing av 12 vidunderprodukter, men jeg fant de først
Debra Skrevet 22. februar 2006 #7 Skrevet 22. februar 2006 Guinot concealer vichy oligo 25 krem special cleansing gel fra dermalogica magic concealer fra HR ID bare minerales foundation Kanebo pudder(dekker helt sinnsykt uten å se unaturlig ut)
Rosenrød Skrevet 22. februar 2006 #8 Skrevet 22. februar 2006 Armani liquid bronzer. Kan dessverre ikke kjøpes i Norge, men dere som kommer over den, denne MÅ prøves! Gir skikkelig fin glød og farge, uten å bli too obvious.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #9 Skrevet 22. februar 2006 Jeg liker nå best trådstarters anbefaling jeg da: Ren, grønn leire (hmmm, ikke noe navn??) som kan kjøpes på Internett (hmmm, ingen adresse??) for kr 150. Nå ble jeg klokere gitt
mee mee Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2006 Jeg liker nå best trådstarters anbefaling jeg da: Ren, grønn leire (hmmm, ikke noe navn??) som kan kjøpes på Internett (hmmm, ingen adresse??) for kr 150. Nå ble jeg klokere gitt ← navnet husker jeg ikke, for har ikke forpakningen. men hvis man går inn på klikk.no er det skrevet om den.. og der er det videre adr.. tror det var myrra.no
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #12 Skrevet 23. februar 2006 Jeg liker nå best trådstarters anbefaling jeg da: Ren, grønn leire (hmmm, ikke noe navn??) som kan kjøpes på Internett (hmmm, ingen adresse??) for kr 150. Nå ble jeg klokere gitt ← Grønn leire får du også i helsekostbutikker, og hos enkelte hudpleiere.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #13 Skrevet 23. februar 2006 Skal vi se.... Ren mandelolje, kan brukes til det meste MD Formulations Facial Cream Clarins Liquid Bronze selvbruner Håndkrem fra Ahava Weleda Everon leppepomade Vannfast mascara fra Lancome (Flex WP og Hypnose WP).
Gjest Malina Skrevet 23. februar 2006 #14 Skrevet 23. februar 2006 Kanskje jeg også kommer på noen... Shiseido selvbruning - jeg er nødt til å ha selvbruningskrem. Bruker det flere ganger i uka- nesten hele året. Jeg er helt avhengig, og denne selvbruningskremen gir et utrolig bra resultat. Maskara: MÅ jeg ha; liker veldig godt Lancome, HR og Maybelline Dermalogica Skin Smoothing Cream - gir en nydelig myk, frisk og fin hud. Jojobaolje -denne bruker jeg om natten og våkner opp dagen etter med glødene og myk hud. Den er også super på resten av kroppen. Fuktighetsspray(kropp) fra Body Shop -denne er superenkel å bruke og alle lukter nydelig. La Mer Lip balm dødsdyr,men denne er verdens beste! Concealer- jeg har egentlig ikke noen favoritt, men dette er et produkt som gjør stor forskjell. Jeg er fornøyd med Guerlain, som jeg har nå for tiden. Denne dekker bra og sitter lenge. Et must i en stressende periode med lite tid til hudpleie og nok søvn... Dette er produkter jeg ikke klarer meg uten!!
mee mee Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #15 Skrevet 23. februar 2006 maskaraen l`extreme fra lancome lepsylen extrem fra lypsl (den beste jeg har hatt)
Gjest Jalileh Skrevet 23. februar 2006 #16 Skrevet 23. februar 2006 Guinot sin balangserende olje for uren hud. Holder huden matt og fin så og si hele dagen, gir huden litt glød, og jeg har mye mindre kviser.
Søtpotita Skrevet 23. februar 2006 #17 Skrevet 23. februar 2006 lepsylen extrem fra lypsl (den beste jeg har hatt) ← Oh yeah!!
monikabrx Skrevet 27. februar 2006 #18 Skrevet 27. februar 2006 (endret) øyeskygge basen til art deco. Helt rå!!!! Ser nysminka ut efter 12 timen..ingen striper i øyenskyggen. Endret 27. februar 2006 av monikabrx
gladidag Skrevet 27. februar 2006 #19 Skrevet 27. februar 2006 essenza håndkrem. fås på alliance apotek og gst-essenza.com
Gjest Evangelina Skrevet 27. februar 2006 #20 Skrevet 27. februar 2006 Jason aloe vera-krem. Har kommet en ny en for ansiktet nå, gir fukt og mykhet til tørr vinterhud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå