AnonymBruker Skrevet 15. september #1 Del Skrevet 15. september Hei Det er kommet en bengalkatt i nabolaget, og denne virker svært dominerende ovenfor samtlige av de andre kattene som bor i området. Det er en del katter her, men slåssing har aldri vært noe problem før denne dukket opp. Bengalen er kastrert. Er det noe man kan gjøre for å dempe oppførselen? Uteområdet har gått fra å være harmonisk til å stadig være fullt av bråk, og det er leit å stadig få hjem katter med skade, og ikke minst å se at kattene begynner å bli mye mer på vakt og engstelige utendørs. Anonymkode: 11771...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #2 Del Skrevet 15. september Dette er vel ikke i indre Sandviken i Bergen? Anonymkode: a688d...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #3 Del Skrevet 15. september Her ville jeg firsøkt å finne ut av hvem som eier den først og fremst. Men er vel en vanskelig ting å endre dessverre... Anonymkode: b2d1f...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #4 Del Skrevet 15. september Takk for svar. Dette er på Østlandet, men kan tenke meg problemet oppstår andre steder også, da jeg har hørt at rasen har en tendens til å være dominerende ovenfor andre katter. Anonymkode: 11771...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå